Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

GALLUP MIEHILLE: Miksi et vie vaimoasi treffeille?

Vierailija
10.11.2020 |

Eli kysymys miehille, jotka eivät koskaan vie vaimoaan ulos syömään, leffaan, tms. Miksi et halua yllättää ja ilahduttaa vaimoasi ja viettää kahdenkeskistä laatuaikaa?

Ja nyt en kaipaa tähän kommentteja, kuinka nainenkin voi yhtä hyvin tehdä asiassa aloitteen koska todennäköisesti naiset tekevät vastaiskun ja kertovat kuinka miehetkin voivat pestä viikottain vessanpöntön ja tehdä inventaarion lasten vaatekaappeihin. Pysytellään tässä keskustelussa nyt ahdasmielisesti perinteisissä sukupuolirooleissa. ;)

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tasa-arvo. Tiedän, että nainen on tarpeeksi kykeneväinen viemään minut ulos. #tasaarvo

Vierailija
2/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vain mitä vaimo käskee, eikä tuollaista määräystä ole tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tasa-arvo. Tiedän, että nainen on tarpeeksi kykeneväinen viemään minut ulos. #tasaarvo

Mutta sinä et ole kykeneväinen viemään vaimoasi ulos?

Vierailija
4/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. No mikäli hän käskisi, tekisitkö sen mielelläsi ja nauttisit kahdenkeskisestä ajasta vai tekisitkö sen vain koska vaimo on näin määrännyt?

Vierailija
5/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaimo ei ole kykeneväinen pitämään kroppaansa timminä ja tarjoamaan kuumaa seksiä?

Vierailija
6/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tekisin sen kuitenkin väärin.

Näen jo mielessäni seuraavat kommentit:

"mä en todellakaan syö tämmöstä ruokaa tässä ravintolassa, mikset vienyt mua paikkaan X? "

"ihan kauheen pazka tää sun elokuva, miks toit mut tänne, kyl sä tiedät että mä katson vain elokuvia joiden tyylilaji on YY?"

"Olisit ennemmin tällä rahalla ostanut mulle vaikka mesolankojen laiton tai hyaluronihappohoidon ja illan Stokkan samppanjabaarissa, mut ei, nyt mä jumitan sun kanssa koko illan täällä paikassa ZZ".

Mm. Näistä syistä en tarjoa treffejä vaimolleni.

Vierailija
7/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimo ei ole kykeneväinen pitämään kroppaansa timminä ja tarjoamaan kuumaa seksiä?

Eli vastauksesi on, että et halua viettää vaimon kanssa aikaa koska hän on lihonut? Ok, kiitos vastauksesta.

Vastapalveluksena voin kertoa, että todennäköisesti vaimosi ei "tarjoa" sinulle seksiä koska on epävarma vartalostaan, eikä asiaa varmasti auta asenteesi hänen lihomistaan kohtaan. En tiedä miksi hän on lihonut, mutta jos hänellä on itsellään halua laihduttaa niin suosittelen mieluummin tsemppaamaan kuin haukkumaan. Tarjoudu tekemään kotityöt ja kokkaamaan terveellistä ruokaa (ja katsomaan lapsia jos niitä on), sillä välin kun vaimo käy lenkillä tai salilla. 👍

Vierailija
8/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku44 kirjoitti:

"mä en todellakaan syö tämmöstä ruokaa tässä ravintolassa, mikset vienyt mua paikkaan X? "

"ihan kauheen pazka tää sun elokuva, miks toit mut tänne, kyl sä tiedät että mä katson vain elokuvia joiden tyylilaji on YY?"

"Olisit ennemmin tällä rahalla ostanut mulle vaikka mesolankojen laiton tai hyaluronihappohoidon ja illan Stokkan samppanjabaarissa, mut ei, nyt mä jumitan sun kanssa koko illan täällä paikassa ZZ".

Kun kerran tiedät mistä hän tykkäisi, miksi teet juuri päinvastoin? Jos hän haluaa samppanjabaariin, miksi ei sinne vaan paikkaan ZZ?

Vierailija
9/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tällä hetkellä kumpikaan vie toista leffaan tai ulos syömään. Sen sijaan mies yllätti jälleen tuomalla kauppareissulta suklaata. Oli nähnyt vaivaa löytääkseen sellaista, joka on vegaanista, palmuöljytöntä ja vieläpä Reilun kaupan tuote <3

Vierailija
10/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku44 kirjoitti:

Kiitos vastauksesta!

Oma mieheni kyllä tietää millaisista ruuista ja leffoista tykkään. Mutta oli ravintola, leffa tai aktiviteetti mikä hyvänsä, ilahtuisin jo pelkästään siitä että vietettäisiin edes kerran hänen aloitteestaan aikaa kahden. Mitä jos ehdottaisit, että vaimo saa valita ravintolan/leffan. ;)

Vierailija
11/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieny vaimon ulos muutaman kerran. Aina surkee paikka jne. Vikalla kerralla mietin miks menin edes naimisiin ton kanssa. Nykyään se valittaa, kun me ei ikinä mennä ulos. Ja joo ero pyörii päässä kyllä.

Vierailija
12/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minulla vaimoa ole. Mutta koskaan en ketään veisi syömään tai leffaan tms. Koska olen hyvä ihminen ja kohtelen muita sen mukaisesti. Siis, kultainen sääntö: kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan!

Minua todellakin harmittaisi jos joku veisi minut syömään tai leffaan. Joutavaa idioottimaista ajanvietettä, vain ärsyttäisi minua. Joten tietenkään en tahdo muitakaan ärsyttää. Annan muiden olla rauhassa ja tehdä mitä he itse tahtovat tehdä. Samoin toivon muiden minua kohtelevan.

Vierailija
13/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä käydään siinä seurusteluvaiheessa ennen kuin parisuhde on vakiintunut.

Vierailija
14/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markku44 kirjoitti:

Kun kerran tiedät mistä hän tykkäisi, miksi teet juuri päinvastoin? Jos hän haluaa samppanjabaariin, miksi ei sinne vaan paikkaan ZZ?

Tätä ihmettelen miesten kans suuresti, koska jo useamman kanssa tämän kohdannut. Että annetaan ns avaimet käteen, että näin kun toimit olen tyytyväinen ja iloinen. Niin ei. Kyllä siinä fiilikset sitten lopulta lähtee itseltäkin kun on ilmiselvää, ettei toinen vain HALUA ilahduttaa sinua. En ymmärrä, en. Jos mulle kerrankin mies kertoisi että hei, tuosta ja tuosta ilahtuisin kovasti niin kyllä olisin tyytyväinen, että homma tehdään mulle helpoksi ja toteuttaisin toiveet ilomielin.

Vierailija
15/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä käydään siinä seurusteluvaiheessa ennen kuin parisuhde on vakiintunut.

Kyllä treffeillä voi ja kannattaa käydä vakiintuneessakin parisuhteessa. Arkea on elämässä ihan riittävästi, joskus on kiva saada siihen piristystä.

nr 9

Vierailija
16/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä eläminen on yhtä treffiä.

Vierailija
17/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. No mikäli hän käskisi, tekisitkö sen mielelläsi ja nauttisit kahdenkeskisestä ajasta vai tekisitkö sen vain koska vaimo on näin määrännyt?

Jos määräys olisi, että se pitää tehdä mielellään, ja pitää nauttia, niin sitten.

Vierailija
18/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaimoa.

Avopuolison vien kyllä, joka viikko.

Vierailija
19/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku44 kirjoitti:

Miksi et tunne vaimosi mieltymyksiä? Vai etkö halua oppia tuntemaan? Mitä yhteistä teillä on, jos ei ole henkistä yhteyttä?

Vierailija
20/48 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku44 kirjoitti:

Juu. Aika moni mies on kuullutkaan mesolangoista.