Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö tuota Putinin tiedotustilaisuutta jossain tekstitettynä?

Vierailija
04.03.2014 |

xx

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kääntää..mutta siinä pitii olla kyllä käännös! Mä katoin ei se mitenkään "toisesta maailmasta "vaikuttanut Merkelin mukaan Putin on sekaisi. Ihan terävältä vaikutti ja mitä mä nyt venäjää ymmärrään niin ihan fiksuja puhunut. Ei siitä mikään uhkaa oo tulossa. Eikä vaikuttanu Hitlwriltakaan..eikö me nyt ruvetaan omillaan aivpillaan ajatella eikä se mitä jenkki syöttää. Elii tehdään yhteistyö venäläisten kaa ja he jatkavat meidän kaa. Miksi annetaan taas jenkkien päättää ja Obama yrittä taivutta Europpaa sa.ktioon Venäjän suhteen. Onks heillä siellä omalla manterella tylsää,että he ovat aina täällä "auttamassa". Terveisin. Venäläinen tytteli.

Vierailija
2/4 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ottaa kaikkea mitä media suoltaa ihan vakavissaan. Tuo nyt on vaan niin lietsontaa, niin lietsontaa, mitä Merkel muka on sanonut Obamalle muka keskustelustaan Putinin kanssa. Hih miten huvittavaa...

Itse en ymmärrä venäjää kuin muutaman sanan, muuta katsoin haastattelua ja Putinin elekieli oli aika rento. Jos olisi psykoosissa tms niin kai se nyt jotenkin näkyisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 15:10"]

Ei pidä ottaa kaikkea mitä media suoltaa ihan vakavissaan. Tuo nyt on vaan niin lietsontaa, niin lietsontaa, mitä Merkel muka on sanonut Obamalle muka keskustelustaan Putinin kanssa. Hih miten huvittavaa...

Itse en ymmärrä venäjää kuin muutaman sanan, muuta katsoin haastattelua ja Putinin elekieli oli aika rento. Jos olisi psykoosissa tms niin kai se nyt jotenkin näkyisi...

[/quote]Putin on etinen KGB:n agentti. Putin jos kuka osaa hurmata, antaa sympaattisen rennon vaikutelman, peittää todelliset ajatuksensa. Minäkin katsoin haastattelun ja olin valmis syömään Putinin kädestä ja nyökyttelin täällä, että tottahan Putin toimii nyt samoin Krimillä kuin USA Irakissa, humanitääristä työtä. Ajatuksia heräsi kyllä, miksi Putinin toimia arvostellaan niin rajusti, mutta jos USA päättää pistää ilmavoimat asialle pelastaakseen öljynsä maailmaa katsoo vierestä. Tuskin Merkel tarkoitti Putinin olevan psykoosissa vaan sanoi, että ajatusmaailmansa ovat aivan toisenlaiset. Voi olla jossakin määrin todellisuudesta vieraantunut olematta psykoosissa. Karsimaattiset johtajat osaavat hommansa, he voivat olla yhtä aikaa miellyttäviä, älykkäitä ja äärimmäisen julmia.

Vierailija
4/4 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä