Dodih. 3 vuotta kuivilla alkoholista ja tänää sorruin ostamaan six packin ja tyhjensin pitkän epäröinnin jälkeen yhden tölkin! :0
Nelosolutta vielä.
Nyt lähti ryyppyputki käyntiin :0.
Minun piti mennä ens maanantaina uuteen työhön! Tuntuu siltä, että jäänkin työttömäksi ja ilmoitan te toimistoon, että olen sairas henkisesti..
Taitaa mennä koko packki tänää ja katotaa mitä ostan huomenna. Ehkä viiniä tai viinaa!
Kommentit (12)
Voi harmi :(! Muista ap, että vaikka vetäisit tänää perskännit niin ei ole mikään pakko enää huomenna jatkaa. Päätös on sinun!
Lopeta heti. Laita korkki kiinni. Ja vie loput roskikseen.
Tiedät sisimmässäsi että leikit tulella.
Soita sille tukihenkilöllesi nyt ihan heti.
Lopeta heti tai kirjoita testamentti.
Mun mielestä uuden työpaikan vuoksi viimeiset työttömyyspäivät voi kyllä olla hiprakassa 👍
Siitä se lähtee. Laita yhteiskunta maksamaan!
Eikös ookkin hyvää? Turhaan oot pinnistelly ilman. Mitä se haittaa, jos muutaman juot? Kunhan vaan sitten lopetat viimeistään siihen kuudenteen. Tosin kannattaa jättää pari vaikka huomiselle
Voi harmi että kävi näin. Tee uusi päätös heti huomenna ja lopeta tähän yhteen iltaan. Ei kannata heittää työmahdollisuutta ja muutakaan elämää hukkaan, selvin päin on loppujen lopuksi paljon mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi että kävi näin. Tee uusi päätös heti huomenna ja lopeta tähän yhteen iltaan. Ei kannata heittää työmahdollisuutta ja muutakaan elämää hukkaan, selvin päin on loppujen lopuksi paljon mukavampaa.
No ei kyllä ole. Kyllä se neljän ison tuopin jälkeinen olotila on parempi kuin selvin päin. Mäkin keinaan tempaista sixpacin iltapalaksi ja nopeeseen tahtiin.
Hyvä homma ja tsemppiä! Nyt kiireellä kauppaan ja ostat kunnon satsin viinaa pariksi viikoksi!! Työnteko on luusereille.
Voi kakka, miksi ihmeessä?