Jos olisi pakko osallistua yhteen suomalaiseen tosi-tv-ohjelmaan, minkä valitsisit?
Siis ihan PAKKO. :D
Mun olis varmaan pakko mennä BB-taloon, kun taidot ei riitä mihinkään laulukilpailuihin tai muihin taidejuttuihin enkä ole hakemassa puolisoa. Missään Survivorsin tyylisessä en pärjäisi, koska olen hidas läski
Kommentit (42)
Farmi tai joku vastaava, missä on tekemistä päivässä eikä formaatti perustu ryyppäämiseen tai peitonheilutteluun.
Vierailija kirjoitti:
Eikös joskus ollut sellainen ohjelma, että joku julkkiskokki tuli kotiin ja haukkui sun tylsät veitset ja vanhentuneet mausteet? Voisin mennä siihen
Vois ehkä joo, pitäis tosin heittää suuri osa mausteista piiloon kellariin ja ostaa jotain grillimaustetta ja aromisuolaa isot purkit tilalle. Sitten opetella keittämään jauheliha liian kylmällä paistinpannulla että siitä saa semmoista harmaata ja sitkeää.
Selvityjiin menisin jos sinne pääsis muutkin kuin julkkikset.
Rikkaat ja rahattomat. En kyl tiedä, kumpana osapuolena, koska olen siitä välistä.
varmaan olis toi poliisit kotihälytys, että näyttelijät rekonstrukturoi mun kuka söi loput sipsit kuukautiskilarit. Mestraritekijässä olisin vain meemi joka pyörittelee jotain paperimassakikkareita, enkä leipoakaan osaa joten koko suomi leipoo ei kävisi. Ehkä joku turhakkeiden bb tai ibi love tyylinen sävelkorvaton idols yrittäjä
Haluatko miljonääriksi.
Ai niin, mut mähän olen ollut siellä jo..
Entäs tempparit?
Eiku sielläkin oltu..
No sanotaan et joku "hansin matkassa", koska tykkään syödä hyvää ruokaa, enkä einestä.
Eränkävijät. Tai sitten Koiranpentujen ensihetket, koirana tietenkin.
Tempparit sinkuksi tai Sohvaperunat
Sohvikset. Rikkaat ja rahattomat. BB. Joku remppa- tai stailausohjelma, jossa kliseisestä lähiökaksiosta (vuokra-asunto) loihditaan kiva ei-valkoinen koti. Haluatko miljonääriksi.
Vierailija kirjoitti:
Tempparit sinkuksi tai Sohvaperunat
Mäkin tempparisinkuksi.
Kävisin jokaisen ukkomiehet siellä leirissä läpi.
Nykyformaatissa ihan liikaa varatut ja sinkut pariutuvat yksiavioisesti. Puuttuu sellainen kunnon jakorasia.
Minä jyystäisin kaikki varatut ja lopuksi sinkutkin.
Olisin taattua viihdettä.
Muistatteko Ylen muutaman vuoden takaisen sarjan Lomamatka 70-luvulle? Siihen voisin lähteä :) Näistä nykyisistä Koko Suomi leipoo
Tempparisinkuksi olis tehtynä jo vähän pohjatöitäkin. Huviteltiin miehen kanssa keksimällä niitä sinkkujen iskulauseita. Eli jos tiet erkanee niin mut näkee kai joku päivä vielä TIS-Suomessa esittäytymässä: "Mä oon niin makee et sun penikseenkin tulee karies."
Haluatko miljonääriksi. Massit himaan.
Ensitreffit alttarilla. Inhoan erilaisia valkkausohjelmia, kuten Maajussille morsian. Mieluummin vaikka sitten suoraan syvään päähän ja naimisiin, kuin tunteilla pelailemaan. 😀
Haluatko miljonääriksi ohjelmaan menisin, ja ainakin 30.000 pystyisin sieltä kahmimaan.
Joku remppaohjelma tai Tuttu juttu