Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkeruus vaivaa kun mies ei halua toista lasta.

Vierailija
03.03.2014 |

Ei sitten kuulemma ikinä. Ja mä täytän kohta 41v mutta ainokainen on vasta 5,5v. Tänä vuotena saadaan kaikki työkuviot selvemmiksi ja ajattelin että nyt loppuvuodesta voisi yrittää mutta ei niin ei.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sekö ei ole itsekästä että toisen selän takana hankkiutuu raskaaksi vaikkei mies sitä halua?

Vierailija
82/96 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:35"]

Ja tuskin hän sua jättää, vaikka tulisitkin jollakin konstilla raskaaksi.

[/quote]

Olisi hyvä tietää miksi tätä alapeukutettiin? Eikö RAKKAUS ole tärkeämpi?!?!?! 

Ei kukaan voi hylätä toistaan sen takia, että a) ostikin väärän värisen auton b) hankki kissan vaikka halusin koiran tms.

Tosirakkaus antaa tilaa toiselle.

[/quote]

Jatkan tätä vielä, että melkisia PÄSSEJÄ olette, jos kuvittelette että TOISEN lapsen hankkiminen KATKAISEE sen hyvän suhteen!! Voi tsiisus! Kasvakaa aikuiseksi! 

Tosirakkaus ei katso oletko jo hankkinut lapsia tai onko sinulla TOISEN kanssa hankittuja lapsia - rakkaus on kemia, joka on toistensa välillä. Jos näin PIENI ASIA - raskaaksi tulemisella - saa kirjoittamaan AVIOEROLAPUN niin voi viddu miten TYPERIÄ IHMISIÄ ja ITSEKKÄITÄ ihmisiä täällä on! Oikein HIENOHELMOJA NAISIA JA MIEHIÄ. 

[/quote]

Niin ja tämä raskaaksi salaa hankkiutuja ei ole itsekäs, vaan tosrakkaudesta hankkiutuu raskaaksi. Rakkaus voi loppua jos luottamus kärsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:55"]

Maailma ei tosiaankaan pyöri miesten ympärillä. Jos miehiä kuuntelisi, ei täällä yksikään nainen synnyttäisi lasta eikä avioitusi.

Ole nainen ja tee päätös. Jos haluat lapsen, tee se, mutta olet vastuussa lapsen kasvattamisesta nähtävästi yksin. Miehesi on pölkkypää. Hän voi muuttua, mutta siitä ei ole varma. Ajattele itseäsi. Jos haluat toisen lapsen, niin tee (siis ei mtn vierassa käyntiä), mutta vaikka jätä ehkäisy tai puhko kondomit. Ihan sama. 

Jos mies jättää sinut tämän takia, siis että tulit raskaaksi toistamiseen, niin eihän ole ollut sinun arvoisesi mies lainkaan. 

[/quote]

Voi sua, kunpa tietäisit että maailmassa on paljon miehiä jotka haluavat ihan oma-aloitteisesti lapsia. Ei tarvitse katsos pakottaa tai viekoitella.

Vierailija
84/96 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän katkeruutesi. Itselläni on nyt 4,5-vuotias ja mieheni on vähitellen tullut siihen tulokseen, että tämä yksi riittää. :( Aina ennen oli sitä mieltä, että joojoo, lisää lapsia, sitten joskus. Tunnen itseni huijatuksi.

Vierailija
85/96 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:35"]

Ja tuskin hän sua jättää, vaikka tulisitkin jollakin konstilla raskaaksi.

[/quote]

Olisi hyvä tietää miksi tätä alapeukutettiin? Eikö RAKKAUS ole tärkeämpi?!?!?! 

Ei kukaan voi hylätä toistaan sen takia, että a) ostikin väärän värisen auton b) hankki kissan vaikka halusin koiran tms.

Tosirakkaus antaa tilaa toiselle.

[/quote]

Jatkan tätä vielä, että melkisia PÄSSEJÄ olette, jos kuvittelette että TOISEN lapsen hankkiminen KATKAISEE sen hyvän suhteen!! Voi tsiisus! Kasvakaa aikuiseksi! 

Tosirakkaus ei katso oletko jo hankkinut lapsia tai onko sinulla TOISEN kanssa hankittuja lapsia - rakkaus on kemia, joka on toistensa välillä. Jos näin PIENI ASIA - raskaaksi tulemisella - saa kirjoittamaan AVIOEROLAPUN niin voi viddu miten TYPERIÄ IHMISIÄ ja ITSEKKÄITÄ ihmisiä täällä on! Oikein HIENOHELMOJA NAISIA JA MIEHIÄ. 

[/quote]

Mitä ihmettä oikeen möykkäät, sormet soukemmalle. Raskaaksi tuleminen voi olla pieni asia, mutta siitä syntyvä lapsi on kyllä suuri asia. Eikä aito rakkaus polje toista tai pakota eikä nöyryytä. Niinkuin ap:n miehelle kävisi, jos ap vain sattuisi tulemaan raskaaksi ehkäisystä huolimatta.

Vierailija
86/96 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy huomioida, että NAISILLA ON BIOLOGINEN KELLO. Ei voi vain alkaa odottelemaan, että milloinkohan sen mun kulta oikein lämpenisi toiselle lapselle. Jos oikeasti raskaaksi tuleminen vie suhteen alta, niin se riski on otettava. On oikeasti oltava itsekäs. Jos mies jättää vain sen takia, että tultiin saamaan TOISEN lapsen, niin voi miten typeriä miehiä, jotka luopuvat vaimostaan vain tämän pienen olennon takia!!!

Vierailija
87/96 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 12:03"]

Täytyy huomioida, että NAISILLA ON BIOLOGINEN KELLO. Ei voi vain alkaa odottelemaan, että milloinkohan sen mun kulta oikein lämpenisi toiselle lapselle. Jos oikeasti raskaaksi tuleminen vie suhteen alta, niin se riski on otettava. On oikeasti oltava itsekäs. Jos mies jättää vain sen takia, että tultiin saamaan TOISEN lapsen, niin voi miten typeriä miehiä, jotka luopuvat vaimostaan vain tämän pienen olennon takia!!!

[/quote]

Pieni olento? Provoa muualla. :D Naurettavaa.

Vierailija
88/96 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 12:03"]

[/quote]

Kumpa vielä voisi laittaa avioerolappuun syyn.

Perustele eroamisesi: "No, vaimo tuli raskaaksi toisen kerran ja minä lemppasin hänet, sillä en halua toista omaa lastaani. Olen kuitenkin valmis maksamaan molemmista elatusmaksuja ja olen valmis ottamaan vastaan sinkkuuteen sekä yksinäiset kalja-illat ja suomi24 -profiilin päivityksen, jolloin kaikille kerron avioeron syyksi sen, että lemppasin vaimoni, koska tuli raskaaksi toistamiseen. Haluan siis suhteen, jossa on vain yksi ja ainoa lapsi. Muuten lemppaan. ".

Vierailija
89/96 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä avioeron syynä olisi vaimon tekemä petos.

Vierailija
90/96 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, ap,sinua hyvin!

Aikoinaan jo seurusteluaikana olimme mieheni kanssa molemmat sitä mieltä, että toivomme saavamme kaksi lasta.  Kun sitten esikoinen oli parivuotias, rupesi mieheni empimään toista lasta. Hän jotenkin koki, ettei pystyisi antamaan riittävästi kahdelle lapselle huomiota.  Kuuntelin häntä kyllä, mutta sitten muistutin sopimuksestamme kahdesta lapsesta. Meillä molemmilla mieheni kanssa on sisarus. Perustelin sisaruussuhteen tärkeyttä ja omaa kaipuutani toisesta lapsesta. Mieheni mietti ja myönsi minun olevan varmaankin oikeassa!

Saimme toisen lapsen ja monen monta kertaa mieheni on sanonut olevansa todella iloinen asiasta. Lapset ovat nyt jo isoja ja hyviä kavereita; ikäeroa on 4v.

Keskustele vielä miehesi kanssa vakavasti ja yritä saada hänet ymmärtämään, miten tärkeä asia on sinulle -ja esikoiselle tietenkin!  Ja kysy, mikä asia eniten estää toista lasta hänen mielestään.

Vierailija
91/96 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keskustele vielä miehesi kanssa vakavasti ja yritä saada hänet ymmärtämään, miten tärkeä asia on sinulle -ja esikoiselle tietenkin!"

Minusta tämä kuulostaa painostamiselta. 

Itse en halua toista lasta ja olisi todella kurjaa jos mies istuttaisi vakavasti minut alas ja puhuisi miten tärkeää toinen lapsi olisikaan hänelle ja meidän esikoiselle. 

Meille se tietäisi eroa, jos toinen lapsi olisi miehelle niin tärkeä nini en voisi häneltä sitä riistää. Minä en kuitenkaan toista lasta halua, enkä sitä miehen halusta tee..

Vierailija
92/96 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kurjaa. Ehkä kurjin mahdollinen tilanne lapsilukuerimielisyyksien suhteen. Mitä mies siis sanoo ihan konkreettisesti syyksi? Että ei ole tarpeeksi rahaa lapsen elättämiseen? Vaikea uskoa, että Suomessa tämä riittäisi syyksi, jos mies todella pitää lapsista.

Kyllä minusta ap voi tuossa tilanteessa vähän "painostaakin" tai ei painostaa, koska ei ilmeisesti halua erota (eikä siinä olisi mitään järkeäkään, tuskin 40v ehtisi löytää uutta miestä joka haluaisi heti lapsen ja onnistuisikin vielä), mutta keskustella vakavasti (ei tietenkään vedota esikoiseen, se ei ole reilua, vaan siihen, että se olisi ap:lle todella tärkeää). Mutta pakottaa ei voi ja huijaamisen täytyy olla pois laskuista.

Vierailija
93/96 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä minusta ap voi tuossa tilanteessa vähän "painostaakin" tai ei painostaa, koska ei ilmeisesti halua erota"

Ei, se ei ole hyväksyttävää missään tilanteessa. Lapsi on niin suuri asia, että sellaisella asialla ei saa rakastamaansa ihmistä painostaa.

Vierailija
94/96 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoisen 26 v. ja ex-mies kieltäytyi toisesta lapsesta.Harmitti mutta ei käynyt mielessä "tahalliset pillerin unohdukset".Eromme jälkeen,nyksänsä kanssa huomasi sitten että ei niitä lapsia tulekaan sormia napsauttamalla.Kyllä ketutti kun oli sukulaiselleen sanonut et kaduttaa kun ei tehty lapselle aikanaan sisarusta.Nyt itsellä uusi mies ja sain toisen lapsen.Olin 39v. Ja sisarusten ikäero 14v...sinulla Ap ikä tulee kyllä vastaan.Yleensä ihminen vanhana katuu nimenomaan tekemättä jätettyjä asioita...tsemppiä sinulle mihin ratkaisuun sitten päädytkin!

Vierailija
95/96 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 08:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 08:20"]

Älä nyt ainakaan katkeroidu, se syö ihmistä sisältä. Kunnioita miehesi mielipidettä. Miksi se olisi vähemmän arvokas kuin Sinun vauvahalusi?

[/quote]

No ei tietenkään ole vähemmän arvokas mutta haluaisin lapselle sisaruksen ja kun olen nainen niin minulla tuo aika rajallinen milloin voin tehdä lapsia. Kyllä mulle tulee mieleen että olenko niin huono äiti kun mies ei edes toista lasta kanssani halua?

[/quote] Sinä haluat lapsellesi sisaruksen, ei lapsesi tai miehesi. Herää. Elämä ei ole täydellista vain monilapsiperheessä.

Vierailija
96/96 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut miehellesi, että katkeroidut tuosta? Hyvä suhde on avoin suhde. Jos se ei sitä kestä niin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä