Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makkari olkkariin, kummin päin?

Vierailija
02.03.2014 |

http://aijaa.com/ztJA8F

Sänky vai olkkari ikkunan eteen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittasin olkkarin ikkuna huoneeseen.

Vierailija
2/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas laittaisin sängyn ikkunan viereen; näin nukkujalle parempi rauha, eikä niin haittaisi, jos sänky jäisi joskus petaamatta kun se kuitenkin jäisi tilanjakajan taakse. Toki olohuonepuoli tarvitsisi silloin todellä hyvän valaistuksen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sisääntulo on tuossa, ja jos sängyn eteen ei tule mitään suojaa, ja joskus on vaikka yövieraita jotka nukkuvat olkkarissa, laittaisin sängyn tuonne ikkunan viereen.

Vierailija
4/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on wc ja keittiö?

Vierailija
5/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on wc ja keittiö?

Vierailija
6/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wc on olkkarin vieressä ja keittiö taas vessan vieressä. http://aijaa.com/eznyX7

Vierailija
7/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikea hahmottaa tota pohjapiirustusta. Mutta, jos oikein tulkitsen, että asunnossa on vain yksi ikkuna, niin haluaisin kyllä olohuoneen siihen.

Vierailija
8/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sänkyä erottaa "alkoviksi" niin, että se olisikin pitkän seinän suuntaisesti ja tilanjakajat sekä oven oikealle puolelle (tulee kyllä käytävä) ja vielä sängyn ja olkkarin väliinkin.

No, ehkä tästä tulee liian raskas systeemi

Vierailija
9/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa sotkea tähän koko asunnon pohjapiirustuksen? Mitä se vaikuttaa olohuoneen kalusteiden sijoitteluun? Kyselee yksi ymmärtämätön

Vierailija
10/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa sotkea tähän koko asunnon pohjapiirustuksen? Mitä se vaikuttaa olohuoneen kalusteiden sijoitteluun? Kyselee yksi ymmärtämätön

Vierailija
11/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin sängyn ikkunalliseen tilaan, aamulla on kivempaa herätä auringon nousuun ja valoon ja kun tulee vieraita, ei tarvitse kävellä "makuuhuoneen" läpi.

Vierailija
12/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sisustaisi satunnaisten yövieraiden mukaan. Eri asia toki, jos niitä on usein. Sen sijaan voisin ajatella ihan päivävieraita. Onko mukava seurustella ikkunattomalla puolella?

Noin yleensäkin on hyvä miettiä kummassa huoneessa viettää enemmän aikaa -> se huone ikkunan puolelle. Ainakin itse toimisin niin ja minulle mieluisin olisi ehdottomasti olohuone ikkunalla.

Jos ap lisäksi kuuluu niihin, jotka haluavat nukkua mahdollisimman pimeässä, niin sänky tilanjakajan takana varmistaa jo osan pimeydestä.

Vierailija
13/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:33"]Miksi joku haluaa sotkea tähän koko asunnon pohjapiirustuksen? Mitä se vaikuttaa olohuoneen kalusteiden sijoitteluun? Kyselee yksi ymmärtämätön

[/quote]

Minä kysyin pohjapiirustusta. Pyydän nöyrimmin anteeksi.

Vierailija
14/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:33"]Miksi joku haluaa sotkea tähän koko asunnon pohjapiirustuksen? Mitä se vaikuttaa olohuoneen kalusteiden sijoitteluun? Kyselee yksi ymmärtämätön

[/quote]

Minä, pyydän nöyrästi anteeksi pöyristyttävää käytöstäni.

Vierailija
15/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkari ikkunan viereen ja tilanjakaja siten, ettei ole kattoon asti vaan päästää luonnonvaloa olkkarinkin puolelle? Ei mee olkkari ihan lopuksi :)

Vierailija
16/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaille koko asunnon pohjapiirustus http://aijaa.com/uax67U

Vierailija
17/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh ikkunan puolella, itse tykkään nukkua pimeässä. Saisiko sängyn eteen vielä verhon? Päivällä voisi pitää suljettuna, jos ei petaaminen innosta. Tai vaihtoehtoisesti voi hankkia kauniin päiväpeiton, helmalakanan ja kasan tyynyjä, niin sänky näyttää kivalta päivälläkin.

Vierailija
18/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopuksi=kopiksi

Vierailija
19/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopuksi=kopiksi

Vierailija
20/25 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkkari ikkunan eteen. Kiität kesällä tätä järjestystä, kun et tarvitse pimennysverhoja. Kun makkari on oven vieressä, laittaisin siihen tilanjakajan ja seinän väliin vaijerin, johon ripustaisin verhon. Näin sängyn saisi tarvittaessa piiloon katseilta.

Sivustolla Ikeahackers löytyy paljon hyviä ideoita pienten tilojen hyötykäyttöön Ikean kalusteita käyttäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi