Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oisko kokkolassa ketään joka antaisi vähän ruokaa 14v tytölle

Vierailija
04.03.2014 |

Mun äiti joi maaliskuun toimeentulotuen. Olen syönyt viimeksi sunnuntaina, tänää paljaita kaurahiutaleita mehun kanssa. Voin vaikka ulkoiluttaa koiraanne palkaksi, vaihtaa vaipat vauvallesi ja pestä pyykkiä.. Mun äiti on kyllä ihan kiltti, se vaan juo paljon. Mua itkettää ;´(

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 15:58"]

Söitkö koulussa sentään?

[/quote]

Joo, aamupäiväl..

[/quote]

Menet vaikka naapurille tai asuuko teillä sukulaisia lähellä? Voit vaikka huomenna koulun terkkarille puhua, voisi puhua eteenpäin tai sit selvität seurakunnasta/sosiaalitoimistosta mistä saisit apua. Seurakunnat ainaki jakavat ruokakasseja vähävaraisille monissa kunnissa.

Vierailija
42/55 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät kuole nälkään Suomessa. Aikuisilla taas ei niin väliä enää olekaan, heti kun täyttää 18 niin kukaan ei tarjoa ruokaa jos tuet on viety!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä suunnassa asut? Ota nyt yhteys vaikka mll.ään.

Vierailija
44/55 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hätäkeskukseen.

Vierailija
45/55 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuorelle riitä et syö koulussa. Mutta on siellä vastaanottokotoje yms jossa saat ruokaa tai saat kotiin eu-ruokapaketin. Kannattaa nyt tomerasti ottaa yhteyttä https://www.kokkola.fi/perusturva/sosiaalipaivystys/ ja kerrot tilanteen. 

Vierailija
46/55 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan diakoni ainakin keskittyy ensimmäisenä apua tarvitsevaan nuoreen eikä siihen äitiin.

Vierailija
47/55 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 15:47"]

Mun äiti joi maaliskuun toimeentulotuen. Olen syönyt viimeksi sunnuntaina, tänää paljaita kaurahiutaleita mehun kanssa. Voin vaikka ulkoiluttaa koiraanne palkaksi, vaihtaa vaipat vauvallesi ja pestä pyykkiä.. Mun äiti on kyllä ihan kiltti, se vaan juo paljon. Mua itkettää ;´(

[/quote]

miksi et syö koulussa? Miksi söit paljaita kaurahiutaleita? Puurona ne olisivat täyttäneet enemmän. tee puuto vaikka mikrossa. Puhu asiasta koulussa aikuiskoe tai terveysaseman sussulle. Pääset muualle asumaan. Tai sitten kerää pulloja ja osta lisää hiutaleita, joista teet puuroa niillä rahoilla.

Vierailija
48/55 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 16:00"]

En tiedä onko tämä provo vai ei (näitä tapauksia on ikävä kyllä), mutta ei äitisi ole vankilaan joutumassa, vaikka onkin juonut kaikki rahanne. 

[/quote]

Nettissä suurin osa on provoja ja pervoja ym. kakkaa, se pitää muistaa

Vierailija
49/55 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 15:47"]Mun äiti joi maaliskuun toimeentulotuen. Olen syönyt viimeksi sunnuntaina, tänää paljaita kaurahiutaleita mehun kanssa. Voin vaikka ulkoiluttaa koiraanne palkaksi, vaihtaa vaipat vauvallesi ja pestä pyykkiä.. Mun äiti on kyllä ihan kiltti, se vaan juo paljon. Mua itkettää ;´(

[/quote]

On nämä mammat täällä sairasta porukkaa. Entä, jos ap puhuukin totta!?

Voisiko neuvoa tosissaan vai otatteko vaan riskin ja pidätte provona...

Ap, ota yhteyttä KRIISIKESKUKSEEN. Löytyy netistä, K-Suomen alueella nimeltään MOBIILI.

Siellä auttavat kriisitilanteissa ja siellä on myös SOSIAALIPÄIVYSTYS. Kerrot tilanteesi, he auttavat HETI.

Vierailija
50/55 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 16:00"]

En tiedä onko tämä provo vai ei (näitä tapauksia on ikävä kyllä), mutta ei äitisi ole vankilaan joutumassa, vaikka onkin juonut kaikki rahanne. 

[/quote]

Nettissä suurin osa on provoja ja pervoja ym. kakkaa, se pitää muistaa

[/quote]

Ei lähellekään suurin osa, vähemmistöä nuo provot on.

Vierailija
51/55 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilijat on narsisteja ja muita luonnevikaisia

http://www.hs.fi/tiede/Tutkimus+Internetin+trollaajat+ovat+sadistisia+narsistisia+ja+psykopaattisia/a1393210422975

Ja mä ainakin haluan uskoa että ihmiset on tosia, jos eivät ole niin sitten se on heidän häpeä. Autaisin jos olisin siellä päin

Vierailija
52/55 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa joku ne numerot tähän nhyt !

Vierailija
53/55 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin kokkolaa asut?

Vierailija
54/55 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tuoda ruokapussin, kun vaan tiedän mihin. Käykö Citymarketin parkkipaikka, sen ison kiven luona?

Vierailija
55/55 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian kaukana auttaakseni, mutta ota yhteyttä sosiaalipäivystykseen tai hätäkeskukseen (molemmissa tapauksissa numero 112) tai ota vastaan täällä tarjottu apu. Citymarketin parkkipaikka ison kiven luona. Ok?

Toivon että olet provo, mutta pelkään että olet oikeasti avun tarpeesssa. Tässä on tullut paljon hyviä vinkkejä. Äitisi ei joudu vankilaan, mutta tarvitsette molemmat apua. Sinä ruokaa ja äitisi muuta apua.

Ketju on lukittu.