Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko äänestää Jan Vapaavuorta presidentiksi tulevissa 2024 vaaleissa?

Vierailija
10.11.2020 |

Jan Vapaavuori lähtee kisaan ennakkosuosikkina, kunhan uskaltaa ilmoittaa aikeestaan.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ketä vastassa, jos tosiaan nuo yllämainitut tai akselia Rinne, Haavisto yms niin äänestäisin toki.

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi koska käytit sanaa "akselia"

Tämän palstan automaattimoderaatio on yksi iso vitsi. Ja ip:tään antamatta ei voi kirjoittaa, mikä tarkoittaa että viesteistäsi kerätään tunnistettavaa kokonaisdataa (yhdistetään muihin saitteihin, palstoihin, Sanoman tilaajadataan jne.)

Vierailija
42/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä hänestä joten en todellakaan. Olen myös tyytyväinen siihen ettei ilmeisesti hae jatkokautta pormestarina. T: helsinkiläinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vastaehdokkaista. Ei mikään ykkösvaihtoehto minulle, mutta parempi kuin moni muu silti.

Samoja ajatuksia. Presidentillä ei saisi olla rikostuomioita takanaan ja muutenkaan Vapaavuori ei ole antanut näyttöä diplomatiakyvyistään, vaan ihan päinvastoin. Tämä on mielipiteeni, vaikka olen kokoomusta äänestänyt.

Vapaavuori on joskus teininä vetänyt yhtä kundia, joka lähenteli yhtä Vaapaavuoren seurueessa ollutta tyttöä, pataan. Siinä Vapaavuoren rikosrekisteri.

Vierailija
44/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltataustan omaavaa lyhyt pinnaista juoppoa? en aio äänestää

Vierailija
45/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vastaehdokkaista. Ei mikään ykkösvaihtoehto minulle, mutta parempi kuin moni muu silti.

Samoja ajatuksia. Presidentillä ei saisi olla rikostuomioita takanaan ja muutenkaan Vapaavuori ei ole antanut näyttöä diplomatiakyvyistään, vaan ihan päinvastoin. Tämä on mielipiteeni, vaikka olen kokoomusta äänestänyt.

Vapaavuori on joskus teininä vetänyt yhtä kundia, joka lähenteli yhtä Vaapaavuoren seurueessa ollutta tyttöä, pataan. Siinä Vapaavuoren rikosrekisteri.

Oikeuden pöytäkirjasta: "17-vuotias Janne Vapaavuori ja hänen samanikäinen toverinsa kohtasivat alle 15-vuotiaan pojan T-kaupan kulmilla Helsingin Puistolassa marraskuussa 1982. He pyysivät tulta. Kun poika oli antamassa sitä, Vapaavuoren kaveri löi yllättäen nyrkillä vatsaan ja potkaisi rintaan. Poika yritti pakoon, mutta Vapaavuori sai hänet kiinni ja löi voimakkaasti kasvoihin, jolloin poika tuupertui katuun ja löi päänsä tiehen. Kun poika yritti nousta ylös, kaksikko jatkoi pahoinpitelyä lyömällä ja potkimalla eri puolille kehoa."

Vierailija
46/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mieluummin vaikka Matti Vanhasta. Äänestin Vapaavuorta viime kunnallisvaaleissa, koska vaikka vihreä olenkin, en luottanut Anni Sinnemäen kykyihin koko kaupungin johdossa. Saati Pekka Saurin, jonka suurin saavutus kaupunginjohtajana taisi olla torien käyttö väliaikaisina pysäköintipaikkoina sinä yhtenä lumikaaostalvena. Sitä jaksoi toistella saavutuksenaan.

Mutta pakko sanoa, että jossain määrin olen Vapaavuoreen pettynyt.

Ainoastaan jos vastassa on Halla-Aho tai joku muu ääripersu, niin äänestän ihan ketä muuta tahansa.

Vierailija
47/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että seuraava presidentti  on taas nainen.

Jos vedonlyönnissä pidetään Sanna Marinin voittoa mahdollisena niin toiveesi toteutuu.

Vierailija
48/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeuden pöytäkirjasta: "17-vuotias Janne Vapaavuori ja hänen samanikäinen toverinsa kohtasivat alle 15-vuotiaan pojan T-kaupan kulmilla Helsingin Puistolassa marraskuussa 1982. He pyysivät tulta. Kun poika oli antamassa sitä, Vapaavuoren kaveri löi yllättäen nyrkillä vatsaan ja potkaisi rintaan. Poika yritti pakoon, mutta Vapaavuori sai hänet kiinni ja löi voimakkaasti kasvoihin, jolloin poika tuupertui katuun ja löi päänsä tiehen. Kun poika yritti nousta ylös, kaksikko jatkoi pahoinpitelyä lyömällä ja potkimalla eri puolille kehoa."

Eli mikään ei ole muuttunut! Taas saamme lukea samanlaista menoa Helsingissä!

Vierailija
49/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysivät tulta ja vetivät turpaan, ei puhuta tytön ahdistelusta mitään.

Ei sillä, minä olen sitä mieltä, että tuollaisen nuoruuden törttöilyn voi antaa anteeksi, jos ei ole toistunut myöhemmin.

Sen sijaan huolestuttaa, jos kehitellään muka hyväksyttäviä  tekosyitä väkivallalle.

Vierailija
50/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mieluummin vaikka Matti Vanhasta. Äänestin Vapaavuorta viime kunnallisvaaleissa, koska vaikka vihreä olenkin, en luottanut Anni Sinnemäen kykyihin koko kaupungin johdossa. Saati Pekka Saurin, jonka suurin saavutus kaupunginjohtajana taisi olla torien käyttö väliaikaisina pysäköintipaikkoina sinä yhtenä lumikaaostalvena. Sitä jaksoi toistella saavutuksenaan.

Mutta pakko sanoa, että jossain määrin olen Vapaavuoreen pettynyt.

Ainoastaan jos vastassa on Halla-Aho tai joku muu ääripersu, niin äänestän ihan ketä muuta tahansa.

Hups, korjaan, että Pekka Saurin suurin saavutus apulaiskaupunginjohtajana oli torien muuttaminen väliaikaisiksi autopaikoiksi.

Vierailija
51/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Sinnemäki tai Aino Pennanen voisivat olla hyviä vaihtoehtoja seuraavaksi presidentiksi.

Ihanaa heittäytymistä asiansa eteen molemmilla + Sinnemäellä on hieno Painotus puheessaan.

Vierailija
52/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, inhoan Vapaavuorta.

Kokoomuksen ehdokas sitä paitsi tulee olemaan Jyrki Katainen, äänestän häntä.

Vierailija
53/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että seuraava presidentti  on taas nainen.

Jos vedonlyönnissä pidetään Sanna Marinin voittoa mahdollisena niin toiveesi toteutuu.

Hyvä Sanna!

Mutta tuskin pärjää Jan Vapaavuorelle!

Vierailija
54/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäisin häntä. Vastassa tulevat olemaan Halla-Aho, Sipilä, Ohisalo, mutta ei välttämättä Sannaa.

Mitä ihmettä horiset? Sipilä ja Ohisalo eivät tod hae pressaksi. Ei mitään järkeä. Sanna ei myöskään hae koska häntä ei tuollainen omiaan horisevan keulakuvan pesti kiinnosta pätkääkään koska siinä ei ole lainkaan valtaa. Sanna lähtee 2023 EU:uun.

Vierailija
55/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olishan tossa se hyvä puoli että jos on tuollainen kuumakalle johtoasemassa ni ei eu:n pöydissä olis ehkä samanlaista mielistelyä mitä nyt on. Vähän pitäis ehkä Suomen puolta kun ei tykkää nöyristellä,

1) Presidentti ei istu EU-pöydissä vaan pääministeri.

2) Riitelevä kuumakalle pilaisi Suomen uskottavuuden täysin, eli hukkaan heitettäisiin se työ minkä Sanna Marin on EU:ssa tehnyt. Vaikkette uskokaan, häntä oikeasti arvostetaan siellä. Mm. hänen aloitteestaan EU-kokoukset pidetään nyt jatkossa korona-aikana etänä, ja Tanskan pm tuli häntä tässä asiassa tukemaan vaikka Michel ja Merkel olivat vastaan.

Vierailija
56/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarit laittaa Sanna Marinin ehdolle ja saattaa pärjätä tosi hyvin. Ketä muuta demareilla on, ei ketään?

Rafael Paasiokin on kuollut 😀

Ei laita vaan Jutta Urpilaisen joka on jo puoliksi suostunut. 

Vierailija
57/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demarit laittaa Sanna Marinin ehdolle ja saattaa pärjätä tosi hyvin. Ketä muuta demareilla on, ei ketään?

Sanna on itse ilmoittanut että haluaa muuttaa maalle asumaan ja monta lasta. Voi olla että on ehdokkaana yli 10 vuoden päästä mutta ei nyt.

Juu näin se on kyllä sanonut monessakin haastattelussa. Suostuttelee parhaillaan miestään muuttamaan maalle. 2023 ei Sanna jatka politiikassa enää.

Vierailija
58/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä tulee vahvat narskuvibat, joten en.

Vierailija
59/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna on itse ilmoittanut että haluaa muuttaa maalle asumaan ja monta lasta. Voi olla että on ehdokkaana yli 10 vuoden päästä mutta ei nyt.

"Suomea poikkeusoloissa jämäkästi johtanut Sanna Marin on noussut ykkössuosikiksi presidentinvaalikertoimissa. Marinin valinnasta presidentiksi vuonna 2024 saisi tällä hetkellä rahat takaisin kolminkertaisesti"

Aivan älytöntä veikkailla niitä poliitikkoja jotka eivät edes lähde ehdolle kuten Marin ja Vanhanen! Eiköhän vaaleissa kilpaile Jan Vapaavuori, Jutta Urpilainen, Pekka Haavisto, Esko Aho, Olli Rehn. Jos näistä tosiaan pitää valita, on se kyllä Olli Rehn.

Vierailija
60/71 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä kokoomuslaista koskaan , vaikka olisi kuinka hyvä tyyppi. No ehkä Sirpa Pietikäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi