Aiotko äänestää Jan Vapaavuorta presidentiksi tulevissa 2024 vaaleissa?
Jan Vapaavuori lähtee kisaan ennakkosuosikkina, kunhan uskaltaa ilmoittaa aikeestaan.
Kommentit (71)
Äänestän Väyrystä jos hän on vielä silloin hengissä.
Väyrystä äänestän jos on ehdolla.
Eikö kokoomuksella ole ketään muita?
Äänestän ihan ketä tahansa jotta ääneni ei mene mädättäjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit laittaa Sanna Marinin ehdolle ja saattaa pärjätä tosi hyvin. Ketä muuta demareilla on, ei ketään?
Rafael Paasiokin on kuollut 😀
Sanna on itse ilmoittanut että haluaa muuttaa maalle asumaan ja monta lasta. Voi olla että on ehdokkaana yli 10 vuoden päästä mutta ei nyt.
"Suomea poikkeusoloissa jämäkästi johtanut Sanna Marin on noussut ykkössuosikiksi presidentinvaalikertoimissa. Marinin valinnasta presidentiksi vuonna 2024 saisi tällä hetkellä rahat takaisin kolminkertaisesti"
Se on Harkimo tai Essayah. Kokkareilla ei ole yhtään saumoja seuraaviin vaaleihin.
Röhöhöö, EN!
En kyllä äänestäisi jotain Sannaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kokoomuksella ole ketään muita?
Kokkareet on liian itsekekseisiä ja omahyväisiä tuohon hommaan.
Voi olla, että seuraava presidentti on taas nainen.
Heikki Vestman voisi jossain vaiheessa olla hyvä pressa. Ehkä n 15 vuoden kuluttua, jos saisi hankittua ministerikokemusta ennen sitä. Olisi edustava vaimokin 👍
T. Sipoolainen
Sanotaan vaikka silleen, että mieluummin tungen sukkapuikon silmään kuin äänestän Vapaavuorta mihinkään tehtävään.
Eikös Jan mene töihin sinne Oy Olympia komitea Ab:lle. Taitaa saada sieltä parempaa liksaa.
Vapaavuori potkii noita muita viherkommariehdokkita päähän mennen tullen!
Riippuu vastaehdokkaista. Ei mikään ykkösvaihtoehto minulle, mutta parempi kuin moni muu silti.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vastaehdokkaista. Ei mikään ykkösvaihtoehto minulle, mutta parempi kuin moni muu silti.
Samoja ajatuksia. Presidentillä ei saisi olla rikostuomioita takanaan ja muutenkaan Vapaavuori ei ole antanut näyttöä diplomatiakyvyistään, vaan ihan päinvastoin. Tämä on mielipiteeni, vaikka olen kokoomusta äänestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ketä vastassa, jos tosiaan nuo yllämainitut tai akselia Rinne, Haavisto yms niin äänestäisin toki.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi koska käytit sanaa "akselia"
Vierailija kirjoitti:
Onko Kokoomus pyytänyt häntä ehdokaakseen?
Puoluehan se päättää kenet asettaa ehdokkaaksi presidentin vaaleihin.
Nykyään onkin trendinä käyttää valitsijamiesyhdistystä.
En äänestä väkivaltarikollista, olkoonkin entinen.
Komppaan, kusenalainen herra.