Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Parikka lopettaa yritystoimintansa vuoden lopussa

Vierailija
09.11.2020 |

Jäättekö kaipaamaan? Henkkoht en jää kaipaamaan, minulla ei ole yksiäkään Parikan kenkiä.

"Päätös lopettaa on henkilökohtainen, eikä johdu yrityksen taloudesta tai koronaviruksesta, Parikka kertoo medialle välittämässään tiedotteessa."

"Olen saavuttanut urallani kaiken mitä halusin: omannäköiseni brändin, kansainvälisen menestyksen, uskolliset fanit, sekä vapauden matkustaa ja nähdä maailmaa, Parikka kertoo tiedotteessa.

Kuluvana vuonna Parikka juhlii sekä 40-vuotissyntymäpäiviään että 15-vuotista taiteilijauraansa.

– On aika todeta, että 40-vuotiaan Minnan unelmat näyttävät erilaiselta kuin 25-vuotiaan Minnan. Nyt on aika uudelleen määrittää polkuni ja etsiä uusia seikkailuja, Parikka pohtii."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007608316.html

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi myydä yritys eteenpäin ja tienata sillä.

Ai että myydä jonnekin Kiinaan tai Puolaan tai muualle? Että sillä tavalla taiteilija sitten pilaisi oman brandinsä? Taitelija Parikka tuskin moiseen suostuu. Ennemmin pitää immateriaalioikeudet itsellään jotta voi kenties joskus vielä herättää brandin henkiin.

Parikan kengät ei oo mitään Reino-tossuja, jossa brandi pilattiin. 

Voi myydä myös muualle kuin Kiinaan tai Puolaan. Myy sellaiselle, joka merkkiä arvostaa.

Jos hän haluaa miettimistilaa ja vapautta, se ei onnistu yhden naisen firmaa myymällä. Hän on se brändi, on selvää että menestys on sidottu hänen persoonaansa ja tekemiseensä, eli ei kukaan osta pelkkää toimintaa ilman häntä.

On muuten aika paljon ostetaan-ilmoituksia Parikan kengistä ilmestynyt nettiin viimeisen vuorokauden aikana.

Vierailija
22/35 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä toinen varsinainen keisari!!!

Aikoinaan laittooi bulevardin konkkaan ettei tarvinnut maksaa vuokrarästejä!!

Nys sai keväällä bisness finlandin 100.000

ja nyt lopettaa..

https://www.iltalehti.fi/talous/a/ee3338f3-e027-468c-a472-fdf473440e10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli syyt mitkä tahansa niin kuulostaa hyvältä se, että hänellä on mahdollisuus lopettaa yritys eikä jatkaa vastentahtoisesti.

Vierailija
24/35 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo koronatuet onkin jaettu niin säännönmukaisesti aivan väärille yrityksille.

Minnalle myönnetty 100000 yritystoimintansa tukemiseen ja kiitoksena saamastaan tuesta päättänytkin lakkauttaa koko yrityksen.

Vierailija
25/35 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia kenkiä. Miltä näyttää esim 5-kymppinen bloggaaja jäniksen korvat kintuissa?!

Vierailija
26/35 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa. Mulla on kymmenkunta paria Parikan kenkiä. Ihan ok kenkiä, joskin aika kalliita monelle.

N21

Vierailija
27/35 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisnes-mielessä suunnilleen typerintä mitä voi tehdä on lopettaa noususuuntanen yritys. Olis vähän malttanut, varmasti olisi ostaja löytynyt. Sellainen, joka ei edellytä MP:n jatkavan yrityksessä jossain roolissa. Tais vaan rahat poltella taskussa...

Köyhältä lähtee omistusasunto (velkanen) alta koronan takia :( Mutta onhan se kiva, että ilmasta rahaa jaellaan miten sattuu kavereille ja niille, jotka rahaa ei tarvitse. Tälläkin vahvasti voitollinen firma, ei koronasta aiheutuneita huolia. Kauppa käy ja olis käynyt hyvin ilman tota 100te myös.  Jutussa sanotaan ihan selvästi että lopettamista on pyöritelty jo kauan eli moraalitonta hakea hupirahaa tollasessa tilanteessa. Noh, onhan se kiva lisä eläkepotissa. Nyt ei Minnan sitten tarttekaan tehdä muuta kuin miettiä mitä "isona" alkais tehdä. Rahaa riittää miettiä lopun ikää, mikäs siinä köllötellessä. 

Vierailija
28/35 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa. Mulla on kymmenkunta paria Parikan kenkiä. Ihan ok kenkiä, joskin aika kalliita monelle.

N21

Kirppariltahan moni noita hankkii. Esim. Nelliina-bloggaaja on kertonut hankkineensa monet Parikkansa second handina. Eipä noista täyttä hintaa kannattaisi maksaakaan.

https://www.instagram.com/p/CHYIIoYBeBl/

Vierailija
29/35 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskiä toimintaa. Lunasti mojovat koronatuet itselleen, kääri hyvät rahat muutamassa kuukaudessa, ja ajoi toimintansa alas. On itse kertonut, että on halunnut lopettaa jo pidemmän aikaa. Silti kehtasi nuo rahat hakea ja nostaa. Tuet oli tarkoitettu yritysten tukemiseen pitkällä aikavälillä.

Vierailija
30/35 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härskiä toimintaa. Lunasti mojovat koronatuet itselleen, kääri hyvät rahat muutamassa kuukaudessa, ja ajoi toimintansa alas. On itse kertonut, että on halunnut lopettaa jo pidemmän aikaa. Silti kehtasi nuo rahat hakea ja nostaa. Tuet oli tarkoitettu yritysten tukemiseen pitkällä aikavälillä.

Minna on aina vaikuttanut kyynärpäätaktiikan osaavalta.

Vierailija
31/35 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös, onko vastuullista tuottaa isoja määriä kenkiä vaikka tietää että toiminta on loppumassa? Vastuullisuus ja kestävyysajattelu ei muutenkaan ole ollut Minnalla toiminnan ytimessä koskaan.

Vierailija
32/35 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ja sitten nillittäjät voisivat perustaa ihan oman yrityksen ja kokeilla kuinka helppoa se on. Ei kunnon lomaa koskaan. Olen itse melkein samanikäinen ja samassa tilanteessa. Aika pistää pillit pussiin ja miettiä uutta suuntaa elämälle. Liika stressi on alkanut vaikuttaa terveyteen ja ajatus elämän rajallisuudesta on alkanut mietityttää. Rahalla ei saa kaikkea.

Vierailija
33/35 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on uutinen, että Minna palauttaa saamansa koronatuen. Niin sitä pitää. Joten eipä tarvii enää arvostella siitä.

Vierailija
34/35 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on uutinen, että Minna palauttaa saamansa koronatuen. Niin sitä pitää. Joten eipä tarvii enää arvostella siitä.

Eipä olisi palauttanut ellei kansalaiset olisi älähtäneet! Hipihiljaa olisi ollut ja pitänyt rahat.

Vierailija
35/35 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi Parikka-fani. Vuosikausia harkitsin Parikoiden ostamista kun ovat niin kalliita ja sitten kun vihdoinkin päätin panostaa ja ostaa niin... lähtihän tämä käsistä. Mulla n. 30 paria ks merkin kenkiä. Parit harmittaa jotka olen mennyt myymään eteenpäin. Kuka tykkää mistäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan