Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on herrasmies

Vierailija
10.11.2020 |

?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten herrasmies sitten eroaa tavallisesta miehestä?

Tämän minäkin haluaisin tietää. Lisäksi sen mikä on herrasmiehen vastine naisissa? Ja kuinka moni palstamamma hyväksyy sen faktan, että ovat itse vähän huonolaatuisempia kuin tämä mystinen Rouvasnainen?

Vierailija
22/40 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännää, että tälle toksiselle mieskuvalle ei ole naispuolista vastinetta. 677

Tasa-arvoa on se, että nainen heikompana saa olla saamapuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gentleman eli gentle = kiltti, man = mies :)

Vierailija
24/40 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihminen, jonka ensimmäinen kysymys ei ole, että mitä sinä/te muut voisitte tehdä hyväkseni, vaan mitä minä voisin tehdä teidän hyväksenne.

eli orja. säälin miestäsi. toivottavasti älyää erota

Herrasmiehet ovat fiksua porukkaa ja löytävät parisuhteen samanhenkisten naisten luota. Molemmat huomioivat toisiaan.

Itse asiassa samanlaista orjahenkisyyttä voisi mielestäni olla nykymaailmassa enemmänkin. Ei aina ihmeteltäisi ja vaadittaisi loputtomasti erilaisia oikeuksia yhteiskunnalta, vaan välillä mietittäisiin, mitä voisimme antaa takaisin (eli mitä velvollisuuksia meillä on).

Ai niin. Minäminäminä on kyseenalaistamaton uskonto tänä päivänä. Unohdetaan tällaiset epärealistiset haihattelut.

Vierailija
25/40 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvailla jos joku ei oikeasti tiedä. Mikään yksittäinen asia ei tee herrasmiestä, vaan yleinen tapa toimia ja kohdella muita. Herrasmiehellä on hyvät sosiaaliset taidot ja hyvä tilannetaju. Hän on empaattinen, huomioiva, avulias, kohtelias, ei koskaan nolaa toista tarkoituksella.

Vierailija
26/40 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies on sellainen kuin Trump eli MAGAmies. MAGA!

Vierailija
27/40 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelinkin että jonkinlainen huijaus on kyseessä, jos pitäisi jotenkin olla herrasmiemäinen.

Vaikuttaa tyhmältä miehet, jotka haluaa olla herrasmiehiä.

Vierailija
28/40 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miksi vanhemmat naiset haisee pahalta?

Vierailija
29/40 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän minäkin haluaisin tietää. Lisäksi sen mikä on herrasmiehen vastine naisissa? Ja kuinka moni palstamamma hyväksyy sen faktan, että ovat itse vähän huonolaatuisempia kuin tämä mystinen Rouvasnainen?

Tulit itse juuri kielenkäytölläsi todistaneeksi sen, että kuka tahansa mies ei tosiaan ole herrasmies...

Vierailija
30/40 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvailla jos joku ei oikeasti tiedä. Mikään yksittäinen asia ei tee herrasmiestä, vaan yleinen tapa toimia ja kohdella muita. Herrasmiehellä on hyvät sosiaaliset taidot ja hyvä tilannetaju. Hän on empaattinen, huomioiva, avulias, kohtelias, ei koskaan nolaa toista tarkoituksella.

Juuri näin!

Vierailija
31/40 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies on rikas mies Jolla on rutkasti rahaa ja isot Munat. Saunassa hän heiluttaa isoja Muniaan ja nauraa pienimunaiset miehet. Kusella hänen kusi lentää kauemmas 

Vierailija
32/40 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että täytyy kysellä millainen on herrasmies, kertoo että kasvatus on mennyt joiltain osin pieleen. Ehkä kouluaineeksi pitäisi ottaa käytöskoulutus. Nykyvanhemmat eivät opeta mitään lapsilleen.

Vierailija
33/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies on rikas mies Jolla on rutkasti rahaa ja isot Munat. 

Vierailija
34/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntee käytöstavat ja etiketin.

Vierailija
35/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännää, että tälle toksiselle mieskuvalle ei ole naispuolista vastinetta. 677

Lady 🙂

Vierailija
36/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies kohtelee muita kunnioittavasti ja arvostavasti. Hän ottaa muut huomioon. Ei koskaan nolaa toisia tarkoituksella. 

Harvinaisia ja upeita miehiä. 

Naiselle vastine on hieno nainen. 

Vierailija
37/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gentleman eli gentle = kiltti, man = mies :)

Tämä on kaksikielinen maa suomi-ruotsi joten sen pitäisi olla herra Snellman... tai ehkä Snällman... pankkimies... maksa makkara(aaa...)... herrasmies maksaaa... on kallista tavaraa hänellä... 

Vierailija
38/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies on mielistelevä vässykkä.

Vierailija
39/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pukeutunut, osaa kohteliaisuus säännöt, antaa naiselle tilaa ja hallitsee erilaiset tilanteet.

Vierailija
40/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamies ei yhtään itse huomaa, millainen myrrysmies itse on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä