Onko kukaan koskaan "vienyt" sinulta ihastusta nenäsi edestä?
Multa on aika usein. Eli olen tykännyt jostain miehestä ja heti kun joku nainen huomaa että olen kiinnostunut, siinä herää joku "Ahaa elämys" ja kiirehtii pokaamaan itselleen. Olen itse hitaampi ja ujompi etenemään enkä ehdi edes inahtamaan kun joku alfanaaras on kaapannut kiinnostuksenkohteen itselleen. Taidan olla siis itse joku omega-nainen kun jään aina yksin. Ja mikä siinä on, että sitä alfanaarasta ei alkuun edes kiinnosta se mies kuin vasta sit, kunnes huomaa että joku on kiinnostunut siitä ja yhtäkkiä haluaakin napata sen nenän edestä itselleen.
Kommentit (35)
No jos joku vie ihastukseni, niin saa mennä ja minä etsin toisen. En sellaista ihmistä haluaisikaan joka on helposti kaikkien vietävissä. Mikäli tykkää minusta oikeasti, niin ei suostu muiden vietäväksi. Ni!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vähän kuin "story of my life". Eli aina jos olen ihastunut, näin on käynyt. Joku tuttu on tullut ja mies onkin ihastunut siihen ja sitten olen jäänyt yksin. Joskus vaikka olisi ollut jo suhteessa miehen kanssa niin on silti viety. Aviomiehenikin vei opiskelututtu, joka sattumalta tavattiin ravintolassa ja jota en ollut nähnyt 10 vuoteen. Kohta huomasin että mies ja opiskelututtu tuijottelevat toisiaan kovin intensisivisesti jutellessaan ja niin siinä kävi, että nätempään mies vaihtoi.
Hyi kamala.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies, josta olen kiinnostunut, on niin lapanen, että on noin vaan "vietävissä" ...niin saa mennä ihan vapaasti😂 .
Miten mies voi olla lapanen, kun ei edes tiedä sinun kiinnostuksestasi. Avaisit suusi ja kertoisit tunteistasi, niin voisit joskus saadakin miehen.
On yrittänyt, mutta mies teki selväksi, kenestä on kiinnostunut. En usko, että olisin hänelle lämmennytkään, ellei hän olisi niin suoraan osoittanut haluavansa juuri minut.
Eipä oikeastaan kun aika usein oikeassa elämässä ihastun varattuihin. Varatut naiset ovat yleensä olleet minulle niitä kaikkein mukavimpia, ja mukaviin naisiin taas ihastun helposti kun harvoin naiset ovat olleet mukavia minua kohtaan. Helppoa ilmeisesti olla mukava kun ei tarvitse pelätä, että alkaisin mitään tekemään kun ovat varattuja.
Terveisin Naispelko27
No ei ole. Itse vein kai joskus teininä joltain... Olin kyllä pannut merkille että solukämppis oli ihastunut poikaan, johon sitten törmäsin yöelämässä ja aloimme seurustella, Asuntolassa tunnuttiin olevan minulle vihaisia kun "vein Pikun miehen". En ihan ymmärtänyt että mitä nyt niin väärin tein, ihastus on ihastus ja jollei se ole molemminpuolinen niin minkäs teet? Olisi pitänyt väistyä vain ja sanoa että "kuule tuo Piku on sun nainen, ota se"?
häirikköämmiä löytyy aina vaikka olisi oma olli tai o leggi ojassa,
Toisaalta on myös sellaisia pentuja, jotka eivät itsetunnossaan kestä että jotkut naiset puhuvat jostain toisesta eivätkä tästä pennusta;tulee siis kateellisuus pennulla esiin ja alkaa tarve laittaa kapuloita rattaisiin kunnes. saa kapulaa omiin rattaisiin. siinä jää monttu auki.
Ihan ku jostain ala-asteelta tollanen :D "Opeeeeeee Irmeli varasti mun ihastuksen yhyyyyyyyyy"
sitten on surkuhupaisia tapauksia jotka jankuttavat "sillä on toinen"; (kun ei ole mitenkään kysytty m ää perään vellomaan). pyörittää siis sitä juoru treadia kunnes oiotaan niin että housunhsa kashtuu.
-"ikävää kin niin päästi käymään että löytänyt toisen" jankuttaja,
-vastaus:"ikävää kun ei ole taukkia kysyttyperään läähättämään"
menikö vaikeaksi? tietenkin mikäli ceolle tai board member lle otetaan yhteys, ehkä mennee paremmin jakeluun?
kateellinen pentu perässä kirjoitti:
sitten on surkuhupaisia tapauksia jotka jankuttavat "sillä on toinen"; (kun ei ole mitenkään kysytty m ää perään vellomaan). pyörittää siis sitä juoru treadia kunnes oiotaan niin että housunhsa kashtuu.
-"ikävää kin niin päästi käymään että löytänyt toisen" jankuttaja,
-vastaus:"ikävää kun ei ole taukkia kysyttyperään läähättämään"
menikö vaikeaksi? tietenkin mikäli ceolle tai board member lle otetaan yhteys, ehkä mennee paremmin jakeluun?
Sama Suomeksi?
Miksi kertoa muille omista ihastuksista? Ei siitä tietenkään seuraa mitään muuta kuin pilkkaamista ja kapuloiden heittämistä rattaisiin.
Teininä kaverini pilasi seurusteluni valehtelemalla minusta poikaystävälleni, joten panin kaverini sen hetkistä poikaystävää. Suhde ei kestänyt pettämistä. Kun alkoi seurustella toisen pojan kanssa niin panin sitäkin. Sitten vaihdoin kaveriporukkaa ja pian kirjoitusten jälkeen pääsin onneksi muuttamaan muualle. Vantaalta, aivan kuten arvella saattaa.
No ei nyt suoranaisesti viety, mutta en ollut vielä päässyt yli minut jättäneestä eksästäni ja hänen uusi naisensa teki kaverinsa kanssa minulle selväksi, että tämä uusi nainen on minua kaikin puolin parempi. He pommittivat meidän yhteiseen kaveriryhmäämme heidän kuhertelukuviaan, tuo kaverinainen kommentoi kaverinsa kuvia tyyliin "aww en ole nähnyt ikinä *eksääni* noin onnellisena", "*eksäni* ei ole ikinä ollut noin rakastunut" yms. ja samalla kielsivät minua juttelemasta tuolle eksälleni ja kertoivat kaikille muille miten kamala kumppani minä olin ollut.
Ja molemmat tiesivät siis että ero oli ollut minulle todella raskas ja että olin vieläkin rikki siitä.
Serkkutyttö vei ihastukseni. Nenivät sitten naimisiin.
Ei oikeastaan, ihme kyllä. Miehet ovat sen sijaan minusta tapelleet.