Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP MIEHILLE: Miksi et vie vaimoasi treffeille?

Vierailija
10.11.2020 |

Eli kysymys miehille, jotka eivät koskaan vie vaimoaan ulos syömään, leffaan, tms. Miksi et halua yllättää ja ilahduttaa vaimoasi ja viettää kahdenkeskistä laatuaikaa?

Ja nyt en kaipaa tähän kommentteja, kuinka nainenkin voi yhtä hyvin tehdä asiassa aloitteen koska todennäköisesti naiset tekevät vastaiskun ja kertovat kuinka miehetkin voivat pestä viikottain vessanpöntön ja tehdä inventaarion lasten vaatekaappeihin. Pysytellään tässä keskustelussa nyt ahdasmielisesti perinteisissä sukupuolirooleissa. ;)

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä käydään siinä seurusteluvaiheessa ennen kuin parisuhde on vakiintunut.

Kyllä treffeillä voi ja kannattaa käydä vakiintuneessakin parisuhteessa. Arkea on elämässä ihan riittävästi, joskus on kiva saada siihen piristystä.

nr 9

Jos asutaan yhdessä, niin ei sinun tarvitse varta vasten pyytää toista ulos että voitte tavata.  Tehän näette toisianne muutenkin.

Vierailija
22/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä käydään siinä seurusteluvaiheessa ennen kuin parisuhde on vakiintunut.

Ehkä naapurin Pena käy vaimosi kanssa treffeillä, jos et itse vaivaudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä eläminen on yhtä treffiä.

Juuri näin! Siihen järjestellään kotona kivoja hetkiä!

Vierailija
24/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä naapurin Pena käy vaimosi kanssa treffeillä, jos et itse vaivaudu.

Ei ne ole enää siinä vaiheessa treffit vaan ulos vientiä.

Vierailija
25/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä treffeillä voi ja kannattaa käydä vakiintuneessakin parisuhteessa. Arkea on elämässä ihan riittävästi, joskus on kiva saada siihen piristystä.

nr 9

Jos asutaan yhdessä, niin ei sinun tarvitse varta vasten pyytää toista ulos että voitte tavata.  Tehän näette toisianne muutenkin.

Eihän treffeille pyytämisessä siitä ole kysymys, että vain tapaa toisen. Se on sitä, että järjestää jotain kivaa. Pyytää ulos syömään tai katsomaan elokuvaa ja järjestää kaiken. Yllättää, ilahduttaa.

Ankeaa olisi elämä ihmisen kanssa, jolle ei sellainen tulisi edes mieleenkään. Riittävän ankeaa on nyt, kun koronan takia ei tee mieli mennä elokuviin, näyttelyihin, klubeille tai minnekään. Mutta onneksi voi järjestää treffit metsään; tehdä termariin kuumaa kaakaota ja pakata mukaan voileivät ja jotain hyvää makeaa.

Vierailija
26/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiseni ei ole niin avuton prinsessalapsi, että minun täytyisi viedä häntä minnekään. Hän kykenee tulemaan tasavertaisesti minun kanssani minne vain haluammekin mennä.

Vierailija
27/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia pitäisi viettää elämänsä kotona?

Vierailija
28/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa ei tarvitse lähteä. Saunailta paljussa, suklaan syöntiä sängyssä, hierontaa, se on paljon mukavampaa ja intiimimpää.

Vierailija
29/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimo ei ole kykeneväinen pitämään kroppaansa timminä ja tarjoamaan kuumaa seksiä?

Miltä itse näytät? Kannatko kortesi kekoon kotona?

Vierailija
30/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku44 kirjoitti:

Koska tekisin sen kuitenkin väärin.

Näen jo mielessäni seuraavat kommentit:

"mä en todellakaan syö tämmöstä ruokaa tässä ravintolassa, mikset vienyt mua paikkaan X? "

"ihan kauheen pazka tää sun elokuva, miks toit mut tänne, kyl sä tiedät että mä katson vain elokuvia joiden tyylilaji on YY?"

"Olisit ennemmin tällä rahalla ostanut mulle vaikka mesolankojen laiton tai hyaluronihappohoidon ja illan Stokkan samppanjabaarissa, mut ei, nyt mä jumitan sun kanssa koko illan täällä paikassa ZZ".

Mm. Näistä syistä en tarjoa treffejä vaimolleni.

Kuulostaa ihan kauhealta parisuhteelta. Miksi olette edes yhdessä?

Vierailija
31/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotoa ei tarvitse lähteä. Saunailta paljussa, suklaan syöntiä sängyssä, hierontaa, se on paljon mukavampaa ja intiimimpää.

Jos puolisosi on samaa mieltä niin silloin tuo sopii teille. Meillä mennään mieluummin koskenrantaan kaakaon kera ja sitten taas aikanaan kahviloihin, ravintoloihin, elokuviin, keikoille ja näyttelyihin. Tärkeintä kai on, että jokainen pariskunta tekee niitä asioita, joista he nauttivat.

Itse olisin valtavan pettynyt, jos mieheni ehdottaisi minulle vain suklaan syömistä sängyssä tai hierontaa.

Vierailija
32/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiseni ei ole niin avuton prinsessalapsi, että minun täytyisi viedä häntä minnekään. Hän kykenee tulemaan tasavertaisesti minun kanssani minne vain haluammekin mennä.

"Täytyisi". Eli sinullekin kuulostaisi olevan vastenmielinen ajatus yllättää vaimo jollain kivalla tekemisellä. Ei naisen tarvitse olla avuton ilahtuakseen yllätyksistä. Kuten ei miehenkään.

Vierailija
33/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me olemme tehneet kotimme niin viihtyisäksi, että siellä on mukava olla. Kaikki seksilelut ja rekvisiitta on siellä, niitä on hankala raahata treffeille johonkin ravintolaan tai leffateatteriin. Nautimme kotona toisistamme ja järjestämme teemailtoja ja muuta kivaa kahdestaan.

Vierailija
34/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimo ei ole kykeneväinen pitämään kroppaansa timminä ja tarjoamaan kuumaa seksiä?

Jääkö oikeasti joku lapanen tällaiseen suhteeseen? Saatko riittävästi tyydytystä puolisosi haukkumisesta? Yleensähän rupsahtaneilla naisilla on aina huipputasoinen mies, jolle olisi halukkaita ottajia jonoksi asti... Tää palsta aiheuttaa masennusta. Joukkopako kaikki mukaan,, boikotti alkaa N-Y-T NYT!!!

Vierailija
35/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me olemme tehneet kotimme niin viihtyisäksi, että siellä on mukava olla. Kaikki seksilelut ja rekvisiitta on siellä, niitä on hankala raahata treffeille johonkin ravintolaan tai leffateatteriin. Nautimme kotona toisistamme ja järjestämme teemailtoja ja muuta kivaa kahdestaan.

Kuten sanottu, jos molemmat olette tyytyväisiä niin silloin tuo on teille oikein hyvä tapa hoitaa parisuhdetta.

Vierailija
36/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen ei juurikaan pidä yllätyksistä ja leffaan/ravintolaan lähtö me suunnitellaan yhdessä. Ennemmin huomioin häntä arjessa, kuten viimeviikolla ostin hänelle uuden suoristusraudan ja kynttilöitä, niistä hän piti kovasti ja meni tarpeeseen.

M39

Vierailija
37/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jo kertaalleen pyydystettyä saalista tarvitse montaa kertaa pyydystää.

Jos yritää olla liian huomaavainen, ystävällinen tai hööveli niin siitä ei seuraa koskaan mitään hyvää.

Vierailija
38/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kumpaakaan meistä ei kiinnosta. Saatettiin joskus ennen koronaa käydä koko perheen kanssa ravintolassa syömässä kerran kaksi vuoteen mutta millekkään treffeille ei kumpaakaan saa kirveelläkään. Kotona on kivempaa

Vierailija
39/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markku44 kirjoitti:

Koska tekisin sen kuitenkin väärin.

Näen jo mielessäni seuraavat kommentit:

"mä en todellakaan syö tämmöstä ruokaa tässä ravintolassa, mikset vienyt mua paikkaan X? "

"ihan kauheen pazka tää sun elokuva, miks toit mut tänne, kyl sä tiedät että mä katson vain elokuvia joiden tyylilaji on YY?"

"Olisit ennemmin tällä rahalla ostanut mulle vaikka mesolankojen laiton tai hyaluronihappohoidon ja illan Stokkan samppanjabaarissa, mut ei, nyt mä jumitan sun kanssa koko illan täällä paikassa ZZ".

Mm. Näistä syistä en tarjoa treffejä vaimolleni.

Kun kerran tiedät mistä hän tykkäisi, miksi teet juuri päinvastoin? Jos hän haluaa samppanjabaariin, miksi ei sinne vaan paikkaan ZZ?

Koska mielestäni parisuhteen tulisi olla vastavuoroista, eikä jatkuvaa toisen miellyttämistä.

Vierailija
40/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa ei ole, mutta pitkäaikainen tyttöystävä.

En "vie" häntä yhtään mihinkään, vaan yhdessä päätetään milloin mennään ulos ja mitä silloin tehdään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi