Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP MIEHILLE: Miksi et vie vaimoasi treffeille?

Vierailija
10.11.2020 |

Eli kysymys miehille, jotka eivät koskaan vie vaimoaan ulos syömään, leffaan, tms. Miksi et halua yllättää ja ilahduttaa vaimoasi ja viettää kahdenkeskistä laatuaikaa?

Ja nyt en kaipaa tähän kommentteja, kuinka nainenkin voi yhtä hyvin tehdä asiassa aloitteen koska todennäköisesti naiset tekevät vastaiskun ja kertovat kuinka miehetkin voivat pestä viikottain vessanpöntön ja tehdä inventaarion lasten vaatekaappeihin. Pysytellään tässä keskustelussa nyt ahdasmielisesti perinteisissä sukupuolirooleissa. ;)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin jos saisin seksiä muulloinkin kuin treffien päätteeksi.

Vierailija
42/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet vie treffeille, vätykset ei. Ex oli vätys. Oltiin oltu jo pitkään yhdessä ja lapsetkin jo koululaisia kaikki, kun sain hänet lupaamaan, että vie minut joku päivä ulos syömään ja järjestäisi ohjelmaa. Innostuin tästä lupauksesta niin, että ostin uudet kengätkin. Kengät otin käyttöön parin vuoden kuluttua. Neljän vuoden kuluttua lähdin treffeille toisen miehen kanssa. Ei vätys viitsinyt panostaa mitenkään suhteeseen. Itse olin kuitenkin suhteessa hankkinut ja järjestänyt vaikka mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markku44 kirjoitti:

Koska tekisin sen kuitenkin väärin.

Näen jo mielessäni seuraavat kommentit:

"mä en todellakaan syö tämmöstä ruokaa tässä ravintolassa, mikset vienyt mua paikkaan X? "

"ihan kauheen pazka tää sun elokuva, miks toit mut tänne, kyl sä tiedät että mä katson vain elokuvia joiden tyylilaji on YY?"

"Olisit ennemmin tällä rahalla ostanut mulle vaikka mesolankojen laiton tai hyaluronihappohoidon ja illan Stokkan samppanjabaarissa, mut ei, nyt mä jumitan sun kanssa koko illan täällä paikassa ZZ".

Mm. Näistä syistä en tarjoa treffejä vaimolleni.

Kun kerran tiedät mistä hän tykkäisi, miksi teet juuri päinvastoin? Jos hän haluaa samppanjabaariin, miksi ei sinne vaan paikkaan ZZ?

Ymmärsin tämän niin, että sillä ei ole merkitystä mitä tämä mies tekee, tekee kuitenkin väärin.

Näin ainakin meillä.

Useimmat tätä kommentoineet naiset takertuvat samaan asiaan kuin sinä, eivätkä näe mitä viestissä yritetään sanoa.

Vierailija
44/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...

Vierailija
45/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista on vaikea miellyttää, teit niin tai näin, aina se menee joskus väärinpäin.

Vierailija
46/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lastenhoitajaa. Ei koskaan. Sitä ei saa rahallakaan erinäisistä syistä johtuen. Treffejä ei ole koskaan kun ei ole kahdenkeskistä aikaa koskaan.

Vierailija
47/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotoa ei tarvitse lähteä. Saunailta paljussa, suklaan syöntiä sängyssä, hierontaa, se on paljon mukavampaa ja intiimimpää.

Jos puolisosi on samaa mieltä niin silloin tuo sopii teille. Meillä mennään mieluummin koskenrantaan kaakaon kera ja sitten taas aikanaan kahviloihin, ravintoloihin, elokuviin, keikoille ja näyttelyihin. Tärkeintä kai on, että jokainen pariskunta tekee niitä asioita, joista he nauttivat.

Itse olisin valtavan pettynyt, jos mieheni ehdottaisi minulle vain suklaan syömistä sängyssä tai hierontaa.

Ai vaikka miehesi ehdottaisi sitä ihan vilpittömästi? Loukkaisit tietoisesti.

Kuulostaa siltä, että olet niitä naisia jotka haluavat päättää asioista yhdessä paitsi jos toinen on eri mieltä. Siksi miehesi ehdottaa sinulle vain asioita joista sinä pidät eikä uskalla toivoa asioita joista itse saattaisi pitää enemmän.

Vierailija
48/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotoa ei tarvitse lähteä. Saunailta paljussa, suklaan syöntiä sängyssä, hierontaa, se on paljon mukavampaa ja intiimimpää.

Jos puolisosi on samaa mieltä niin silloin tuo sopii teille. Meillä mennään mieluummin koskenrantaan kaakaon kera ja sitten taas aikanaan kahviloihin, ravintoloihin, elokuviin, keikoille ja näyttelyihin. Tärkeintä kai on, että jokainen pariskunta tekee niitä asioita, joista he nauttivat.

Itse olisin valtavan pettynyt, jos mieheni ehdottaisi minulle vain suklaan syömistä sängyssä tai hierontaa.

Ai vaikka miehesi ehdottaisi sitä ihan vilpittömästi? Loukkaisit tietoisesti.

Kuulostaa siltä, että olet niitä naisia jotka haluavat päättää asioista yhdessä paitsi jos toinen on eri mieltä. Siksi miehesi ehdottaa sinulle vain asioita joista sinä pidät eikä uskalla toivoa asioita joista itse saattaisi pitää enemmän.

Olen parisuhteessa ihan aikuisen miehen kanssa, jolla on oma tahto ja kyky kertoa omat toiveensa, no worry. Taisi olla kolmannet treffit, kun puolin ja toisin hierottiin hartioita. Ei siihen tarvita treffejä. Kuten ei myöskään suklaan syömiseen tai seksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi