Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voihkitko yhdynnän aikana?

Vierailija
03.03.2014 |

Itse voihkin. En pysty olemaan hiljaa. Liian nautinnollista.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kehoittanut minua voihkimaan, koska innostuu siitä. Voihkin vain hänen mielikseen. 

Vierailija
2/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 01:16"]

Mieheni on kehoittanut minua voihkimaan, koska innostuu siitä. Voihkin vain hänen mielikseen. 

[/quote]

Eikö sinusta siis normaalisti tule ääntä? Miten pystyt olemaan hiljaa niin suuren nautinnon äärellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, otan megafoonin käteen ja karjun siihen, että kaikki varmasti kuulee.

Vierailija
4/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voihkin kliimaksin hetkellä. Pillussa tuntuu niin hyvältä että pakko purkaa sitä.

Vierailija
5/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan miettinyt tarkemmin. En ehkä niin kauheasti voihki, paitsi kun saan orgasmin. Mutta sillä ei ole yhdynnän kanssa mitään tekemistä, vaikka yhdynnän aikana sen saisinkin.

Vierailija
6/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihkin koska nautin. Yksinkertaista.

Vierailija
7/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voihki.

Vierailija
8/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siis tuntuu naisista paremmalta kuin miehistä, sillä eivät miehet kilju.

Vierailija
9/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauetessa usein, muutoin en juurikaan elämöi. Ei silti tarkoita ettenkö nauttisi panemisesta! Mutta se mikä ei tule luonnostaan niin en myöskään teeskentele. 

Vierailija
10/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 01:49"]

Lauetessa usein, muutoin en juurikaan elämöi. Ei silti tarkoita ettenkö nauttisi panemisesta! Mutta se mikä ei tule luonnostaan niin en myöskään teeskentele. 

[/quote]

Joo, mäkään en teeskentele. En voihki jos ei tunnu siltä, usein se vain tulee luonnostaan kun tuntuu niin hyvältä.

Vierailija
11/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee niin päin että mitä paremmalta tuntuu,sitä hiljempaa olen. Kun olen kohta saamassa orgasmin tai saan, lakkaan jopa hengittämästä. Joskus käy niin, että en tule ollenkaan koska juuri kun olen tulossa alan tukehtua koska olen ollut niin kauan hengittämättä, sit mun pitää alkaa taas hengittää ja orgasmi estyy. Mun kropasta kyllä huomaa kun olen lähellä tai tulen. Jos feikkaisin huohotusta miehen vuoksi, en pystyisi itse nauttimaan. Onneksi mun mies on ihan tyytyväinen tilanteeseen, ainakin sanoo aina että on ihanaa kun musta huomaa niin selkeästi kun nautin

Vierailija
12/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 01:20"]Joo, otan megafoonin käteen ja karjun siihen, että kaikki varmasti kuulee.

[/quote]

Apua mitkä mielikuvat :')

Vierailija
13/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästäkin ketjusta näkee kuinka on paljon naisia jotka nauttivat yhdynnästä :) emme olekaan siis epänormaaleja vaikka te tunnottomat haluatte niin uskotella.

Vierailija
14/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oujee,oujee,oujeeeeee.Noin se menee,amatöörejäkö olette.

Vierailija
15/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin verran kyllä. sen sijaan en tykkää, jos mies ääntelehtii. parhaimmat panijani ovat olleet ihan hiljaa.

Vierailija
16/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan huudan kun laukean. Pidän kyllä ääntä sängyssä tosi paljon ja mielestäni myös mies saa pitää ääntä. Jos joudun olemaan hiljaa niin en osaa nauttia läheskään yhtä paljon kuin äänen kanssa. En feikkaa mitään vaan tulee ihan luonnostaan kun nautin.

Vierailija
17/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 02:11"]

Mulla menee niin päin että mitä paremmalta tuntuu,sitä hiljempaa olen. Kun olen kohta saamassa orgasmin tai saan, lakkaan jopa hengittämästä. Joskus käy niin, että en tule ollenkaan koska juuri kun olen tulossa alan tukehtua koska olen ollut niin kauan hengittämättä, sit mun pitää alkaa taas hengittää ja orgasmi estyy. Mun kropasta kyllä huomaa kun olen lähellä tai tulen. Jos feikkaisin huohotusta miehen vuoksi, en pystyisi itse nauttimaan. Onneksi mun mies on ihan tyytyväinen tilanteeseen, ainakin sanoo aina että on ihanaa kun musta huomaa niin selkeästi kun nautin

[/quote]

Olet keskittynyt suorittaja, mullakin nuorempana  oli sama "ongelma" jouduin olemaan ihan hiljaa ja jännittyneenä jotta tulin, nyt nelikymmpisenä voin tehdä mitä vaan samaan aikaan niin tulen silti.  Emätinorgasmi on tosin vieläkin helpompi saada kun ei juuri itse liiku. 

Vierailija
18/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihkiminen alkaa vasta jos saa orkut. Muuten se on teeskentelyä. Se on just niin.

Vierailija
19/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs tuntemani nainen kiihottui kun hänelle kuiskutteli kiimapillu ,tuntuuko kiimapillussa hyvältä ,tykkääkö kiimapillu jne. sai monta orgasmia ja tykkäsi ratsastaa. voihki kyllä orgasmin tullessa. se nainen kyllä tykkäs seksistä. t.make43/08a

Vierailija
20/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voihki.