Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä tällaisesta" mustasukkaisuudesta?"

Vierailija
26.07.2006 |

Millainen suhde voi olla avioparilla joka ollut naimisissa 10 vuotta ja ovat vanhempia kahdelle lapselle, ja jossa vaimo vahtii miehen jokaista liikettä?

Miehellä oli sovittu 2 yön kestävä mökkiviikonloppu miesten kesken, ja kun saapui paikalle niin VAIMO OLIKIN MUKANA.

Tähän viikonloppuun ei edes ollut sovittu mitään baarissa käyntiä vaan kyseinen mökki on metsän keskellä- ja poikien oli tarkoitus saunoa, pelata rantalentistä ja ottaa muutama olut keskenään.

Onko siis todella tarpeellista mennä miehen mukaan vahtimaan ettei " mitään" tapahdu???

En jaksa ymmärtää- kertokaa te jotka tekisitte samoin!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama jossain mökkiporukassa, mikä on osallistujien sukupuoli tai siviilisääty suhteessa toisiinsa tai minuun, jos on muuten kiva porukka ja samanhenkiset jutut. Varmaan sata kertaa olen ollut ainoana naisena enkä aina edes mieheni kanssa enkä ole mitenkään edes ajatellut olevani ainoana naisena.

En ymmärrä puolison kyttäämistä, mutta en sitäkään että nimenomaan sukupuolensa vuoksi kumppanin on jäätävä pois.

Vierailija
42/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ollut edes siitä, että mies olisi koskaan pettänyt, akka on vaan niin typerä, ettei tajunut siinä mitään outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö lukenut ketjua vaiko etkö itse ymmärrä lukemaasi?

Ei ollut kyse mistään samanhenkisten ystävien kohtaamisesta vaan se vaimo tuli sinne mökille riitelemään miehensä kanssa ja murjottamaan kun oli niin tylsää.

Tää ei nyt TODELLAKAAN ole mikään sukupuolikysymys niin että feministit älkää jaksako!!!!!!!!!!!

ZIIIIISUS

Vierailija
44/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänyt hirveän haloon siitä, että porukassa on yksi eri sukupuolta oleva!?

Vierailija
45/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen mökkireissulla ei todellakaan kaivata paikalle yhtään miestä. Juu ei. Olen myös varma, että miehet kaipaa silloin tällöin " pullisteluaikaa" , aikaa vain miesten seurassa. Se on normaalia. Ei aina tarvi olla jotain sekaporukoita. Se ei ole luontevaa. Terveiset sille viiskasille vai mikä se nyt olikaan.

Vierailija
46/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se 54 oli minun tekstini jonka lukemalla saat selville ettei tuo kyseinen viikonloppu ollut mikään läheisten ystävien tapaaminen enää vaan tämä vaimoihminen mökötti, murjotti ja haastoi riitaa miehensä kanssa pilaten kaikkien fiiliksen.(+humalassa haukkui vielä jokaisen paikallaolijan ulkonäön, luonteenpiirteet ym)

Ja kehtasi vielä valittaa kun ei ollut mitään tekemistä, hän ei halunnut pelata mitään eikä tehdä mitään mitä ehdotettiin.

Suurin osa ajasta kului siis siihen että yrittivät sovitella ja tehdä naisen olon mukavaksi-tuloksetta.

Minua harmittaa poikien puolesta, että pitkään suunniteltu yhdessäolo meni pieleen.

Kaikilla porukan miehillä on perhettä ja työ, joten loma-ajan ulkopuolella he eivät juuri ehdi kunnolla tavata- tämä viikonloppu oli siis pitkän sovittelun ja sopivan ajankohdan etsimisen tulos- ja tarkoitus oli TODELLAKIN olla miesporukassa- vaikka se nyt joitakin täällä tuntuu kovasti järkyttävän!

Istukaa toki eri puolilla kirkkokäytävää kuin miehet, jos se oloanne jollain tavalla helpottaa!

ap

Vierailija
47/52 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenpa taas onnellinen kaltaisestani miehestä ja ystävistä, joiden kanssa asiat toimii. Meillä myös tuttavapareja, joilla puoliso ei ole edes eri sukupuolta. Mutta hyvää elämää vaan kaikille ja toivottavasti ap:kin saa mielenrauhan asiaansa.

Vierailija
48/52 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ymmärrä puolison kyttäämistä, mutta en sitäkään että nimenomaan sukupuolensa vuoksi kumppanin on jäätävä pois.

mielestäni usein melko ahdistavia. Ne sentään katoavat ainakin näennäisesti kun miehiä tulee kuvaan.

Oma mieheni välillä pyytää mukaan, vaikka menisikin poikien kanssa viettämään iltaa. Syynä se, että olemme muutenkin paljon erossa toisistamme mm. miehen matkatyön takia.

Perheissä tilanteet ovat niin erilaisia.

Vierailija
49/52 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minua ei kiinnosta pätkääkään keskustella autoista, moottoripyöristä, formuloista, jääkiekosta

Mun miestä ei voisi mikään vähempää kiinnostaa kuin keskustelu em asioista.

me naiset puhumme vaatteista, meikeistä, lapsista, julkkisjuoruista, analysoimme ihmissuhdeasioita yms. " tyttömäistä"

Mua ei kiinnosta noista kuin se ihmissuhdeasioiden vatvominen - ja sitä me tehdään yhdessä miehen kanssa. Naisystäviäni se ei kiinnosta niin antaumuksella.

nainen naiselle -juttelua ja juoruilua kaipaa aina silloin tällöin

Kyllä, etenkin silloin kun oma puoliso vituttaa.

Voi tuota ap:n tuttavamiesparkaa, ei taida enää saada kutsua äijäporukoiden reissuille...

Mehän ei tiedetä, onko se ollut itse nyreissään vai ei.

Vierailija
50/52 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko sen takia ok pilata niiden muiden ilta/viikonloppu, ne muut kun nimenomaan halusivat viettää miesten/tyttöjen illan tms?

Tosiasia nyt kuitenkin on, että suurin osa miehistä/naisista tykkää välillä viettää aikaansa velkässä nais/miesporukassa vaikka kuinka toitottaisitte että se on typerää. Ei ole, kun se on luonnollista. Ymmärrän kyllä hyvin jos joku feminiininen mies ei tunne äijäsakissa oloaan luontevaksi, ok, eihän hänen tarvitse sellaisiin osallistua ja toisinpäin.

Vierailija
51/52 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on tyypillinen AV-mamma tehty.

Vierailija
52/52 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos moottoriurheilua ääliölajina pitävä mies ei halua olla vain äijäporukassa (vaan ottaa naisensa mukaan).

Toki usein ongelmana on se, että jos miehet menevät mökille ja jollain on vaimo, niin muiden miesten vaimot ovat mustasukkaisia, kun ne eivät tykkää siitä, että joku irrallinen eukko on ollut heidän mussunsa ulottuvilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän