Joko uskallatte varata matkoja alkuvuodelle?
Jos rokotteetkin ovat jo melkein tulossa. Itsä houkuttaisi joko tammi- tai maaliskuu. Olisi mahdollista saada vapaatakin. Joko varaisin?
Kommentit (26)
Varasin jo jouluksi. Voi toki peruuntua, mutta keksin sitten jotain muuta tilalle.
Kyllä, koko perhe varasi Malagan matkan. Netissä ostettiin myös jonotuslippu koronarokotteelle, saadaan se ensimmäisten joukossa.
Toki. Minäkin olen varannut perheelleni viimeisen matkan. Alkaa olla jo matkakuumetta.
En todellakaan, ei ulkonaliikkumiskiellot ja muut kiristyvät säännöt paljoa houkuttele nyt kun tilanne maailmalla on taas mennyt pahemmaksi vaan.
En. Katellaan sitten ens kesänä jotain naapurimaiden reissuja. Sitä kauemmas en varaa kesäksikään.
Ei ole vapaita, mutta uskaltaisin, jos olisi. Onhan noita kohteita maailma pullollaan.
Varasin jo heti, kun Biden voitti. Finnairin kurssi ampaisi heti. Arvasin, että koronarokotteista ilmoitellaan heti. Vaikka yllättävän pian sittenkin uskalsivat sen tehdä.
Joo kannattaa varata matkat jonnekkin missä on kaikki kiinni ja iltaisin ulkonaliikkumiskielto. Lennot saattaa lentää, jolloin rahoja ei saa takaisin ja joudut pahimmillaan viettämään karanteenissa koko lomasi.
En halua vielä kuolla. Olen alle 50 vielä.
En ole vielä varannut mitään, mutta toivon kovasti että pääsisin viettämään joulua etelän lämpöön ilman pelkoa mistään karanteeneista ja lockdowneista.
Vierailija kirjoitti:
Toki. Minäkin olen varannut perheelleni viimeisen matkan. Alkaa olla jo matkakuumetta.
Ihanan sairasta!
En, mutta varaan heti kun saa matkustaa ilman karanteenia.
Rokotetta en aio ottaa mutta lähden heti kun rajoituksia puretaan matkakohdemaissani.
Olen varannut vuokramökit Suomesta jo keväälle Lapista ja kesäksi Puumalasta.
Vierailija kirjoitti:
Missä on suunnitelmissanne kuolla?
En vielä. En tosin muutenkaan matkusta niin, että pitäisi tehdä varauksia pitkän ajan päähän. Lähden jos siltä tuntuu, nyt ei tunnu. Ensi kesäksi toivon tilanteen jo olevan parempi ja pääsen reissuun.
En ehkä vielä tammi-maaliskuulle.