Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taru Tujunen Arto Nybergissä: erittäin epäluotettavan oloinen ihminen

Vierailija
02.03.2014 |

Hän on läpeensä poliitikko negatiivisessa mielessä, lässyttää jotain muiden kampanjan työntekijöiden oikeudesta yksityisyyteen, kun kilometrin päähän hänen naamastaan paistaa, että se ei voisi häntä vähempää kiinnostaa. Ja sopimusrikkomukseenhan vetoaa henkilö, joka salaa nauhoittaa puheluitaan.

Olen jotenkin niin pettynyt Kokoomuksen lapsellisuuteen. Onneksi arvon presidentillä on nyt tärkeämpää mietittävää Ukrainan tilanteesta johtuen, ettei tarvitse jostain dokumentin pätkästä kiukutella.

Kommentit (14)

Vierailija
2/14 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas oli aidosti pahoillaan niiden muiden puolesta.

En ole kokoomuksen kannattaja, mutta musta esitti näkemyksensä asiallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ajatellut niitä muita, niin eikö se olisi tullut ajatuksiin jo silloin, kun kamera pyörii.

Vierailija
4/14 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:42"]

Taru Tujunen: "Kokoomuslaisen ideologian perusyksikkö on aina minä, eikä varmasti me."

[/quote]

Ihailtavaa rehellisyyttä!

Vierailija
5/14 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaa kielenkäyttöä ollut ja epäuskoa että tuleeko Salesta pressa. Hui hui. Eivät uskoneet Saleen. On siinäkin kampanjaväki. Itse olin satavarma että Salesta tulee pressa ja hyvä tulikin.

Vierailija
6/14 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina puistattanut tarun kommentit mediassa. Nimenomaan päällepäsmäri nainen. Vaikka kokoomusta välillä kannatankin. Hyvä kun lähti.

Vierailija
7/14 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 22:42"]

Rumaa kielenkäyttöä ollut ja epäuskoa että tuleeko Salesta pressa. Hui hui. Eivät uskoneet Saleen. On siinäkin kampanjaväki. Itse olin satavarma että Salesta tulee pressa ja hyvä tulikin.

[/quote]

Kaikkien aikojen paskin presidentti. Samalla tavalla mielistelee Putinia kuten Halonen, ei uskalla puhua NATO:n liittymisen puolesta. Pelkuri, hännystelijä. Ei ole mitään kunnollista saanut aikaan kaudellaan eikä ole parantanut Suomen diplomaattisia suhteita. 

Vierailija
8/14 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkoi lähinnä tuntua että suurin syy miksi sitä dokumenttia ei saisi esittää näemmä taisi olla se, että se näyttää Tujusen itsensä huonossa valossa...mikä ei sinänsä ole kovin vaikea tehtävä. Nyt kun on tulllut katsottua se dokkari niin vielä tyhmemmältä Tujusen ulina jälkikäteen kuulostaa.

Kannattaa kuitenkin huomioida se, että dokumentti esittää vain ne asiat ja tilanteet, jotka ohjaaja ja leikkaaja ovat siihen valinneet. Jos he olisivat halunneet nostaa Tujusta, dokkari olisi aivan yhtä hyvin voinut esittää vain hänen hallitut ja myönteisesti tsemppaavat hetkensä. Vastaavasti jostakin muusta tiimin jäsenestä olisi saatu pahis tai musta lammas näyttämällä hänestä vain ne pätkät, joissa hän esittää joitakin negatiivisia kommentteja. Kirsi Pihan osalta oli jokin tällainen kommentti päässytkin esille, mutta persoonan räväkkyyden tietäen se tuskin oli ainoa. loput vaan eivät ole päässeet esitysversioon asti. Ei sillä, että Tujusta erityisesti symppaisin, saati että tietäisin, olivatko hänen pahimmat hetkensä edes tässä, mutta leikattu dokumentti ei koskaan ole mikään absoluuttinen totuus tapahtumien kulusta. 

Vierailija
9/14 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:38"]Hän on läpeensä poliitikko negatiivisessa mielessä, lässyttää jotain muiden kampanjan työntekijöiden oikeudesta yksityisyyteen, kun kilometrin päähän hänen naamastaan paistaa, että se ei voisi häntä vähempää kiinnostaa. Ja sopimusrikkomukseenhan vetoaa henkilö, joka salaa nauhoittaa puheluitaan.

Olen jotenkin niin pettynyt Kokoomuksen lapsellisuuteen. Onneksi arvon presidentillä on nyt tärkeämpää mietittävää Ukrainan tilanteesta johtuen, ettei tarvitse jostain dokumentin pätkästä kiukutella.
[/quote]

Aina kun näen sen lehmän, tulee mieleen muutaman vuoden takaa, kun jäi kiinni myymälävarkaudesta. "Väärinkäsityshän" se tietysti oli.

Vierailija
10/14 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru on naispuolinen narsisti

Vierailija
11/14 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilee kuin katujätkä tuossa elokuvassa.

Vierailija
12/14 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä myymälävarkaus?

Vierailija
13/14 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/14 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkoi lähinnä tuntua että suurin syy miksi sitä dokumenttia ei saisi esittää näemmä taisi olla se, että se näyttää Tujusen itsensä huonossa valossa...mikä ei sinänsä ole kovin vaikea tehtävä. Nyt kun on tulllut katsottua se dokkari niin vielä tyhmemmältä Tujusen ulina jälkikäteen kuulostaa.

Plus Tujunen itse vahvisti ne kaikki negatiiviset mielikuvat jo ennen esitystä menemällä valittamaan julkisuuteen kömpelöillä vaatimuksillaan. Etenkin kun Temonen pystyi jokaisen väitteen kumoamaan varsin helposti, ei Tujusen protestoinnista jää käteen muuta kuin  "EI SAA! TARU EI TAHDO! TARU EI TAHDO! POIS PAHA MAAILMA! POIS PAHAT UNET!" Yllättävää oli kyllä Kirsi Piha oli kilttiä tyttöä ja eikä oikeastaan ollut paljoakaan äänesssä. Itse asiassa, näyttäisi olla että sen dokumentin olisi yhtä hyvin voinut nimetä nimellä "Presidentintekijä: Taru Tujunen".

Ongelma oli, että dokumentti sai Tujusen näyttämään hermoheikolta stressaavalta päällepäsmäriltä joten Tujunen korjaa asian julkisuudessa omasta mielestään esiintymällä jämäkkänä kykynaisena joka alistu kenenkään kyykytettäväksi....ikävä kyllä tämä "jämäkkä" esiintyminen saa edelleen näyttämään hermoheikolta stressaavalta päällepäsmäriltä. Tämä on vähän sama tilanne kun Matti Vanhasen nais-sotkut tulivat esille ja hän ryhtyi peräämään oikeusteitse Susanna Ruususen kirjan kieltämistä. Siihen asti vanhanen oli "koko kansan matti" mutta sen jälkeen alkoi tähti tummua niin paljon ja luottamus heiketä että kun vaalirahoitus sotku nousi pinnalle, ei vanhasella ollut oikeastaan kovinkaan paljon toivoa pelastua siltä tilanteelta. Poissa oli koko kansan matti, tilalle tekopyhä vanhanen.

Dokumentin piti olla näytös siitä että miten hyvät organisointi kyvyt kokoomuksen puolueväellä on, mutta se tuntui tulevan koko ajan siitä että miten he ottavat stressiä turhasta. Porukka toimi kuin sveitsiläinen käkikello sillä erotuksella että se käki oli suomalainen ja koko ajan kännissä(Kuvaannollisesti, tietenkin). Kokoomus ei ole yleensä ottanut asiakseen pestä likapyykkiään julkisesti eikä avoimmuus oikein heille sovi. Julkinen salaisuushan on että Niinistö ja Ilkka Kanerva eivät ole edes ystävällismielisiä kilpailioita(Kanervan kuuluisa lausahdus "Eihän siitä Niinistöstä ole kuin yhden kauden kansanedustajaksi kuulostaa nyt varsin ironiselta, vai mitä?) mutta sitä ei levitellä. Se näkyy lähinnä sillä että he ei ole toistensa kanssa missään tekemisissä, vaikka varsinais-suomesta ovatkin.

Niinistöstä oli tullut perintöprinssi jo Halosta vastaan käytyjen kamppailujen aikana, joten se olisi vaatinut melkoista tunarointia joko ehdokkaan itsensä(Niinistön persoona on sen verran vahva että helvetti jäätyy ensin) tai kampanjaväen osalta.  Epäpätevä ei ole oikea sana kuvailemaan kampanja väkeä mutta epävarma on: he tietää mitä tehdä mutta se miten tehdä se....se ei ole heillä hallussa. Vai pitäisikö sanoa: ei ole HÄNELLÄ hallussa. Ei se mene sillä tavoin että otetaan vain rusinat pullasta: kun antaa ymmärtää itse olevansa kaiken takana ja ottaa ansiot siitä on myös hyväksyttävä että kantaa vastuun myös kaikista kömmähdyksistä ja vastoin käymisistä. Se olisi kiva jos voisi tosiaan sanoa että "Minä tein nämä hyvät asiat ja kaikki muu on muiden vika!" mutta sillä tavoin sitä ei voi vain eritellä. Tai voi, mutta älä sitten ihmettele jos saat itsellesi sillä tavoin negatiivisen imagon.

Enemmän tällä on seurauksia Taru Tujusen uran jatkon kannalta muualla. Tai siis OLISI ellei paras kaveri Kirsi Piha olisi tullut hätiin ja pestannut naista omistamansa Ellun Kanat-viestintätoimiston toimitusjohtajaksi. Katsokaa ihmeessä se dokumentti ja sitten kysykää itseltänne palkkaisitteko Tarun huseeramaan yhtään mitään itsenne hyväksi? "Aikuisen kokoinen lapsi, korkeintaan teini" totesi eräs kaverini yksityiselämässä eräästä entisestä ystävästään.