Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako naisia lähestyä lyhyenä miehenä?

Vierailija
09.11.2020 |

Itselläni on muuten asiat kunnossa, eli tienaan mukavasti, paljon ystäviä, harrastuksia ja olen hyvässä kunnossa, mutta mittaa on vain 169cm. Mietin, että uskaltaako tässä ollenkaan lähestyä naisia, kun monet toivovat pitkää miestä ja olen vielä noin 10cm keskimitan alapuolella? Ja moni toivoo, ettei lyhyt mies edes yrittäisi lähestyä. En ole siis vuosikausiin uskaltanut lähestyä ketään, kun nuorempana sain järkyttävästi pakkeja pituuden johdosta. Kannattaako siis edes yrittää?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko nuorempana lähestymiskieltoja?

Vierailija
2/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko nuorempana lähestymiskieltoja?

En onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.

Miten muuten kaikki lyhyet ihmiset olisivat parisuhteessa, avoliitossa ja avioliitossa ja heillä on lapsiakin.

Aivan paskaa mitä naiset kirjoittelevat miesten pituudesta, että se muka olisi joku tietty kriteeri, ei pidä käytännössä paikkaansa.

Vierailija
4/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis! Tunsin joskus pituisesi miehen ja kovasti oli kiinnostuneita naisia ympärillä, koska oli todella hauska ja hyvää seuraa. Edelleen muistelen lämmöllä.

Vierailija
5/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla varpaillaan kun lähestyy naisia

Vierailija
6/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 162 cm. Kovasti uskalsi lähestyä mua

Vierailija
7/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen iskemään naisia vain puujaloilla kävellen

Vierailija
8/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskaltaa. Minun mieheni on 164 cm (itse samanpituinen, ehkä vähän pidempi) eikä pituus ole koskaan haitannut.

Vierailija
9/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele Hercule Poirotia mitä hän tekisi?

Vierailija
10/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella serkullani(sisaruksia) on kummallakin heitejä itsejään lyhempi ulkomaalaismies. Toisella albaani, toisella meänkielinen härkäniska, jolla remakka nauru

Vierailija
11/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla tuntemillani lyhyillä miehillä on vaimot ja perheet, joten selvästikään kaikki  naiset ei sitä pituutta vaadi, edes silloin vaikka "haavekuvamies" olisikin pitkä. Kyllä minäkin voisin sanoa että sellainen 190 cm pitkä lihaksikas Henry Cavillin näköinen olisi mun makuun, mutta käytännössä ihan tavallisen näköinen ja kokoinen kelpaa. Fantasiat on eri juttu kuin todellisuus, tosielämässä tärkeintä on että tullaan hyvin toimeen arjessa ja viehätytään seksuaalisesti toisistamme riittävästi, ei toisen tarvi olla ulkoisesti kuumin ikinä.

Itse kun muistelen seurustelujani niin miesten pituudet on olleet väliltä 167 cm - 188 cm. Jos mietitään tuota 167 cm pitkää, niin jos olisin baarissa nuorena hänet tavannut seuraa etsiessäni, en varmaan olisi kiinnittänyt huomiota ja olisin antanut pakit. Mutta kun tutustuin häneen opinnoissa ensin kaverina, ihastuminen pääsi tapahtumaan luonteeseen ja huumorini eikä siinä enää pituus vaikuttanut.

Vierailija
12/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa luokallani olevalla, 156 cm pituisella pojalla oli ainakin vanhojentanssipari (10 cm pidempi) niin kyllä hän ilmeisesti uskalsi lähestyä tyttöjä ja siinä onnistuikin.

Vierailija
13/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mänlet171 kirjoitti:

Kannattaa olla varpaillaan kun lähestyy naisia

Naisena lähestyn varpaillani miehiä. Pyrin näyttämään muutenkin mahdollisimman suurikokoiselta, jotta mies tajuaisi alfan olevan paikalla ja antautuisi.

Vierailija
14/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen lyhyt ja hyvää vauhtia jo kaljuuntunut mutta myös toki paljon muuta niin minulla ei liene muuta vaihtoehtoa. Toki voin odottaa ja ennen kaikkea toivoa, että joku minusta miellyttävän oloinen nainen lähestyisi minua toivomallani tavalla. Mutta minusta elämä on niin rikasta ja antoisaa,  että herää kysymys: Miksi käyttäisin elämäni (ihmeiden) odottamiseen, ainakaan silloin kun yhtä hyvin voin yrittää toimia itse ja saavuttaa näin mahdollisesti nopeammin sen, mitä olen vailla ja tai haluaisin tapahtuvan. 

Voi olla, että en heti saavuta mutta aika harva asia tapahtuu muutoinkaan aina heti ja välittömästi silloin kun itse eniten haluaisin. Hyvää kannattaa odottaa mutta myös ainakin toisinaan myös aktiivisesti tavoitella.

- Kitjoitin edellä, että ainakin toisinaan aktiivisesti tavoitella siksi, että kyllä ainakin omaan elooni mahtuu niin paljon muutakin kiinnostavaa ja aikaa vievää, että olisi kovin kuluttavaa, jos koko ajan samalla pitäisi aktiivisesti metsästää tai edes ajatella, että kuinkahan sitä saisin itselleni kumppanin....

Mies (167cm)

Vierailija
15/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!

Vierailija
16/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua senttiä lyhyempi nainen ja ihastunut noin itseni pituiseen mieheen, saattaa hän olla 169 tai 170, vaikea arvioida. Ei pituus ole kaikille tärkeää.

Vierailija
17/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinua senttiä lyhyempi nainen ja ihastunut noin itseni pituiseen mieheen, saattaa hän olla 169 tai 170, vaikea arvioida. Ei pituus ole kaikille tärkeää.

Ei kaikille mutta tiedä sittennaisille vai miehille tärkeämpää. - Arki havainnot osoittavat, että harvassa ovat ne parit, joissa nainen on miestä huomattavasti pidempi... 

Vierailija
18/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 180 cm nainen eikä lyhyet miehet oikeesti sytytä ollenkaan. Tunnen useita älykkäitä, hauskoja, huumorintajuisia, komeita miehiä mutta kaveripohjalle jäämme, koska jotain puuttuu.

Pituutta, nimittäin.

Olen pahoillani, pätkät.

Vierailija
19/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa vuonna juhannusjuhlilla oli mun pituinen (165 cm) mies, joka olis saanut siitä paikasta kenet hyvänsä mukaansa. Oli myös kalju ja vähän mahaakin, mutta ihan käsittämätön karisma.

Vierailija
20/68 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sinua 160-senttisenä naisena (itsekin siis 10 cm (nuorten naisten) keskimittaa lyhyempänä) minua viehättää eniten aloittajan pituiset miehet. Painan 50 kiloa ja olen ilmeisen sopusuhtainen kun täällä oli eilen ketju, jossa mittailtiin jalan sisäpituuksia ja sekin on minulla 80cm... Kiinnostaako siis 160/50, jalan sisäpituus 80, palstahullu? Ai ei... Ei se mitään, onneksi löysin jo miehen ennen kuin löysin tämän palstan.