Kestävä ripsiväri
Vinkkejä kokemusten perusteella kestävästä ripsiväristä.
Olen kokeillut monia ja varisevat muutama tunti laittamisen jälkeen
alaluomelle.
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:11"]
14, mutta kun siihen ei siis tarvita kuumaa vettä ollenkaan. Sun ihosi on liki 37-asteista, vain astetta lämpimämpi riittää. Käytännössä siis hiukan lämmin vesi.
4
[/quote]Ei se lähde haalealla vedellä. Kokeilin kyllä.
[/quote]
Lähtee vallan erinomaisesti. Se 38 astetta tarkoittaa juurikin astelukua, jonka lämpöisellä vedellä ripsari lähtee. Eli ihan iinasen vaan lämpimämmällä kuin oma ihosi.
4
[/quote]Ei kyllä lähde. Älä väitä vastaan kun et tiedä.
[/quote]
Totta kai tiedän, kymmenisen vuotta juuri tuota tuotetta käytäneenä oikein hyvinkin.
4
[/quote]No jos sä olet maailman ainoo sensaita käyttävä nainen niin varmaan sitten joo.
[/quote]
En ole niin väittänyt. Sinä sen sijaan väität, että se ei lähde kuin kuumalla vedellä. Mikä ei pidä paikkaansa, ainakaan minun pitkän kokemukseni perusteella ja sen perusteella, mitä tuotteen valmistajat väittävät. Miten koville sulle nyt ottaa tajuta, että olet käyttänyt ihan turhaan kuumaa vettä ja toiminut ihan vaan väärin?
4
[/quote]Sä taidat olla aikamoinenjankkaaja. Onneksi ei tunneta livenä! Mä en ole saanut sitä lähtemään vaivatta minkään asteisella vedellä. Menikö nyt jakeluun?
Joten en käytä enkä suosittele muillekaan. Ja minä en sentään ole tuhrannut huonoon ripsariin aikaani kymmentä vuotta, ymmärsin vaihtaa ajoissa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 12:11"]
14, mutta kun siihen ei siis tarvita kuumaa vettä ollenkaan. Sun ihosi on liki 37-asteista, vain astetta lämpimämpi riittää. Käytännössä siis hiukan lämmin vesi.
4
[/quote]Ei se lähde haalealla vedellä. Kokeilin kyllä.
[/quote]
Lähtee vallan erinomaisesti. Se 38 astetta tarkoittaa juurikin astelukua, jonka lämpöisellä vedellä ripsari lähtee. Eli ihan iinasen vaan lämpimämmällä kuin oma ihosi.
4
[/quote]Ei kyllä lähde. Älä väitä vastaan kun et tiedä.
[/quote]
Totta kai tiedän, kymmenisen vuotta juuri tuota tuotetta käytäneenä oikein hyvinkin.
4
[/quote]No jos sä olet maailman ainoo sensaita käyttävä nainen niin varmaan sitten joo.
[/quote]
En ole niin väittänyt. Sinä sen sijaan väität, että se ei lähde kuin kuumalla vedellä. Mikä ei pidä paikkaansa, ainakaan minun pitkän kokemukseni perusteella ja sen perusteella, mitä tuotteen valmistajat väittävät. Miten koville sulle nyt ottaa tajuta, että olet käyttänyt ihan turhaan kuumaa vettä ja toiminut ihan vaan väärin?
4