Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttärelle nimeksi Bella? Mielipiteitä? :)

Vierailija
02.03.2014 |

Koko nimi voisi olla ehkä: Bella Marie Ellen

Keskimmäinen nimi tulee omasta nimestäni joka on Maria.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:51"]

Wuff! Wuff!

[/quote]

On sinullakin/teillä hauskaa. En viitsi enää vastata tälläisiin kommentteihin. Mieltänikö yritätte ihan tahallaan pahoittaa? tehkää toki myös se sitten tyttärelleni.

En ymmärrä mitä vikaa olisi nimessä Bella Marie Ellen. Minusta hyvin kaunis, ei varsinaisesti mitään kielteisiä merkityksiä missään kohdassa kuten esim. Jessika sika nimessä. Jne.

Lapsellista sakkia. Ja kaikenlisäksi, vielä aivan syyttä.

Lapsestani tulee Bella ja piste. Olemme miettineet tätä kauan aikaa jo sitten, kun nimesimme v.2008 poikamme Danieliksi. Siinäkään en näe mitään vikaa. Olemme tykänneet aina pehmeistä B ja D alkusista nimistä. Jos Bella olisi saanut siskon, hän luultavasti olisi puolestaan tullut olemaan Camilla.

Vierailija
82/98 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:51"]

Wuff! Wuff!

[/quote]

Bella irti! Bella tänne ja heti! Nyt et kyllä kiusaa naapurin noutaja-Donnaa ja pystykorva-Islaa ja terrieri-Lunaa!

[/quote]

Mitäs vikaa sinun mielestäsi on nyt sitten nimissä Isla ja Lunakin?

Isla kaunis luontoaiheinen nimi. Tulee maana mieleen ensimmäiseksi ISLAnti.

Ja Luna tarkoittaa kuuta. On myös Reino ja Maria Nordinin lapsen nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmilla on tummat hiukset, niin myös Musti voisi olla kiva nimi. :)

Ominaisuuksia tarkoittavat nimet on aina vähän vaarallisia. Jos Bella tai Sulo on tosi kolho, Sorja painaa 200 kg, tai Aulis on kärttyisä erakko, niin onhan siinä komiikkaa.

Vierailija
84/98 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:42"]

Jos Bella olisi saanut siskon, hän luultavasti olisi puolestaan tullut olemaan Camilla.

[/quote]

Sitten Diana, Victoria, Maxima, Mette-Marit, Sarah-Fergie ja ehkä Madeleine??? Eikö Danielille olisi ollut hyvä pari tuo Victoria? :DDD

Uskotaan jo että olette vielä siinä iässä vanhempina että leikitte lapsellisia prinsessaleikkejä lapsillanne, kuin nukeilla.

Vierailija
85/98 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Luna ollut ykkösenä Suomen koiranimissä? Bella oli kärjessä myös?

Vierailija
86/98 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo...

Nyt on tullu niin paljon kommentteja ja kaikki ovat lähes negatiivisiä että minulla loppui voimat vastata niihin.

Voin vaan sanoa, että nämä vastaukset tällä palstalla ei mitenkään vaikuta siihen minkä nimen lapsellemme annamme. Olemme päättäneet antaa Bella Marie Ellenin ja siinä kanssa pysymme. Ihan mielenkiinnolla kysyin vaan mielipiteitä, kun tämä on kuitenkin vauva palsta ja täällä varmaan aina moni käy kysymässä että olisiko tämä tai tämä hyvä nimi lapselle.

Bella nimen merkitys eli 'kaunis' ei ole mitenkään nolo tai lasta kiusaava. Minua, lapsen äitiä on kehuttu hyvin usein myös kauniiksi. Ja Bella nimellä ei ole myöskään mitään suoranaista yhteyttä mihinkään nolouteen.

Meidän on pakko myös päättää lapsellemme veljensä kaltainen nimi, koska se tuo sisaruksiin minusta yhtenäisyyttä. Jos poika on Daniel, olisi ehkä vähän hassua jos tytär olisi Tiina.

Sukunimemme on myöskin Hoffren.

Eikä Bella nimellä ole mitään suoranaista yhteyttä kiusaamiseen. Kuten ei pitäisi minun mielestä Jessica nimelläkään olla. Kyllä se vika on aina niissä kiusaajissa, mutta Bella nimessä ei pitäisi olla mitään mikä alistaisi kiusaamiseen ja kiusaamiseen vaikuttaa moni muukin seikka, mm. ihmisen oma luonne, joutuuko kiusatuksi vai ei. Bellahan voi olla pidetty ystävä. :)

Vierailija
87/98 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:42"]

Jos Bella olisi saanut siskon, hän luultavasti olisi puolestaan tullut olemaan Camilla.

[/quote]

Sitten Diana, Victoria, Maxima, Mette-Marit, Sarah-Fergie ja ehkä Madeleine??? Eikö Danielille olisi ollut hyvä pari tuo Victoria? :DDD

Uskotaan jo että olette vielä siinä iässä vanhempina että leikitte lapsellisia prinsessaleikkejä lapsillanne, kuin nukeilla.

[/quote]

Ihan aikuisia ollaan. Mutta olen sanonut jo sanottavani viimesimmässäni viestissä.

Vierailija
88/98 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse Bella.

Vierailija
89/98 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bella on myös ihmisen nimi jos et tienny mun kahden kaverin nimet on bella

Vierailija
90/98 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bella Cinderella

Nätti nimi.

Vierailija
91/98 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt nostit tämän ketjun, niin mun on kyllä pakko sanoa, että Bella on mun mielestä kyllä tosi lempinimimäinen. Mielummin antaisin lapselleni nimeksi Isabella tai Annabella tai jonkun muun vastaavan. Ja koiran nimeksi on mitään nimeä ihan turha haukkua, koska faktahan se on, että uusia tai "uusia" nimiä annetaan ensin eläimille ja sitten ne siirtyvät ihmislapsille jos ne todetaan hyviksi nimiksi.

Vierailija
92/98 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ottanut huomioon, millainen on sukulaistesi ääntämiskyky. Useimmat vanhan polven vähemmän koulutetut lausuisivat nimen Pella, kun se b on niin vieras. Entä sukunimi? Onko ns. kansainvälinen? Bella Tötteröinen?

Vierailija
93/98 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Pella on oikeastaan aika kiva nimi! Kuin pella-va, luonnollinen ja ryhdikäs ja yksinkertaisen viehättävä. Parempi kuin veltto Bella.

Vierailija
94/98 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani nimi on Annabella, mutta silti Bellasta ei tullut minulle koira mieleen. Mieleen tuli Disney-prinsessa Belle ja nimen merkitys "kaunis". Anna ihmeessä nimeksi Bella, jos sydämesi sanoo niin. Bellahan on todella kaunis nimi.

Vierailija
95/98 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riskiä; jos ei siitä tulekaan kaunista. Millaiset on teidän vanhempien sukujuuret? Toivotaan, että kaikki menee hyvin.

Vierailija
96/98 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksanpaimenkoiralle oikein osuva nimi!

Vierailija
97/98 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twilight?

Mä olin just tulossa ehdottaan mieluummin Renesmeetä :D