Facebookin liika kontrollointi??
Mieheni mielestä facebookin päivittäminen, tilapäivitykset, profiilikuvan vaihto on huomiohakua ja tämän vuoksi en enää viitsi paljon sinne päivitellä kun tiiän et kotona tulee taas motkotusta "no olipa taas tärkee päivitys" "huomiohuoraaaa"...
mutta muitten naisten kuvista ja tilapäivityksistä tykkäilee, välillä päivittelee sitä että joku kuva ei kyllä sovi facebookkiin: "mun muija ei kyl ikinä laittais tollasia kuvia itsestään!!" "Ihan hirveetä huomionhakua"
Tässä vähän taustaa. Kysymys siis olisi mitä voin tehä asialle? Olen aina päivittänyt kaikkea, facebook on minulle keino olla ystäviini yhteydessä (minulla noin 100 facekaveria, miehelläni +600) tuntuu että en pysty jakamaan kavereilleni mitään enää. Erkaannun sosiaalisesti. En halua sitä, mutta en halua riidellä miehenikään kanssa. Mitä teen?
Kommentit (4)
Ero
Ei tervettä miehes toiminta
Muista tykkää sua halveksii mieti :/
No on kyllä juntti mies, yrittää latistaa sua noinkin lapsellisella tavalla. Laita asetuksistasi sillä tavalla, ettei mies näe mitään päivityksiäsi tai lisäilemiäsi kuvia, ei ole hankalaa.
No onhan ne periaatteessa eräänlaista huomionhakua. Laitetaan päivityksiä ja kuvia tykkäysten, sekä kommenttien toivossa. Tässä minäkin juuri huomiohuoraan täällä av-palstalla.
Eikö siellä ole olemassa asetus, jolla voisit piilottaa miehen tekemät jutut?