Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ratkoa haluttomuus ongelma parisuhteessa?

Vierailija
10.11.2020 |

Olen mies 27-vuotias ja kärsin haluttomuudesta. Naiseni on kaunis ja kaikinpuolin viehättävä ja ihana. Olen kokenut tätä haluttomuutta nyt reilut pari vuotta ja huomaan, että se näkyy naisessani. Hän on ärtyisä ja loukkaantuu asioista helpommin. Hän on itkuherkkä ja jotenkin surullisempi, vaikka yrittåä peittää sitä. Mitä ratkaisuja löydätte tilanteeseemme?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä, onko joku sairaus mitä ei ole huomattu tai testosteronit alhaalla. Pariterapiaa jos tuo ei auta.

Vierailija
2/3 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi opettelemalla yhdys sanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään en usko, että aloitus on 27-vuotiaan miehen kirjoittama.. oletetaan että uskon ja vastaan sen mukaisesti.

Oletko itse tyytyväinen halukkuuteesi? Olisiko sinusta mukava olla kiinnostuneempi seksistä kumppanisi kanssa? Mikä estää?

- Oletko tyytyväinen terveyteesi? Onko käytössä libidoon vaikuttavaa lääkitystä?

- Riitelettekö? Kannattaisiko pahimmat riidat sopia ja antaa anteeksi?

-Missä tilanteissa haluat seksiä? Olisiko hyvä idea urheilla enemmän ja säännöllisesti ja järjestää treenien jälkeen tunnelmaa sähköistävää miellyttävää yhdessäoloa? Esimerkiksi vähäpukeista (ei-välinpitämätöntä) leikkimielistä tekemistä, kokkaamista tai pelien pelaamista vaikka?

-Jos on lapsia niin voisiko ne pistää ajoissa nukkumaan? Siten, että järjestyy tuo tilaisuus alkaa haluta seksiä. Sitä ei välttämättä ala haluta noin vaan puolison kyllästyneestä naamasta vaipanvaihdon jälkeen... Voitte myös herätä ennen lapsia jos menette lasten kanssa yhtä aikaa nukkumaan. Joskus pitää kyllä valita sitten, että seksi vai AV...

-Jos masturboit usein, niin voisit koittaa masturboida harvemmin, etenkin juuri ennen kun nainen haluaa seksiä

Olen nuori nainen ja mieheni kärsi haluttomuudesta kun:

-käytti ssri-lääkistystä ahdistushäiriöön (häiriötila johtui hänen näkemyksensä mukaan stressistä ja elämänhallinnasta. Seksitön liittopa auttoikin paljon.)

-oli lopettanut aktiivisen liikunnanharrastamisen ajan puutteen vuoksi

-teki pitkää päivää työpaikassa, jossa oli huono työilmapiiri

-oli pienet lapset, jotka vaativat vähintään toisen vanhemman suunnilleen tauotonta huomioimista ja huolenpitoa hereillä ollessaan

-minä en paljon hymyillyt

Jos olisin lähtenyt etsimään halukasta miestä muualta olisin etsinyt miestä, joka:

-ei käytä lääkkeitä eikä hänellä ole suuria suruja

-harrastaa aktiivisesti liikuntaa

-työ ei ole liian kuormittava

-helppo järjestää tilaisuuksia, jotka johtavat seksiin luonnollisesti

-jonka kanssa on helppo hymyillä ja nauraa

Toivottavasti tästä on vähän apua. Ainiin tietenkin aina kannattaa kysyä olisiko jotain tiettyä asiaa, mitä ei vielä olla ehkä kokeiltu ja joka voisi virkistää seksielämää. Ensimmäisenä vaikka miten mies toivoo häntä lähestyttävän, jotta tuntisi (lopulta) vetoa harrastaa seksiä? Sopivatko toiveenne yhteen?