Kuinka pian synnytyksestä pinppi näyttää normaalilta?
Kommentit (18)
viikko menee mutta ei siitä enää ihan samanlaista tule. aukko jää isommaksi.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 11:02"]
Pinppi? Olet aika vajaa.
[/quote]
Etkö ymmärtänyt mistä on puhe? Sinä taidat olla hieman vajaa, koska uskoakseni muut kyllä ymmärsi.
Kyllä se viikossa, kahdessa näyttää jo "normaalilta", mutta täysin samanlainen se ei ole enää kuin ennen synnytystä.
Kuule menes nyt sinne kouluun hopihopi, vielä ehdit iltapäivätunneille, toivottavasti on äidinkieltä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 11:06"]
Kyllä se viikossa, kahdessa näyttää jo "normaalilta", mutta täysin samanlainen se ei ole enää kuin ennen synnytystä.
[/quote]Eikä näytä normaalilta. Se on paljon tummemman värinen kuin yleensä. Ja rakenne melkoisen erilainen.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 11:05"]
Pinppi? Olet aika vajaa.
[/quote]
Etkö ymmärtänyt mistä on puhe? Sinä taidat olla hieman vajaa, koska uskoakseni muut kyllä ymmärsi.
[/quote]
Huah..sama "pinppi" aloittaja on kysellyt ennenkin, tuskin on edes 13vuotta niin ei kannata lähteä tosissaan hänelle vastaileen.
Riippuu siitä, mikä on "normaali". Itselläni näytti viikon päästä synnytyksestä siltä, millaiseksi sitten jäikin. Ei mikään kaunis näky, mutta sen kanssa on elettävä :)
Av:ta lukiessa joskus tuntuu, että kaikilla muilla alapää on synnytyksen jälkeen täsmälleen samassa kunnossa ulkonäöllisesti ja toiminnallisesti kuin ennen lapsiakin..
Ketä naurattaa nämä vajaaälyisten avaukset?
Pinppi? Olet aika vajaa.
[/quote]
[/quote]
Ymmärsin. Kuten myös sekunnissa ymmärsin että sama vajakki tehnyt liian monta pimppialoitusta.
Mä oon niin tuudittautunut siihen, että alapää näyttäis samalta. Näin on mun synnyttäneet ystävät kertoilleet, mutta taitaa sitten olla vaan paskapuhetta. Löytyiskö jostain ennen ja jälkeen- kuvia niin näkis mitä tuhoa se synnytys oikeasti aiheuttaa? :D Lapsellistahan tuollaista on murehtia, mutta sen lisäksi että luultavasti menettää kauniit rinnat ja vatsan, niin pillukin on pilalla. On tää naisen elämä sitten kivaa.
Pinppi? Olet aika vajaa.
[/quote]
[/quote]
Jos on tänään laittanut monta aloitusta jossa kaikissa pinppi, ei kertaakaan kirjoitettu oikein. vastaile vaan sille niin annat runkkausmateriaalia lapselle tai hikiselle peräkammarinpojalle.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 11:24"]
Mä oon niin tuudittautunut siihen, että alapää näyttäis samalta. Näin on mun synnyttäneet ystävät kertoilleet, mutta taitaa sitten olla vaan paskapuhetta. Löytyiskö jostain ennen ja jälkeen- kuvia niin näkis mitä tuhoa se synnytys oikeasti aiheuttaa? :D Lapsellistahan tuollaista on murehtia, mutta sen lisäksi että luultavasti menettää kauniit rinnat ja vatsan, niin pillukin on pilalla. On tää naisen elämä sitten kivaa.
[/quote]Ei se pillu pilalle men, nautinto vaan kasvaa ja nelikymppisenä seksi vasta hyvälle tuntuukin
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 11:24"]
[/quote]Ei se pillu pilalle men, nautinto vaan kasvaa ja nelikymppisenä seksi vasta hyvälle tuntuukin
[/quote]
No joo, mutta ois se kiva että näyttäis vielä nätiltäkin vaikka hyvältä tuntuisi. Ja eikai sekään itsestäänselvyys ole, osallahan alakerta on kuin messuhalli synnytyksen jälkeen....
Pinppi? Olet aika vajaa.
[/quote]
[/quote]
En ole tuo aikaisempi kommentoija mutta ihan sama tuli ensimmäiseksi itselle mieleen. Nelivuotiaat, jotka ovat juuri löytäneet tuon elimensä sieltä hameen helman alta sanovat pinppi. Aikuinen ihminen kyllä osaa ja uskaltaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä - av:lla nyt ei ainakaan suotta tarvitse kainostella.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 11:10"]Riippuu siitä, mikä on "normaali". Itselläni näytti viikon päästä synnytyksestä siltä, millaiseksi sitten jäikin. Ei mikään kaunis näky, mutta sen kanssa on elettävä :)
Av:ta lukiessa joskus tuntuu, että kaikilla muilla alapää on synnytyksen jälkeen täsmälleen samassa kunnossa ulkonäöllisesti ja toiminnallisesti kuin ennen lapsiakin..
[/quote]
No kun on. Sori.
Ei se palaudu koskaan saman näköiseksi. Aukko on isompi, sisemmät häppärit hieman tummemmat ja lerpattavammat. :D Muut äidit vaan yrittävät lohduttaa itseään toteamalla: "Juu, samanlainen se on kuin ennenkin, vaikka Erkki-Pekka painoi syntyessään 4,5kg." Totuus vaan sattuu olemaan jotain ihan muuta.
Vuodessa.