Miehen pitkä intensiivinen katse treffeillä
Koko ajan nauliintuneena sinuun, sellainen terävä katse. Miksi? Tuli toisaalta aika haluttu olo, toisaalta epämukava.
Kommentit (31)
Tästä tulee lähinnä joko karmivia tai koomisia mielikuvia.
Saattoi vain olla tosi vaivaantunut. Minä tein kerran niin.
Mietti miten suolestaa sinut kun sammut silmätipoista.
Lämmin vaiko kylmä katse?
Olin kerran treffeillä 175 senttisen ja noin 65 kiloisen vihreäsimäisen naisen kanssa enkä ollut koskaan eläessäni nähnyt mitään niin kaunista ja tavallaan jäin hänen silmiinsä kiinni enkä osannut irroittaa katsettani hänestä. Tämä ei luonnollisestikaan tapahtunut suomessa sillä suomessa kauniiden naisten määrä on kovin minimaalinen, mutta kuitenkin.
Joskus voi käydä niinkin, että kauneus häikäisee, vaikka niin käydäkseen joutuu matkustamaankin ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran treffeillä 175 senttisen ja noin 65 kiloisen vihreäsimäisen naisen kanssa enkä ollut koskaan eläessäni nähnyt mitään niin kaunista ja tavallaan jäin hänen silmiinsä kiinni enkä osannut irroittaa katsettani hänestä. Tämä ei luonnollisestikaan tapahtunut suomessa sillä suomessa kauniiden naisten määrä on kovin minimaalinen, mutta kuitenkin.
Joskus voi käydä niinkin, että kauneus häikäisee, vaikka niin käydäkseen joutuu matkustamaankin ulkomaille.
Mitäs jos ihan vaan muuttasit sinne. pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos ihan vaan muuttasit sinne. pysyvästi.
Miksi?
Arvostan suomalaisia naisia ja heidän hyviä pitkällisen kehityksen luomia ominaisuuksiaan. He ovat Pitkä selkäisiä,lyhytjalkaisia ja vantteria, kehittyneet vuosikymmenenten saatossa. He kestävät hyvin kuormaa ja kykenevät lyhyillä pölkkymäisillä jaloillaan etenemään hyvin kivikkoisessakin maastossa ja pitkän selkänsä vuoksi jaksavat raahata mukanaan raskaitakin taakkoja. He ovat kuin hevosen ja aasin yhdistelmiä.. ihmismaailman muuleja. Kaiken se kestää, kaiken se kärsii..kunhan ei kynsi vain lohkea tai hiukset mene sekaisin.
mä tunnen ap ton mies tyypin, luulee itsestään liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä katse, sellainen terävät vaaleansiniset silmät. Kyseli paljon ja sanoi pitävänsä näkemästään jne. Mutta siis melkein koko ajan katsoi.. Ajattelin vielä mennä toisille treffeille. Oli kyllä ihan herrasmies .
Narsisteilla on terävä pitkä katse kun tutkivat uhriaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskushan tuollainen pitkä terävä katse voi olla dominoiva ele, mutta ehkä ensitreffeillä tosiaan tutkiva ja tarkasteleva. Sitten kyselevät paljon, mistä tykkäät, mikä ei oo niin mieleinen juttu jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä katse, sellainen terävät vaaleansiniset silmät. Kyseli paljon ja sanoi pitävänsä näkemästään jne. Mutta siis melkein koko ajan katsoi.. Ajattelin vielä mennä toisille treffeille. Oli kyllä ihan herrasmies .
Älä mene, tuohan arvioi sinua kuin lihanpalasta. Kylmä katse ja tulee hiukan epämiellyttävä olo = Usko vanhaa täti-ihmista ja etsi parempi mies, jonka seurassa voit kuvitella itsesi ja tulevat lapsesi kaikkein raadollisimmissa tiloissa ja jonka seurassa on vain kiva rento tunnelma, ei mitään arvioivia katseita ja kylmiä silmiä ellet ole masokisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskushan tuollainen pitkä terävä katse voi olla dominoiva ele, mutta ehkä ensitreffeillä tosiaan tutkiva ja tarkasteleva. Sitten kyselevät paljon, mistä tykkäät, mikä ei oo niin mieleinen juttu jne..
Tutkiva ja tarkasteleva katse on aivan erilainen kuin ap:n kuvaama terävä katse.
Yrittää imeä pillun silmiinsä katseellaan, etkö ymmärrä
Tarkkailee sua :o