Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset kuvittelevat nykyään miehien suosivan sheivattua...?

Vierailija
09.11.2020 |

Moni nainen pitää alapäänsä sheivattuna eli nk. poslaripilluna. Minkä vuoksi tämä on niin yleistä nykyään? Minusta siisti karvoitus on edelleen esteettisesti parempi ja myös seksikkäämpi kuin täysin paljaaksi ajeltu. Pieni trimmaus on silti paikallaan ettei ole mikään tuhero tai karvapehko.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poslaria on ainakin helpompi lipittää eikä tule karvoja suuhun

Vierailija
2/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon tussu on paras!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska miehet haluavat näin oman ja kaverin kokemuksen perusteella. 

Vierailija
4/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas 100% luonnontila on vielä parempi kuin trimmattu.

N30

Vierailija
5/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla miehet usein valittavat, etteivät saa naista. Onko se sittenkin karvoista kiinni? Karvallisia naisia ei lasketa?

Vierailija
6/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broileri 🍗 on ruma

Vierailija
7/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä posliinista itse, mutta miehet usein vihjailevat että se olisi toivottavaa. Tosin mies joka vihjailee toivovansa posliinia tai karvoja, jää kokonaan ilman tässä tapauksessa. Ei olla samalla aaltopituudella eikä haeta samanlaista suhdetta keskenämme. Kaipa joku nainen noihin keskusteluihin lähtee, jos miehet jatkavat noita tökeröitä avauksiaan.

Vierailija
8/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska tindermiehet tykkää posliinista ja läpsimisestä ja pikkupikku kuristamisesta, niin kaikki miehet.

Vierailija
9/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan pimpsukka.  Maailma pyörii pimpsukoiden ympärillä.

Vierailija
10/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tietää, ku en oo nainen. :D Ite sheivaan, ku o parempi olla ilman. :) Kait sama voi pätee myös naisiin? Luinko rivien välistä, et valtaosa miehistä tykkää, jos naisella o karvoi? :o En voi tietää, ku en niitä hommii oo tehny, mut miust olis parempi, jos naisella ei oo karvoja. :) M25

Vierailija
11/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras sheivaus on selainen, että posliini muuten, mutta yläosaan jätetään sellainen trimmattu ja rajattu karvakolmio.

Vierailija
12/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla miehet usein valittavat, etteivät saa naista. Onko se sittenkin karvoista kiinni? Karvallisia naisia ei lasketa?

Kaveri oli vähän hämmentynyt, kun mies oli ensimmäiseksi sanonut, että voitaisko sheivata kuitenkin. 

Vierailija
13/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain taitamaton rakastaja lipittää karvaista aluetta, oikea mies tietää, mitä lipitetään.

Vierailija
14/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä minkään miehen takia sheivaa vaan ihan itseni takia. Vihaan kutittavia ja alushousukankaan läpi tunkevia karvoja, sileä on paljon mukavampi. Lisäksi ratsaestaessa ja pyörää polkiessa karvat hankasivat aina ikävästi, joten aloitin niiden poistamisen jo joskus yläasteiässä.

Seksiä sen sijaan mulla on ollut viimeksi joulukuussa 2012, että ei kyllä tasan ole mistään miehestä kiinni tämä. Aloittaja on vähän yksinkertainen, jos kuvittelee maailman pyörivän vain miesten ympärillä.

Mutta provohan tämä on. Saman kirjoittajankin varmaan, mitä ne edellisetkin on olleet. Kohta päästään pikkutyttöihin ja karvojen suojaavaan vaikutukseen ja niin edelleen.

Vierailija
15/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain taitamaton rakastaja lipittää karvaista aluetta, oikea mies tietää, mitä lipitetään.

Kokemusta on kaikenkarvaisista ja näjöisistä pimperoista. Kyllä trimmaus/sheivaus on hyvä juttu, mut kielitaiturina menee se karvaisenakin

Vierailija
16/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Onko ainoa vaihtoehto ajaessa ajaa kaikki pois? Sitähän poslari tarkoittaa, tosin lopputuloksena voi olla myös broileri. Itse ajan yleensä häpyhuulet (ulommat, joissa karvaa kasvaa), en aina. Siistin aikalailla aina bikinirajat, siis trimmaan siistin kolmion. Muotoilen myös kulmakarvani, intiimikarvojeni muotoilu ei ole mielestäni sen pinnallisempaa. Vastaan on tullut miehiä, jotka eivät tykkää naisen nuolemisesta. Heitä ei varmaan hirveästi kiinnosta miten karvat on ajeltu. Oma mieheni nuolee minua koska vain, karvoilla tai ilman, oli menkat tai ei... Mutta noin oman käsitykseni mukaan nuoleminen käy rennommin kun edes vaikka vähän on trimmailtu. Suuseksiähän eivät kaikki harrastaa ollenkaan ja harrastajillakin on omat mieltymyksensä. Näin vakituisessa suhteessa ei minua kiinnosta yhtään mistä muut kuin itse ja mieheni tykkää. En myöskään usko, että ollaan suuria mielipidevaikuttajia, jotka aiheuttaisi muille naisille paineita sheivata tai olla sheivaamatta. Tarkoitus kuitenkin itsellä on olla vamppaamatta karvaisten tai karvattomienkaan naisten miehiä eikä miehenikään ketään ole painostamassa ajelemaan tai ajamattomuuteen. Ainakin minä olen maistunut sille ihan miten vain.

Vierailija
17/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trimmattu on seksikkäin mutta se ei tarkoita posliinia kiitoradalla vaan siistittyä karvoitusta. Autan tarvittaessa.

Vierailija
18/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ajelisi. Voin vain kuvitella, kuinka inhottava ja maskuliininen sänkivaihe olisi. Ei kiitos. Luonnostaan olen vaalea nainen, jolla ei ole liikaa karvoja. Ne vähäiset saa olla ehkäisemässä herkkää naisen ihoa, joka ei ole sheivattava norsun nahka.

Vierailija
19/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri oli vähän hämmentynyt, kun mies oli ensimmäiseksi sanonut, että voitaisko sheivata kuitenkin. 

Sheivaako ne nyt toisensa? Aika romanttista.

Vierailija
20/62 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen antaa mun sheivata hänen pillunsa.  Oon siinä hyvä. Myös exäni antoi sheivata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme