Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia jos pelikoneet näin kovaa ääntä?

Vierailija
09.11.2020 |

Ostin just gigantista pelikoneen nimeltä Predator Orion 5000. Olen siis ennen käyttänyt vain läppäreitä. Nyt kun olen käyttänyt pöytätietokonetta, niin huomaan tuulettimien pitävän hirveän kovaa ääntä vaikka selaan nettiä... Siis ääni on ihan kuin imuroisi. Pitääkö palauttaa vai onko joku windows ohjelma joka korjaa vai pitääkö asentaa windows uudelleen? En tiedä, ehkä pitäisi asentaa windows 7, ku tää oli mun eka 10, ja heti oli ongelmia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus noissa isoissa koneissa on niin isot tuulettimet että ääntä niistä lähtee. En olisi huolissani ellei se kuullosta semmoselta että tuuletin ei kestä, humina on normaalia.

Vierailija
2/4 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuletin hurisee ja pitää ääntä. Riippuu kai aika paljon pelistä, räiskiminen aiheuttaa tuli koneen pörräämistä. Meillä siis nuorilla peliläppärit ja ihan sama ilmiö. Normaalia kuulemma. Välillä ovat ihan hiljaisia, välillä tuuletin suriseen kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että sulla on kopassa luokaton virtalähde, jossa kovaääninen tuuletin, tai kopan tuulettimet ovat kovaääniset, yleensä merkkaa tehokkuutta, mutta niitä on myös tehokkaita ja hiljaisia tuulettimia. Osta uudet tuulettimet, esim noctuan tuulettimet koko koppaan, ja jos ei vieläkään hiljene, vaihda virtalähde. Oman kopan tuulettimet juuri huomaa, kun alkaa pyöriä täysillä, n. 20dB ja koppa äänieristetty. Tuo näyttis saattaa kanssa kovilla kierroksilla alkaa huudattamaan tuuletinta, oman kopan sisältä sitä ei myöskään juuri kuule. Sanosin että paskan möivät, joitakin tuo tuulettimen huuto ei niin häiritse, kun pelaavat kuulokkeilla.

Vierailija
4/4 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ääni käyttiksestä johdu, tuulettimet pitää kovaa ääntä