Mesolangat otsaan/ muita hoitokeinoja vaakarypyille?
Onko täällä kokemusta mesolangoista otsasas? Monta olet ottanut, paljon kustansi, ja mitkä olivat lopputulokset?
Itselläni on ongelmana ilmeilystä johtuvat vaakasuorat otsarypyt, joista tahtoisin eroon. Ikää on 30v ja olen jo kokeillut botoxia ja täyteainetta huonoilla tuloksilla. Botoxista halvaantuu koko otsa ja samalla kulmat lurpahtaa ja luomista tulee painavan näköiset. Olen nyt neljä kertaa testannut botoxia, ja vaikka pyydän laittamaan ainetta todella vähän, tämä on tapahtunut joka kerta. Haluaisin kuitenkin pystyä liikuttelemaan vähän kulmiani. Täyteainetta olen kokeillut kerran, mutta se oli lian paksua iholleni. Täyteaineet jäivät selkeästi koholle, minkä vuoksi ne piti sulattaa kokonaan pois. Siispä haluaisin kuulla teidän kokemuksia mesolangoista, ja myös muista hoidoista, joista on ollut apua :)
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Minulla oli jo ala-asteella otsarypyt ja kyllähän niistäkin kiusattiin. Olen vain todella ilmeikäs ihminen ja minusta on mukavampi olla ilmeikäs kuin ilmeetön. Välillä kyllä kadehdin instamalleja joilla on kauniit kasvonpiirteet (yleensä hankittu juurikin mesolangoilla), koska minulla on neliönmalliset kasvot, korkea hiusraja, ihan ok huulet mutta vanhetessa varmasti muuttuvat viivamaisiksi. Olen kuitenkin tutkinut asiaa ja tiedän, kuinka paljon niitä instakuviakin muokataan, järkyttävästi menee rahaa oman ulkonäön muokkaamiseen (en ole edes irtoripsiä hankkinut) ja lopputulos ei todellakaan ole niin kuin instassa, kun ne kuvat ovat muokattuja. Kyllähän esim. Maisa Torppa 29-vuotiaana näyttää yli 40-vuotiaalta ja kymmenen vuoden päästä nähdään, miltä ne 30-40-vuotiaat näyttävät, kun on jo parikymppisenä aloitettu kaiken maailman pistoshoidot, kirurgiat ym.
N26
Minä luulin Maisatorppaa Tiina Jylhän ikäiseksi eli viiskyt jotain! Sehän olikin vasta 30! täyttöhuulet, liika blondaus ja liika rusketus kai tekee tuota vanhaa vaikutusta?
Kiristä sitä nahkaa haluttuun suuntaan ja teippaa kiinni ilmastointiteipillä: pysyy ja varmasti. Ainakin seuraavaan suihkuun saakka, eikä maksa paljoa.
Vihaan ryppyjä, siksi niitä ei ole kun konstit olemassa. Olen 60v ja muutenkin nuorekas. Isompi leikkaus tehty ja fixataan pistoshoidoilla. Helppoa ja mukavaa. Ja niin ettei sitä edes huomaa. Kampaajakin ihmettelee kuinka ihana iho minulla on. Ei mitään ankkahuulia tms. Hyvät hoitotuotteet lisäksi. Mesolankoja on pari laitettu, lipolyysi tuhoaa rasvasoluja. Kerran vaan eletään, nautitaan!
Mulla on valtavat vaakarypyt otsassa, ollut aina, ne on osa persoonaani ja olisi outoa lähteä niitä silottamaan.
Ihan hirveän turhanaisia ihmiset nykyään ja mikä niis rypyis on kamalaa?
Leikkaa otsatukka jos häiritsee.
Taitava pistäjä niin botox on loistotuote
Vrt. Victoria Beckham
BB-Ella
Onhan näitä kivikasvoja nähty.