Kuinka iso lapsi voi vielä mennä Ideaparkin Funparkkiin?
Ei olla koskaan käyty Hoplopeissa sun muissa. Voiko siellä leikkiä vielä tuommoinen 150cm? Maksaako aikuiset sisään?
Ajattelin, että miehen kanssa vuoroteltaisiin pojan kanssa siellä ja toinen shoppailisi muiden lasten kanssa.
Kommentit (6)
Meidän kesällä 14v täyttävä oli ainakin. Siellä on siis muttakin kuin HopLop.
Isommille noita 3D-juttuja ja simulaattoreita. Ei maksanut aikuinen sisään, laitemaksut erikseen aikuisille.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:05"]
Isommille noita 3D-juttuja ja simulaattoreita. Ei maksanut aikuinen sisään, laitemaksut erikseen aikuisille.
[/quote]
Mun lapsi on kuitenkin henkisesti pieni, ei osaa pelata milään simulaattorilla tms. Ihan tavalliset liukumäki ja kiipeilyjutut on sensijaan ok. Mutta onko ne mitoitettu ihan pienille?
ap.
Siellä on kaikenikäisille. Mun kaikki lapset 5-vuotiaasta 13-vuotiaaseen tykkäsivät tosi paljon.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:05"]
[/quote]
Mun lapsi on kuitenkin henkisesti pieni, ei osaa pelata milään simulaattorilla tms. Ihan tavalliset liukumäki ja kiipeilyjutut on sensijaan ok. Mutta onko ne mitoitettu ihan pienille?
ap.
[/quote]
Siellä oli kyllä erikokoisia laitteita. En niin tarkkaan seurannut, kun itse kuljimme kolmivuotiaan kanssa ja 11v ja tuo 13v menivät itsekseen. Ainakin 13v pyysi päästä sinne uudelleenkin joskus.
Ja ei simulaattoreilla tarvitse pelata. 5-vuotiaskin löysi ikätasolleen sopivia simulaattoreita. Silloin ku me kävimme, maksoi kyllä aikuisetkin. Onko loma-aikoina eri käytäntö?
t. 5
up?