Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olet onnistunut torjumaan sukulaisvierailuja joita et halua kotiisi?

Vierailija
10.11.2020 |

Siis näitä kaukaisia sukulaisia jotka soittaa yhtään etukäteen varoittamatta että olemme paikkakunnalla wink wink. Eikä kiinnosta spekulaatiot mitä kirjoittaja voisi hypoteettisesti tehdä tuossa tilanteessa, vaan toteutuneet torjunnat.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot olevasi illalla myöhään töissä tms. eli jossain muualla kuin kotona.

Helppo vedota näin korona-aikaan myös, että sinä tai joku muu perheenjäsen olette pienessä nuhassa/kuumeessa ja menossa koronatestiin tai odotatte testin tulosta, joten nyt ei valitettavasti sovi tulla käymään eikä tapaaminen muuallakaan siksi onnistu.

Vierailija
2/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla ap on noin surkea mielikuvitus, ettet itse keksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan ettet halua nyt tavata?

Vierailija
4/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kutsunut. Kukaan ei ole väkisin tunkenut sisälle.

Vierailija
5/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sukulaisuus ole mikään syy olla tekemisissä jos ei muuten huvita.

Vierailija
6/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sulla ap on noin surkea mielikuvitus, ettet itse keksi?

Vituttaa liikaa. Ei mutta toi koronavinkki oli hyvä. Enpä hoksannut itse. Ja ei sitä ihan aikuisten oikeasti voi sanoa että en halua tavata omille sukulaisille joiden naamaa joutuu vielä moneen kertaa katsomaan sukujuhlissa. Eikä mulla ole mitään sitä vastaan että joutuu, mutta vituttaa nää yllätysvierailijat. Ap

Vierailija
7/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoin vallihaudan ja ostin pari krokotiilia. Rauhallista on ollut.

Vierailija
8/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain, että en halua itselleni enkä sukulaisilleni korona tartuntaa. omat sukulaiseni ainakin ovat tämän hyvin ymmärtäneet!

Vierailija
9/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tollaisia. Olen kaikille sukulaisille sanonut että meille saa tulla käymään kun ilmoittaa edes edellisenä päivänä, jottei tule turhaa reissua oven taakse. Harvoin käyvät.

Vierailija
10/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivoin vallihaudan ja ostin pari krokotiilia. Rauhallista on ollut.

Joo ja mulla on ollut kaksi miljoonaa puna-armeijan sotilasta vartiomassa taloani nii eipä oo mullekkaa tullut kutsumattomia vieraita.

Vierailija
11/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tästä ihan ongelma, ja keksin aina hädissäni ”mahataudin”. No eihän se sitten enää läpi mennyt, vaan pahimmat uteliaat ilmoittivat ”ettei haittaa”. Ärsytti niin paljon, että hankin kyllä kahvileipää ja kahvitkin keitin, mutta otin myös laksatiivia; siellä sitten pörisin ja lorottelin vessassa ripulia tulemaan kun muut kahvittelivat. Huutelin välillä että tosi ikävää, mutta sanoin kyllä tästä vastaflunssasta. Aika nopeasti lähtivät, eivät oikeastaan enää edes soittele.

Vierailija
12/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, ettet ole varautunut kenenkään vierailuun, joten nyt ei sovi. On muuta menoa. Vähän täytyy olla vajaa, joka pyrkii toisen kotiin ilman ennakkoilmoitusta. Ihan kuin elämä ei olisi jo täynnä harrastuksia ja velvollisuuksia. Kouluta sukulaisesi tavoille!

Vierailija
13/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tyypit vain ajaa ilmoittamatta pihaan, onko silloin enää mitään tehtävissä?

Vierailija
14/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosikausiin ollut tekemisissä muiden sukulaisten kanssa kuin vanhempieni, siskoni ja vanhan kummitätini. Vanhempani ovat nyt kuolleet mutta eivät sitäkään ennen enää matkustaneet pitkiä matkoja, samoin kummitätini on liian vanha matkustamiseen. Siskon perhe on tervetullut koska tahansa mutta kun on satoja kilometrejä välimatkaa, niin käyvät korkeintaan kerran vuodessa.

Puhelinnumeroni on salainen, joten jos joku muu lapsuudentuttava sattuukin liikkumaan tällä suunnalla, niin he eivät sitä kautta tavoita.

Miehen sukulaiset ovat isompi ongelma, mutta hyvin vähän hekään tällä suunnalla liikkuvat eivätkä varsinkaan ilman, että siitä sovitaan etukäteen. Ja he ovat hänen "ongelmansa" eli jos hän sopii vierailusta niin hän myös vastaa siitä + tarjoiluista jne. Minä joko olen kotona tai en ole.

Vierailija
15/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot olevasi illalla myöhään töissä tms. eli jossain muualla kuin kotona.

Helppo vedota näin korona-aikaan myös, että sinä tai joku muu perheenjäsen olette pienessä nuhassa/kuumeessa ja menossa koronatestiin tai odotatte testin tulosta, joten nyt ei valitettavasti sovi tulla käymään eikä tapaaminen muuallakaan siksi onnistu.

Miksi pitää valehdella? Sano suoraan, että nyt ei sovi, katsotaan jokin toinen kerta. Ei sun tartte selitellä syitä! Ihme lapasia ootte!

Vierailija
16/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo laksatiivitempaus olisi hauska - itse varmaankin kokeilisin glaubersuolaa ja laittaisin vieraidenkin kahviin -, mutta ei vastaa ap:n kysymykseen, koska vieraat ovat silloin jo talossa.

Vierailija
17/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että "jaahas", ja se siitä. Jos joku tulee oven taakse, se ei aukene ilman voitelevaa jallupulloa.

Vierailija
18/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauteen on aina helppo vedota.

Vierailija
19/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko rehellinen suora puhe mitään? Ilman mitään kikkailuja ja valehtelua. Aikuinen ihminen ilmeisesti kuitenkin yrität olla.

Vierailija
20/20 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain pahoitellut, että nyt ei ikävä kyllä käy. Normaalisti ihmiset eivät tietenkään kysy syytä, mutta joskus olen joutunut lipsauttamaan hätävalheen työkiireistä tai huonovointisuudesta.