voihkitko yhdynnän aikana?
Itse voihkin. En pysty olemaan hiljaa. Liian nautinnollista.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 02:21"]
tästäkin ketjusta näkee kuinka on paljon naisia jotka nauttivat yhdynnästä :) emme olekaan siis epänormaaleja vaikka te tunnottomat haluatte niin uskotella.
[/quote]
Päinvastoinhan sä tahdot uskotella.
[/quote]
Ja se juuri sinussa naurattaa. Säälittävä tunnoton emätin -jankkaaja!
Uusi palstahullu: tunnoton emätin -hullu!
Itse olen mies ja olen kyllä aikalailla hiljaa toiminnan äärellä. Ei siinä vaan mitään ääniä tule. Kolmesta pitkäaikaisesta kumppanista kukaan ei ole juuri mitään ääntä pitänyt. Kaksi yhdenillan jutuistani puolestaan ovat pitäneet sellaista ulinaa, että alkoi jo tosissaan ärsyttämään.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 07:39"]
Suorastaan huudan kun laukean. Pidän kyllä ääntä sängyssä tosi paljon ja mielestäni myös mies saa pitää ääntä. Jos joudun olemaan hiljaa niin en osaa nauttia läheskään yhtä paljon kuin äänen kanssa. En feikkaa mitään vaan tulee ihan luonnostaan kun nautin.
[/quote]
Kyllä pidän jotain ääntä mutten sentään karju. Vaimoni suorastaan huutaa kun saa orgasmin, eikä se ole mitään feikkiä.
Omasta mielestäni vain hieman huohotan ja tuhisen orkun tullessa. Mies kuitenkin väittää, että useimmiten vingun ihan täysillä. En tiedä, olen orkun tullessa yleensä niin sekaisin, että hyvä, kun pysyy taju.
Meillä rouva huutaa orgasmin hetkellä kuin hullu. Kesällä oli ikkuna jäänyt auki, kyllä naapuri tuijotti. Varmaan aatteli, että melkoinen sonni, kun naisesta saa tuollaisen äänen aikaan. Joka on kyllä ihan tottakin :)
Minä en ääntä päästä, eikä kyllä miehenikään. Ei nyt viitsi vaan ääntelyn vuoksi alkaa äännellä, vaikka hyvältä tuntuisikin.
Kyllä, ja puhun tuhmia ;) ja aina kun saan niin huudan et nyt tuleeee
Minä en juuri ääntä pidä, eikä kukaan tähänastisista kumppaneistanikaan. Jotain pientä äännähdystä. Mutta kuten tuolla jollain aiemmalla kirjoittajalla, minullakin on tullut vastaan muutaman kerran sellainen tapaus, että olen sanonut jo että turpa kiinni vittu tai häivyn paikalta. Kohta varmaan olisi jo poliisit olleet oven takana.
Minulla ei vain tule mitään ääntä. Pikemminkin pidätän henkeä ja olen hipihiljaa kaikki lihakseni jännittäen. Jos tämä paketti repsahtaa liian aikaisin, niin taas täytyy orkun haku aloittaa alusta.
Pidän kuulemma sellaista pientä vikinää, kun mies nai minua. Mies puolestaan huohottaa kovin, lopussa karjaisee, että tulleeeeeh ja sitten lopputyönnöillä kuuluu jotain että: " hääääääh, häääääääää-ää, hääääääääääää, hääääääääää, ai kieeesus". Sen jälkeen hetken päästää kuuluu kova kuorsaus.
Minulla (mies) ei tule kyllä juuri mitään ääntä kuin ehkä juuri lauetessa jotain urinaa/örinää. Rouva on kyllä vielä hiljaisempi kuin minä. Tykkäisin kyllä jos rouva jotain ääntä päästäisi. Olisi se kiva ja varmaan itsetuntoa kohottavaa jos naiseni olisi sellainen voihkija :)
Minä kyllä (kuulemma) pidän melkoista uikutusta parhailla hetkillä. Itse sitä en huomaa. Mutta on pitänyt yrittää opetella hiljaisemmaksi ja vetää tyynyä naamalle, kun lapset alkavat olla jo sen verran isoja, että pari kertaa on oveen koputettu, että "äiti mikä sulla on". Siinä sitten vaan, että ei mitään, mene nukkumaan, äiti vaan näki painajaista....
Kukaan ei ole luonnostaan äänekäs sängyssä, nainen tai mies. Varsinkaan nautinnosta johtuen. Tutkimukset ovat monta kertaa osoittaneet, että varsinkin naiset ajoittavat kiljuntansa miehen orgasmiin eivätkä omaansa, joten tarkoituksena on usein ainoastaan näyttely.
Voihkimalla nainen kutsuu kilpailijoita paneskelemaan, eli usein taitamattomimmat miehet huudattavat kovimpaa.
Ennen kuin vedätte palkokasveja hengitystiehyihin, googlella saa helposti infoa female copulatory vocalizationilla tai jollain why women moan during sex-lauseella.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 07:39"]
Suorastaan huudan kun laukean. Pidän kyllä ääntä sängyssä tosi paljon ja mielestäni myös mies saa pitää ääntä. Jos joudun olemaan hiljaa niin en osaa nauttia läheskään yhtä paljon kuin äänen kanssa. En feikkaa mitään vaan tulee ihan luonnostaan kun nautin.
[/quote]Tilanne on nyt toinen. Ennen piti olla lasten ja napureiden kanssa olla aikalailla hiljaa, nyt saamme meluta jos hyvältä tuntuu kun asumme omakotitalossa. Se on ikävää toisille kun tekisi mieli huutaa nautinnosta eikä voi. Onko se suuhun laitettava pallo juuri siksi suussa ettei pääse huutamaan?.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 15:56"]
Kukaan ei ole luonnostaan äänekäs sängyssä, nainen tai mies. Varsinkaan nautinnosta johtuen. Tutkimukset ovat monta kertaa osoittaneet, että varsinkin naiset ajoittavat kiljuntansa miehen orgasmiin eivätkä omaansa, joten tarkoituksena on usein ainoastaan näyttely.
Voihkimalla nainen kutsuu kilpailijoita paneskelemaan, eli usein taitamattomimmat miehet huudattavat kovimpaa.
Ennen kuin vedätte palkokasveja hengitystiehyihin, googlella saa helposti infoa female copulatory vocalizationilla tai jollain why women moan during sex-lauseella.
[/quote]
Olen päin vastoin lukenut tutkimuksesta, jonka mukaan voihkiminen on kivikautinen tapa, jonka tarkoitus oli muiden miesten houkutteleminen paikalle. (Naisen tarkoitus)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 15:56"]
Voihkimalla nainen kutsuu kilpailijoita paneskelemaan
[/quote]
Olen päin vastoin lukenut tutkimuksesta, jonka mukaan voihkiminen on kivikautinen tapa, jonka tarkoitus oli muiden miesten houkutteleminen paikalle. (Naisen tarkoitus)
[/quote]
Mitä päinvastaista tässä nyt on?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 02:21"]
tästäkin ketjusta näkee kuinka on paljon naisia jotka nauttivat yhdynnästä :) emme olekaan siis epänormaaleja vaikka te tunnottomat haluatte niin uskotella.
[/quote]
Päinvastoinhan sä tahdot uskotella.