Mistä löytäisi positiivisella asenteella elämään suhtautuvia kavereita?
En enää jaksa koko ajan turhasta valittavia, toisiaan selkäänpuukottavia ja alati negatiivisia ihmisiä..
Siksi olenkin parin viime vuoden aikana ottanut kunnon etäisyyden sellaisiin ihmisiin.
Mistä löytäisin sellaisia voimaannuttavia ja positiivisia ihmisiä?
Kommentit (27)
Meinasin juuri tulla sanomaan samaa. Olemalla itse positiivinen, eikä valittamalla lapsuudesta, sukulaisista, työasioista, terveysasioista. Ja tukemalla, jos kaverilla on vaikeaa. Silloin kaveri tuntee, että välität, ja saat hyväntuulisuutta häneltä.
Tunnen yhden, jonka omat ongelmat ovat oikeita, mutta kuittaa muiden ongelmat vähätellen. Muut saavat kaiken aina työelämässäkin kultalusikalla mutta hänen pitää itse... mutta muilta vaatii iloisuutta, hakee elämäänsä ilostuttajia. Ei kestä toisten vastoinkäymisiä.
Jos itse asennoidut niin, kuinka kiitollinen olet, että olet päässyt elämässä näinkin helpolla, tuet muiden ongelmissa, pysyt itse positiivisissa aiheissa etkä kritisoi, ympärilläsi alkaa viihtyä muita samanlaisia. Ja ulkoisilla asioilla kuten matkoilla ja omaisuudelle kehuskelu ei ole sitä mitä tarkoitan, vaan sitä että saat muut tuntemaan itsensä hyviksi, samassa mitassa mitä vaadit heiltä.
Et ap saa mistään oikeasti iloisia ja lämpimiä, positiivisia kavereita, jos aiot valittaa entisten kavereittesi olleen valittajia ja selkäänpuukottajia. Ne oikeasti positiiviset ja valoisat kun jaksaa olla tukena niillekin ystävilleen, joilla tällä hetkellä menee huonosti. Te muut vain positiivisten seuraan pyrkivät ja muut elämästänne karsivat ette ole sitä samaa porukkaa lainkaan!
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 22:58"]En enää jaksa koko ajan turhasta valittavia, toisiaan selkäänpuukottavia ja alati negatiivisia ihmisiä..
Siksi olenkin parin viime vuoden aikana ottanut kunnon etäisyyden sellaisiin ihmisiin.
Mistä löytäisin sellaisia voimaannuttavia ja positiivisia ihmisiä?
[/quote]
Anteeksi nut, mutta jos et jaksa neguja niin käännäppä varpulit toiseen suuntaan ja ns. monia toisen eteen. Ei niitä täältäkään löydy.
Hakeudu maahanmuuttajien ja ulkomaalaisten seuraan. Ne on vaan ajatusmaailmaltaan kivempia.
Hakeudu maahanmuuttajien ja ulkomaalaisten seuraan. Ne on vaan ajatusmaailmaltaan kivempia.
Olemalla itse se positiivinen tunnelman kohottaja vedät positiivisia ihmisiä puoleesi. Muiden negatiivisuudesta valittaminenkin on valittamista...