Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen suuttui kun hän kysyi antamieni pakkien syytä, ja vastasin rehellisesti...Ei sitten ikinä oikein mene vaikka tekisin miten?

Vierailija
09.11.2020 |

Syy oli siis naisen ylipaino. Hän oli kuvissa näyttänyt paljon hoikemmalta, mutta tämä on kai ihan normaalia nykyisin.

Miksi kysyä, jos ei kestä rehellistä vastausta?!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä saisi suuttua jos itse kysyi.

Ja sitä paitsi ylipainolle voi jokainen tehdä jotakin. Eri asia olisi ollut jos vika olisi jossakin mitä nainen ei voi itse kehittää itsessään

Vierailija
2/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä paitsi ylipainolle voi jokainen tehdä jotakin. Eri asia olisi ollut jos vika olisi jossakin mitä nainen ei voi itse kehittää itsessään

Ai kuten naiset haukkuvat miehiä ja antavat pakkeja miesten lyhyyden takia?

Siihen ei voi mitenkään vaikuttaa itse.

Siksi läskit naiset ovat niin paljon paremmassa asemassa verrattuna lyhyisiin miehiin deittimarkkinoilla.

Ei itse asiassa voi edes verrata, nainen voi aina laihduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuten naiset haukkuvat miehiä ja antavat pakkeja miesten lyhyyden takia?

Siihen ei voi mitenkään vaikuttaa itse.

Siksi läskit naiset ovat niin paljon paremmassa asemassa verrattuna lyhyisiin miehiin deittimarkkinoilla.

Ei itse asiassa voi edes verrata, nainen voi aina laihduttaa.

Laihduttaminen ei auta jos on huono ruumiinrakenne.

Vierailija
4/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli typerä. Kyllä totuus on aina parempi kuin kiertely. Eipähän tarvitse ihmetellä.

Sama työpaikalla, helpompi kuulla suoraan työkaverilta, jos on jotain valittamista, niin pystyy asialle jotain tekemään.

Vierailija
5/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis silti tarvinut loukata. Olisit voinut sanoa ettei vaan kipinöinyt. Vaikka onhan se väärin että kuvissa ns. huijaa.

Vierailija
6/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ikinä oikein mene, niin olisiko peiliin kstsomisen ja itsereflektion paikka? No ei, eiei sittenkään, syyhän on aina muiden.

Vierailija
7/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme uskomus tällä palstalla on, että kaikki laihtuu??

Ei laihdu, kaikilla ei riitä itsekuri, ei vaikka kuinka haluaisi olla hoikka!

T 100 kiloinen joka on jo kolme vuotta yrittänyt laihduttaa!

Vierailija
8/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän siis teki?

Vierailija
9/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnäkökulmasta pahimpia pakkien antajia ovat ne naiset, jotka mykistyvät täysin eivätkä osaa tai halua antaa minkäänlaista selitystä kuten että he sattuvat olemaan varattuja tms. Etenkin jos mies on toiminut kaiken puolin fiksusti ja selvin päin reilun pelin sääntöjen mukaisesti.

Vierailija
10/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletit että nainen suhtautuisi positiivisesti negatiiviseen palautteeseen? Ei kai? Taidat olla aika nuori vielä.

Vierailija
11/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olis silti tarvinut loukata. Olisit voinut sanoa ettei vaan kipinöinyt. Vaikka onhan se väärin että kuvissa ns. huijaa.

Itsepä kysyi. On todella tyhmää johtaa harhaan, kun se totuus kuitenkin paljastuu kasvotusten. Hakisi seuraa omana itsenään, niin löytäisi jonkun oikeasti kiinnostuneen.

Vierailija
12/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi ei saisi? En ole koskaan ymmärtänyt. Siis jos minä edellytän rehellisyyttä, samalla luovun oikeudestani olla pitämättä vastauksesta. Miksi? Ei rehellisyyden vaatiminen velvoita mihinkään.

Vierailija
13/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä keksittyjä tarinoita. Kyllähän niistä kuvista yleensä näkee ylipainon, kun vaan osaa katsoa. Eräs kaverini myös hehkuttaa aina kenen kanssa viestittelee, että onpa ihanan kaunis ja nuori nainen suunnittelemassa treffejä. Tulevan treffikumppanin kuvista heti näkee, että tuhteja tyttöjä. Oon joskus jopa etsinyt netin kautta naisista paremmat kuvat. Miehet näkee mitä haluavat nähdä ja ajattelevat alapäällään.

Vierailija
14/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesnäkökulmasta pahimpia pakkien antajia ovat ne naiset, jotka mykistyvät täysin eivätkä osaa tai halua antaa minkäänlaista selitystä kuten että he sattuvat olemaan varattuja tms. Etenkin jos mies on toiminut kaiken puolin fiksusti ja selvin päin reilun pelin sääntöjen mukaisesti.

En tiedä helpottaako tämä sinua, mutta minä olen juuri tuollainen mykistyjä. Olen rai**auksen uhri ja valitettavasti pelkään jokaista miestä joka minuun ottaa kontaktia. Siksi mykistyn.

Vierailija
15/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on jo niin vanha vitsi, että siksi huono.

Vierailija
16/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa te pinnallisia. 

Vierailija
17/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä keksittyjä tarinoita. Kyllähän niistä kuvista yleensä näkee ylipainon, kun vaan osaa katsoa. Eräs kaverini myös hehkuttaa aina kenen kanssa viestittelee, että onpa ihanan kaunis ja nuori nainen suunnittelemassa treffejä. Tulevan treffikumppanin kuvista heti näkee, että tuhteja tyttöjä. Oon joskus jopa etsinyt netin kautta naisista paremmat kuvat. Miehet näkee mitä haluavat nähdä ja ajattelevat alapäällään.

Ei näe jos on vanhoja kuvia, eikä kaikille tule rasvaa kasvoihin.

Vierailija
18/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua kaivelee jos hän suuttui? Tehän jo erositte.

Vierailija
19/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä ikinä sanonut suoraan kenellekkään, jollen ole ulkonäön takia hänestä kiinnostunut, koska tietenkin se loukkaa! Tarviiko toisen kuulla juuri se, että hartiasi olivat liian kapeat, pituutesi liian lyhyt tai ihosi liian epäpuhdas. Ei tarvi, kyllä hän varmasti omat puutteensa itsekin tiedostaa.

Vierailija
20/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä helpottaako tämä sinua, mutta minä olen juuri tuollainen mykistyjä. Olen rai**auksen uhri ja valitettavasti pelkään jokaista miestä joka minuun ottaa kontaktia. Siksi mykistyn.

Jos mies pyytää naista treffeille jonnekin isossa kauppakeskuksessa olevaan julkiseen kahvilaan, niin siinä on yleensä tavoitteena vain päästä puheväleihin ja oppia tuntemaan toinen paremmin. Ei sen hämärämpiä motiiveja ja molemmilla on vapaat kädet vetäytyä tilanteesta treffien jälkeen etenkin jos yhteistä puhuttavaa ei tunnu löytyvän.  Ei normaalimies voi tietää onko jollain erityisiä traumoja menneisyydessä.