Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut oudointa, mitä Trump on sanonut tai tehnyt?

Vierailija
09.11.2020 |

Muistellaanpa vähän näitä neljää vuotta. Itse en ole hänen tekemisiään niin tarkkaan seurannut, mutta kertokaa te paremmin tietävät.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Covfefe

Vierailija
2/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, eikä kiinnosta, olen suomalainen, minua kiinnostaa vain Suomen asiat, ei Usan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, eikä kiinnosta, olen suomalainen, minua kiinnostaa vain Suomen asiat, ei Usan.

Miksi sitten vastaat tällaiseen kyselyyn?

Vierailija
4/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Regenerorin hehkuttaminen maailman parhaana koronaläãkkeenä , kun itse sitä sai( eikä sen lääkkeen nimi edes ole regeneror, sitä valmistaa sen niminen firma). Kyseessä lääke joka on kehitetty käyttämällä abortoitujen sikiöiden dna-sekvenssejä. Trump on yrittänyt lopettaa kyseisen tutkimuksen rahoituksen from day one pressanvirassa.

Vierailija
5/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki, mitä hän tekee, on outoa. Esimerkiksi hänen elekielensä ja ilmeensä ovat kummallisia. Se lipun halailu oli todella oudon näköistä. Tai se, kun hän lentokoneeseen astuessaan vain tiputti aukinaisen sateenvarjon kädestään.

Hän puhuu usein aivan järjetöntä tajunnanvirtaa. Pahin oli se pohdiskelu siitä, voidaanko koronaa parantaa viemällä UV-säteilyä tai desinfiointiainetta kehoon.

Outoa on myös hänen tapansa puhua kuin joku viisivuotias. Hänen sanavarastonsa on todella suppea.

Listaa voisi jatkaa loputtomiin...

Vierailija
6/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aloittanut yhtään uutta sotaa.

Vierailija
7/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirsi karttaan tussilla oman päänsä mukaan hurrikaanin etenemisreitin.

Vierailija
8/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki, mitä hän tekee, on outoa. Esimerkiksi hänen elekielensä ja ilmeensä ovat kummallisia. Se lipun halailu oli todella oudon näköistä. Tai se, kun hän lentokoneeseen astuessaan vain tiputti aukinaisen sateenvarjon kädestään.

Hän puhuu usein aivan järjetöntä tajunnanvirtaa. Pahin oli se pohdiskelu siitä, voidaanko koronaa parantaa viemällä UV-säteilyä tai desinfiointiainetta kehoon.

Outoa on myös hänen tapansa puhua kuin joku viisivuotias. Hänen sanavarastonsa on todella suppea.

Kunhan et esitä olevasi suvaitseva ihminen. Luultavasti pilkkaat ja kiusaat aika useita ihmisiä.

Vierailija
9/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun hän totesi, että olisi mennyt treffeille Ivankan kanssa, jollei Ivanka olisi hänen tyttärensä.

Vierailija
10/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkos sinä sortunut lukemaan valeuutisia? Nuo sinun kuvitteelliset väitteesi eivät ole totta. Trumpin koronainfossa suustaan päästelemät lauseet löytyvät litteroituna valkoisen talon sivuilta, mutta et sinä niitä viitsi sieltä tarkistaa. Ehei, sinä mielummin suostut nielemään Trump-vihaajien propagandaa ja levität sitä samaa vihaa valehdellen ja vääristellen eteenpäin :) Aika surullista....

Vierailija
11/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuva suvak ki on puhunut. Ug.

Vierailija
12/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obamagate, joka on kuulemma kaikkien aikojen suurin rikos tms. ja jonka kaikki kuulemma tietävät. No, en ainakaan minä tiedä, eikä ilmeisesti moni muukaan jos kukaan, mutta silti mies ei kerro siitä tarkemmin.

Vierailija
13/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten vastaat tällaiseen kyselyyn?

Juuri siksi, kun kysymys on niin tavattoman typerä, mitä väliä sillä on, mitä Usan pressa on joskus sanonut tai jättänyt sanomatta.

Ei sillä ole mitään merkitystä enää, kun hän on pian entinen presidentti, eikä sanomisilla ole muutenkaan väliä, vain teoilla on merkitystä.

Vierailija
14/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun Trump esitti, että pyörremyrskyt voisi räjäyttää ydinaseilla.

Vierailija
15/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkos sinä sortunut lukemaan valeuutisia? Nuo sinun kuvitteelliset väitteesi eivät ole totta. Trumpin koronainfossa suustaan päästelemät lauseet löytyvät litteroituna valkoisen talon sivuilta, mutta et sinä niitä viitsi sieltä tarkistaa. Ehei, sinä mielummin suostut nielemään Trump-vihaajien propagandaa ja levität sitä samaa vihaa valehdellen ja vääristellen eteenpäin :) Aika surullista....

En ole lukenut noista mitään vaan katsonut hänen pitämiään puheita ja tiedotustilaisuuksia.

Vierailija
16/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun hän sanoi olevansa pyrkimässä senaattiin ja kutsui vastustajaansa Georgeksi.

Vierailija
17/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentiksi ryhtyminen.

Vierailija
18/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump laitatti vesileiman äänestyslippuihin. Paljastui järkyttävä petos liittyen äänestysprosessiin. Kuolleetkin olivat äänestäneet.

Ei kukaan poliitikko ole aiemmin tuollaista tehnyt. Mikähän juoni tässä on nyt takana?

Jostain luin asiasta nopeasti. Ovatko nämä spekuloidut kuolleet hiljattain kuolleita vaiko viime sisällissodan ajoilta/alkaen?

Vierailija
19/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai helkkari, olin jo unohtanut sen karttaan piirtelyn. Ja Obamagate, tuo kauhea rikos, josta hän ei kuitenkaan ole koskaan kertonut mitään.

Nämäkin olen nähnyt ihan liikkuvana kuvana, ei ole tarvinnut Hesarista lukea.

Weird dude.

Vierailija
20/90 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump laitatti vesileiman äänestyslippuihin. Paljastui järkyttävä petos liittyen äänestysprosessiin. Kuolleetkin olivat äänestäneet.

Ei kukaan poliitikko ole aiemmin tuollaista tehnyt. Mikähän juoni tässä on nyt takana?

Osasi odottaa ja varautua vaalipetokseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän