Minulla on ikävä Traja Halosta
en luota Niinistön kykyihin tällaisen kriisin aikana. Halosella oli hyvät välit Putiniin ja Medvedeviin, Niinistö on täysin kokematon :-(
Kommentit (26)
Tarja on minusta paljon inhimillisempi kuin Sauli. Itse uskon, ettei Sauli olisi päässyt presidentiksi ilman Jenniä. Viime presidentinvaaleissa äänestettiin puolisoa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 09:23"]
Tarja on minusta paljon inhimillisempi kuin Sauli. Itse uskon, ettei Sauli olisi päässyt presidentiksi ilman Jenniä. Viime presidentinvaaleissa äänestettiin puolisoa.
[/quote]
Niinhän se meni ja nyt saadaan maksaa siitä.
Nyt Sauli voisi antaa vastalahjaksi Putinille katin :)
Täytyy sanoa, että ei kyllä ole yhtään ikävä vanhaa stasiagenttia. Normaalissa demokratisessa länsimaassa moinen DDR:n komukka agentille olisi istutettu elinkautinen maanpetoksesta, mutta ehei, suomen sosialistisessa kansantasavallassa se äänestettiin presidentiksi. Onneksi nämä absurdit vuodet sen sekopään johdossa on ohitse.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 10:51"]
Täytyy sanoa, että ei kyllä ole yhtään ikävä vanhaa stasiagenttia. Normaalissa demokratisessa länsimaassa moinen DDR:n komukka agentille olisi istutettu elinkautinen maanpetoksesta, mutta ehei, suomen sosialistisessa kansantasavallassa se äänestettiin presidentiksi. Onneksi nämä absurdit vuodet sen sekopään johdossa on ohitse.
[/quote]
Samaa mieltä. Moni taitaa unohtaa, että Tarja oli kuin löyhähdys kommunismista, KGB:stä ja Stasista. Stasille hän olikin vuotanut tietoja ja oli siellä töissä. Tällaista te kaipaatte pressaksi, ei voi kyllä kun ihmetellä :( Ukrainan Janukowitch on kuoropoika Tarjaan verrattuna.
Tarja tiesi kenen kanssa oikeasti kannattaa olla hyvissä väleissä: naapurin!
Sale kumartaa ja nöyristelee jenkkilään päin, maalle jolle on ihan yksi lysti onko koko Suomea edes olemassa vai ei.