Kuinka usein ostatte uudet pikkuhousut?
Paljon laitat rahaa niihin? Kuinka monta kertaa peset kunnes tuntuvat nukkavieruilta?
Kommentit (19)
Olen ostanut alushousuja viimeksi vuonna -11. Muutama pari miesten boksereita, nyt ainakin yksissä on haarakiilassa niin massiivinen reikä että taitaa lentää roskiin. Ei kiinnosta miltä ne näyttävät, ne ovat sitä varten ettei tarvi paljain pyllyin kulkea;D
Kyllä niihin liittyy mun mielestä sekä esteettinen puoli että hygienia.
Ei mulla ainakaan mitään tukkimiehen kirjanpitoa ole kylppärin seinässä, heitän pois alushousut kun ovat rikki tai muuten kärsineen näköiset. Ostan uusia kun tulee hyviä vastaan, parin kuukauden välein ehkä.
Jaa-a, en osaa sanoa. Pikkuhousut on niin kalliita kaiken lisäksi. Aina ajattelen että kyllä ne vielä yhden kerran menee :-D Sama sukkien kanssa. Rikkinäiset heitän heti pois.
kerran pari vuodessa, useammat kerralla. joitain käytä vuosia, jotkut menee nopeammin huonoon kuntoon. pesukertoja en laske.
Ostan tarpeen mukaan. istan useammat kerralla ja pesen niin monta kertaa kun pysyvät hyvänä. Huonoksi menneet heitän pois. Enkä tiedä montako kertaa olen juuri niitä housuja pessyt.
Ostin viimeksi vuonna 2012. Minulla onkin paritkymmenet, jotka ovat vieläkin hyvässä kunnossa joten ei tarvitse uusia :) Jouduin aina etsimään kauan mieleistä kaunista ja mukavaa mallia, joten ostinkin silloin useammat samanlaiset. Ja vaihdan pikkarit päivittäin, mutta en nyt jaksa laskea monestiko olisin suunnilleen ne pessyt.
Ja käytän enimmäkseen mustia pitsisiä/kiiltäväpintaisia Seppälän ja Lindexin pikkareita, hinnat 5-10 €. Olen oppinut tunnistamaan materiaalit, jotka eivät juuri kulu.
11
Osstan vain alesta eli silloin kun sattuu löytymään kivat, niin ostan. Käytän aina loppuun asti vanhat.
Sloggit on kalliita, viimeks ku ostin niin muutaman kerran pesussa, niin jo langat roikkui vyötärö kuminauhasta, nyt ostin kans sloggit, mutta ilman kuminauhoja 🙂
Sloggi on kyllä jännä merkki. Niissä ratkeaa sivusaumat alta aikayksikön ja sitten irtoaa vyötärökuminauha liitoksistaan. Näin jo 80-luvulta lähtien.
Viimeksi ostanut 2017 Lontoon Primaverasta. Olisi aika uusia suurin osa. Varsinkin kun koira jossain vaiheessa tykkäsi pureskella likaisten pikkareiden haarakohtia. Olen odottanut, että laihdun sen 5kg ja ostan sitten uusia.
Ostan joko mustia maxi sloggeja tai sitten prisman vastaavia, paljon halvempia ja huomattavasti parempilaatuisempia ehkä pari kertaa vuodessa, jotain neljät kerrallaan. Heittelen vanhempia roskiin
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 15:53"]
Semmoset kusenpolttamat laitan roskiin.
[/quote]
Joo niin mäkin. Siis kusenpolttamat heitän. terv, nuuka nuttinen