Ärsyttää kun ihmiset tivaavat yksityisasioita.
Joillakin ihmisillä ei normaalia kohteliaisuutta ja hienotunteisuutta ole lainkaan. En ymmärrä tosiaankaan. Tällaisia kavereitakin minulla on, heti halutaan tietää uudesta suhteesta "olitteko te silleen", tai jos kertoo jostain tutustaan tai entisestä miesystävästä, heti ollaan kysymässä minkäniminen tämä ihminen oli.
Haloo, mitä se teille kuuluu! Jotkut todella kysyvät pariin kertaan kun eivät usko etten aio kertoa.
Samoin tarkkaa palkkaa, omaisuutta, hintaa, jne. udellaan aina välillä. Jos kerron että olen kirjautunut yhdelle deittipalstalle, heti halutaan tietää mihin ja onko siellä kuva jne.
Yritän antaa uteluihin ympäripyöreitä tai vältteleviä vastauksia, mutta nämä kyselijät eivät useinkaan ota onkeensa. Kyllä kai minä kerron jos haluan jotain kertoa! Mutta kun en halua! Vaikka oltaisi kuinka hyviä ystäviä, niin jokaisella on tietyt omat rajat, miksi niitä ei voi kunnioittaa.
Kommentit (23)
Minua ärsyttää ne ihmiset jotka heti alkajaisiksi kertovat kaiken itsestään ja lähiympäristöstään.
OT, mulle ei tulis mieleenkään kertoa kenelle tahansa, jos menisin jonnekin treffisivustolle... Kertoisin sellaiselle, jolle voisin kertoa jopa sen sivustonkin. Muille en. Mutta en olekaan niin avoin kuin ap, joten en saa osakseni typeriä uteluitakaan...?