Onko kukaan koskaan "vienyt" sinulta ihastusta nenäsi edestä?
Multa on aika usein. Eli olen tykännyt jostain miehestä ja heti kun joku nainen huomaa että olen kiinnostunut, siinä herää joku "Ahaa elämys" ja kiirehtii pokaamaan itselleen. Olen itse hitaampi ja ujompi etenemään enkä ehdi edes inahtamaan kun joku alfanaaras on kaapannut kiinnostuksenkohteen itselleen. Taidan olla siis itse joku omega-nainen kun jään aina yksin. Ja mikä siinä on, että sitä alfanaarasta ei alkuun edes kiinnosta se mies kuin vasta sit, kunnes huomaa että joku on kiinnostunut siitä ja yhtäkkiä haluaakin napata sen nenän edestä itselleen.
Kommentit (35)
Sama ilmiö kun on itse ollut vaikka 5 v sinkku eikä yksikään mies ole vilkaissut. Sit kun löytää parisuhteen, niin yhtäkkiä kaikki miehet haluaa.
Se on se jos joku huomaa että kelpaa jollekin, niin sit kelpaisi itsellekin.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä niin vain viedä.
Voi kuule, on olemassa niin järkyttävän voimakastahtoisia naisia että ne ihan kirjaimellisesti menevät ja ottavat kenet haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, on olemassa niin järkyttävän voimakastahtoisia naisia että ne ihan kirjaimellisesti menevät ja ottavat kenet haluaa.
Niin on, kuten minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä kuuluisia alfoja. Itsevarmoja, hyvännäköisiä, tietävät että oma taso riittä lähes kehen tahansa. Saatavat ihan kiusallaan napata jonkun omegan ihastuksen vain näyttääkseen niille paikkansa.
On, siskoni. Hän on puheliaampi ja paljon vähemmän ujo. Olimme lomareissulla. Olin edellisenä iltana hänelle kertonut ihastuksestani, jonka suhteen en ollut uskaltanut vielä edetä. Seuraavan illan juhlissa hän saman tien pokasi kyseisen miehen lomaseuraksi, ei edes suunnitellut mitään sen pitkäaikaisempaa. Meiltä meni välit tuon takia moneksi vuodeksi, enkä vieläkään täysin luota häneen, vaikka tuosta on jo 15 vuotta.
No yksi nainen halusi tehdä minusta aisankannattajan joten suhde oli otsikon mukaista kärsimystä.
Joo mun lapsuudenystäväni teininä hyppäs sänkyyn ihastukseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nopeat syövät hitaat. Niin työelämässä kuin myös rakkauselämässä.
Hojo hojo apina.
Jos mies, josta olen kiinnostunut, on niin lapanen, että on noin vaan "vietävissä" ...niin saa mennä ihan vapaasti😂 .
Ei. En kuvittele omistavani muita. Jos se toinen ei ole enää kiinnostunut niin se vain sitten on. Ei hän ole mikään tahdoton nukke jonka "joku vie"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eurooppalaisen identiteetin rakentamista suoraan muumimaailman käsikirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies, josta olen kiinnostunut, on niin lapanen, että on noin vaan "vietävissä" ...niin saa mennä ihan vapaasti😂 .
Jokaisella on oikeus valita. Myös sillä miehellä.
Tavallaan joo, eli en ole koskaan saanut miestä, johon olen ollut ihastunut. Mutta en sanoisi että joku olisi vienyt miehen - kaipa mies ihan itse on ihastunut kaveriini/johonkuhun toiseen? T. Ikisinkku neitsytnainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläisiä ovat nykynaiset.
Ne vievät miehen melkein väkisin toiselta, ja todella röyhkeästi.
Jos on vähänkin tossumies, niin helppo hommahan se.
Tämä on vähän kuin "story of my life". Eli aina jos olen ihastunut, näin on käynyt. Joku tuttu on tullut ja mies onkin ihastunut siihen ja sitten olen jäänyt yksin. Joskus vaikka olisi ollut jo suhteessa miehen kanssa niin on silti viety. Aviomiehenikin vei opiskelututtu, joka sattumalta tavattiin ravintolassa ja jota en ollut nähnyt 10 vuoteen. Kohta huomasin että mies ja opiskelututtu tuijottelevat toisiaan kovin intensisivisesti jutellessaan ja niin siinä kävi, että nätempään mies vaihtoi.
Vierailija kirjoitti:
Sen ymmärrän että vahvempi voittaa mutta en sitä että ruokajono on kielletty.