Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen suuttui kun hän kysyi antamieni pakkien syytä, ja vastasin rehellisesti...Ei sitten ikinä oikein mene vaikka tekisin miten?

Vierailija
09.11.2020 |

Syy oli siis naisen ylipaino. Hän oli kuvissa näyttänyt paljon hoikemmalta, mutta tämä on kai ihan normaalia nykyisin.

Miksi kysyä, jos ei kestä rehellistä vastausta?!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettepa te pinnallisia. 

Olen samaa mieltä.

Ei Milon venuskaan ollut alunalkaen kuin iso kasa marmoria.

Kuvanveistäjän (kirurgin) käsittelyt seurauksena siitä möykystä (kehopositiivinen) muotoutui (personal trainer) länsimaisen veistostaiteen mestariteos.

Miesten pitää vain oppia katsomaan pintaa syvemälle, ihrakerroksen ja roikkuvien rintatraanien läpi ja löytää sieltä sisältä paskakökkäreitten seasta Pieni Merenneito, joka istuskelee rantakivillä odottaen uljasta prinssiään.

Vierailija
22/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesnäkökulmasta pahimpia pakkien antajia ovat ne naiset, jotka mykistyvät täysin eivätkä osaa tai halua antaa minkäänlaista selitystä kuten että he sattuvat olemaan varattuja tms. Etenkin jos mies on toiminut kaiken puolin fiksusti ja selvin päin reilun pelin sääntöjen mukaisesti.

En tiedä helpottaako tämä sinua, mutta minä olen juuri tuollainen mykistyjä. Olen rai**auksen uhri ja valitettavasti pelkään jokaista miestä joka minuun ottaa kontaktia. Siksi mykistyn.

Sama. Pelkään miehiä jotka ovat liian aktiivisia ja päällekäyvän oloisia. Ei ehdi tulla turvallisuuden tunnetta ja pää menee lukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman asian voi sanoa monella tavalla. Jos ei pidä ylipainoisista niin sanoa vaikka että Pidän hoikista. Silloin ei tule sanottua suoraan että olet ylipainoinen. Kertoo vain oman mieltymyksensä.

Vierailija
24/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellista suuttuu tollasesta, ja etenki ku ite halus kuulla rehellise vastauksen. :o Varmaa iha hyvä, et annoit pakit… Tilanne, jos nainen ei olis suuttunu, olis ollu se, et mies olis valehdellu? Tervettä tollane. :D M25

Vierailija
25/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesnäkökulmasta pahimpia pakkien antajia ovat ne naiset, jotka mykistyvät täysin eivätkä osaa tai halua antaa minkäänlaista selitystä kuten että he sattuvat olemaan varattuja tms. Etenkin jos mies on toiminut kaiken puolin fiksusti ja selvin päin reilun pelin sääntöjen mukaisesti.

En tiedä helpottaako tämä sinua, mutta minä olen juuri tuollainen mykistyjä. Olen rai**auksen uhri ja valitettavasti pelkään jokaista miestä joka minuun ottaa kontaktia. Siksi mykistyn.

Jos mies pyytää naista treffeille jonnekin isossa kauppakeskuksessa olevaan julkiseen kahvilaan, niin siinä on yleensä tavoitteena vain päästä puheväleihin ja oppia tuntemaan toinen paremmin. Ei sen hämärämpiä motiiveja ja molemmilla on vapaat kädet vetäytyä tilanteesta treffien jälkeen etenkin jos yhteistä puhuttavaa ei tunnu löytyvän.  Ei normaalimies voi tietää onko jollain erityisiä traumoja menneisyydessä.

Normaalimiehen on hyvä tietää, että n. 71% naisista on kokenut seksuaalisia häirintää ja vuosittain Suomessa joutuu seksuaalisen väkivallan uhreiksi n. 50 000 naista.

Vierailija
26/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se että nainen on varattu ei riitä syyksi ettei halua alkaa suhteeseen sinun kanssasi? Onko oletuksena että pitäisi jättää/ pettää oma mies vain koska saattaisit olla "parempi"? Saattaa myös olla että jos nainen olisi sinkku olisikin kiinnostunut, mutta koska ei ole niin antaa siksi pakit.

Vierailija
27/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on  mielestäni puoleensavetämättömiä. En todellakaan jaksa miettiä selitystä sille, mistäpä tuota voisi tietää vaikka kuinka miettisikin. Monet miehet ovat fiksuja ja kivoja eikä olisi mitään syytä olla ihastumatta mutta jos ei niin ei. Se ei ole mikään syy alkaa seurustelemaan että ei keksi toisesta mitään vikaa. Kyllä suhde tarvitsee romanttisemman pohjan, sellaiset liitot eivät nykyään kestä että aletaan seurustelemaan kun ei keksitä mitään syytä miksi ei.

Vierailija
28/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on  mielestäni puoleensavetämättömiä. En todellakaan jaksa miettiä selitystä sille, mistäpä tuota voisi tietää vaikka kuinka miettisikin. Monet miehet ovat fiksuja ja kivoja eikä olisi mitään syytä olla ihastumatta mutta jos ei niin ei. Se ei ole mikään syy alkaa seurustelemaan että ei keksi toisesta mitään vikaa. Kyllä suhde tarvitsee romanttisemman pohjan, sellaiset liitot eivät nykyään kestä että aletaan seurustelemaan kun ei keksitä mitään syytä miksi ei.

Vain naisilla on varaa tuollaiseen luksus-ajatteluun.

Tavismiehenä olisin onnellinen jos löytäisin naisen jossa ei ole suuria vikoja kuten ylipaino, ruma naama, ärsyttävä luonne, lapsia jne.

Menisin hautaan asti totaalikokemattomana jos edellyttäisin jotain suuria kipinöitä ja ihastumista.

Vierailija
29/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se että nainen on varattu ei riitä syyksi ettei halua alkaa suhteeseen sinun kanssasi? Onko oletuksena että pitäisi jättää/ pettää oma mies vain koska saattaisit olla "parempi"? Saattaa myös olla että jos nainen olisi sinkku olisikin kiinnostunut, mutta koska ei ole niin antaa siksi pakit.

Miten tuon viestin saattoi tulkita noin pahasti väärin? Siinähän mainittiin nimenomaan esimerkkinä hyvästä syystä se, että on varattu. T: eri

Vierailija
30/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä saisi suuttua jos itse kysyi.

Ja sitä paitsi ylipainolle voi jokainen tehdä jotakin. Eri asia olisi ollut jos vika olisi jossakin mitä nainen ei voi itse kehittää itsessään

Ai kuten naiset haukkuvat miehiä ja antavat pakkeja miesten lyhyyden takia?

Siihen ei voi mitenkään vaikuttaa itse.

Siksi läskit naiset ovat niin paljon paremmassa asemassa verrattuna lyhyisiin miehiin deittimarkkinoilla.

Ei itse asiassa voi edes verrata, nainen voi aina laihduttaa.

Laihduttaminen ei auta jos on huono ruumiinrakenne.

Kyllä laihduttaminen lihavuuteen auttaa.

Vierailija
31/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä typerämmän naikkosen ongelmat;  mieshenkilö kävellee korttelin läpi esim. ravintolan ohi ja häiriintytnyt naikkonen meluaa "nyt se tulee siellä, " ja "mä jätän sut (etunimi)".

hm.. ei ole ikinä kysytty ko. naikkosta seurailemaan muutenkaan koska paljastui kuka melusi. Eli näitä mielenterveysongelmaisia riittää jotka tulee joka laittaa pakkohoitoon ja lopettaa näiden häirinnät.

Vierailija
32/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä paitsi ylipainolle voi jokainen tehdä jotakin. Eri asia olisi ollut jos vika olisi jossakin mitä nainen ei voi itse kehittää itsessään

Siksi läskit naiset ovat niin paljon paremmassa asemassa verrattuna lyhyisiin miehiin deittimarkkinoilla.

Ei onnistu, vaikka olen vuosia yrittänyt.

Vierailija
33/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh... On vähän typerää kysyä tuollaista, mutta toisaalta on myös epäkohteliasta kertoa se todellinen syy. Vähän asperger-vibat tulee molemmista henkilöistä. Itse vastaisin kysymykseen vaan jotenkin kliseisesti, että ei nyt tuntunut sellaista kemiaa - onhan se totta, mutta en vaan siinä erittele, mistä se kemian puute johtui.

Vierailija
34/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta ei mies siedä perässkirkuvaa kiljukaulaa ongelmiensa kanssa; hae seurasi jostain muualta (partiolle asiassa kerrottiin). Mutta auta armias sellaista idioottia joka tämän jälkeen yrittää vielä häiritä.

Vierailija
35/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ruma kroppa senkin jälkeen niin miksi vaivautua?

Vierailija
36/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka toinen kysyisi, niin ei ole pakko vastata koko totuutta. ”Ei tule sellainen romanttisen kiinnostuksen fiilis.” kattaa riittävällä tarkkuudella. Onneksi suurin osa ottaa pakit hyvin, eikä tivaa perusteluja.

Vierailija
37/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

perässä seurailevalle toisen kulttuurin edustajalle ei asia mennyt perille millään, ennenkuin sitten itse rikkoi oman pikku sydämensä. paksu fantasiastoorin sepitys ei auttanut.

Vierailija
38/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no toisaalta itsepähän kysyi, mutta silti mietin, että olisiko ollut parempi kuitenkin muotoilla "et ole ulkoisesti tyyppiäni", "ei ole seksuaalista vetovoimaa" tai jotain muuta. Kaikkea ei tarvitse ehkä kuitenkaan sanoa ihan suoraan.

Vierailija
39/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kerran vain mykistynyt. Viestittelin paljon yhden miehen kanssa, joka kiinnostikin paljon. Minulla oli tietty sähköpostiosoite vain juurikin uusia tuttavuuksia varten. Sitten päivitin laitteeni ja tallentamani salasana katosi, en päässyt enää tähän shköpostiin. Harmitti ihan hirveästi silloin ja edelleenkin hieman. Tästä on jo vuosia, mutta silti välillä tämä mies tulee mieleen sillointällöin.

Vierailija
40/56 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia yksien treffien jälkeen pitäisi jotain syitä ruveta analysoimaan, jos ei halua tavata uudestaan? Ei kaikkien kanssa vaan juttu luista, eikö se riitä syyksi? Mulle ei ole koskaan tullut mieleenkään alkaa kyselemään syitä kun olen mieheltä pakit saanut. Oletan että hän ei ole minusta kiinnostunut, that's it.

Jotkut miehet ovat kyselleet minulta syytä kun osanonut etten ole kiinnostunut toisista treffeistä. Ärsyttävää. En mä koe olevani tilivelvollinen jollekin tyypille, jonka olen tavannut kerran elämässäni. Jos ei toisen kanssa juttu luista eikä kiinnosta niin ei kiinnosta. Ei se tyyppi syitä tivaamalla ainakaan kiinnostavammaksi muutu.