Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko onnistua venäläisen kanssa?

Vierailija
02.03.2014 |

Olen 40v mies.Eronnut 15 vuotisesta suhteesta.2 lasta.En polta en juo.Kaikin puolin kiltti ja toimeentuleva mies.

Edellinen suhteeni oli etäinen josta puutui läheisyys ja välitäminen,Lapset oli kaiken a ja o.

Ystäväni järjesti minulle sokko treffit pitkään suomessa asunen eronneen venäläis syntyisen naisen kanssa.

Tapasimme,kävelimme ja juttelimme.

Nyt minä olen lullakseni rakastunut tai ainakin menossa sinnepäin kovaa.

Hän kertoi avoimesti että haluaa rinnalleen miehen joka on mies ja hän on nainen joka hoitaa kodin.Hän on myös työssä.

Hän sanoi nauttivansa sitä että miehellä on hyvä olla ja silloin ei tarvitse pelätä miehen pettävän häntä.

Kertoi kannattavansa niin sanottua vanhaa tyyliä parisuhteessa kuin venäjällä on tapana.

Olen sitä mieltä että tämä suomessa vallalla oleva tasapäinen avioliittomalli ei vaan toimi.Erotaan tai ollaan onnettomissa liitoissa.

Enkä nyt tarkoita että haluaisin alistaa naista.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen systeemi, että mä hoidan lapset ja laitan ruuat. Vaimo makoilee sohvalla ja katsoo sarjoja. Sitten se lopulta nousee siitä niin alkaa nalkuttamaan niistä asioista jotka minulta on jäänyt tekemättä. Suomalainen vaimo.

m79

Vierailija
2/19 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:07"]

Meillä on sellainen systeemi, että mä hoidan lapset ja laitan ruuat. Vaimo makoilee sohvalla ja katsoo sarjoja. Sitten se lopulta nousee siitä niin alkaa nalkuttamaan niistä asioista jotka minulta on jäänyt tekemättä. Suomalainen vaimo.

m79

[/quote]

eipäs ole, eli korjaan "minun suomalainen vaimo"

minäkin olen suomalainen vaimo, ja olen kyllä ihan erilainen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan nyt ensin kuinka noilla ukrainalaisilla käy venäläisten kanssa. Se antaa vähän osviittaaq.

Vierailija
4/19 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei toimisi, jos molemmat haluatte samaa. Olettehan myös keskustelleet rahan käytöstä? Olen ymmärtänyt, että tähän malliin, jossa nainen tekee kotityöt hän pitää myös oman palkkansa ja käyttää sen itseensä, kaunistautumiseen, vaatteisiin yms. 

Minulle suomalaisena naisena, sopisi vallan hyvin tehdä kotityöt ja paapoa miestä, mutta en minä antaisi toisen nyppiä kaikkia rusinoita pullasta :) Minun etujani olisivat sitten omien rahojen käyttö vain ja ainoastaan minun hyväkseni :) Osa-aikaduunilla saisin meikki- ja vaaterahat kokoon.

Tämä malli ei ole sopinut yhdellekään tuntemalleni suomalaismiehelle.

Vierailija
5/19 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ketjun aloittaja.Kiitos kannanotoistanne.Olemme vielä suhteen alkumetreillä tavattu vain muutamia kertoja.Meillä on jo lapsemme emme halua niitä enään kumpikan lisää.Pidän tapauksessa hyvänä sitä että hän ollut jo kauan suomessa,osaa kielen ja hänellä on paljon suomalaisia ystäviä.Olemme käytännössä saman ikäisiä.Molemmat ok näköisiä,ei silti mitään 1 luokkaa:)

Vierailija
6/19 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Jatkaa.Olemme ns saman tasoiset.Minullakin on halu tehdä seurava naiseni onnelliseksi,enkä hae pelkästään piikaa.EX rouvalle järjestin hyvän elämän ja hän vaan oli tyytymätön kokoajan ja valitti.Olen hiljattain tapaillut suomalaistakin naista mutta jotenkin tuntui että sitä suhteesta olisi tullut pian ihan niinkuin ex:sän kanssa oli.Haluan kokeilla jotain toisenlaista kuviota jospa se toimisi.Aijon jatka tapailua ja selvitää mitä hän minusta haluaa,pelkästään rahoittajaa lapsilleen ko?.Voinhan rahoittaakin jos saan aitoa rakkautta. :)

Vierailija
7/19 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vieläkin.Luin vastauksia uudestaan.Täällä sivustolla on valtaosa juuri näitä suomalaisia naisia,on huomattavaa että jos kysyy mistä tahansa parisuhteeseen liityvästä joku kommentoin kotityö osuutta ja peukkuja alkaa sadella.Tässäkin ketjussa joku kertoi mielihyvi tekevänsä kotitöitä,ei mitään peukku sadetta tullut. Jos nainen sanoo tekevänsä kotityöt itse koska pitää siitä.Ja silti mies voi auttaa rakastamaansa ihmistä siinä kotirumpassa,mahdollisuutensa mukaan.Uskon naisen pitävän tästä.Mutta kun ex sän kanssa meni niin että hän teki puolet pakolla ja naputti ja valitteli.Itse tein lähes puolet koska pidin sitä osuutenani,tein enemmän työtä ja toin talouteen 75% rahasta.No nythän ex:sän tilanne on että hän tekee 100% kotityönsä kun mä läksin ,kyllästyin rutinaan. 

Vierailija
8/19 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kumpikin yhtä mielta niin eiköhän onnistu. entäs lastenkasvats, onko linjaeroja?

Vierailija
9/19 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan loistava diili, jos vaimo käy töissä ja hoitaa vielä kodinkin. : D

Mitä sä täällä enää kyselet?! :D

Miten me suomalaiset naiset ei suostuta tuollaiseen järjestelyyn, kuulostaa tosi ihanalta elämältä...

Vierailija
10/19 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä venäläinen malli? Minulla venäläinen mies ja tekee paljon kotitöitä ihan omasta aloitteesta

Vierailija
11/19 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ny vielä pari kersaa sen kans niin riittää Bäckmannillaki hommia kun alatte niistä riiteleen.

Vierailija
12/19 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 09:37"]Mikä venäläinen malli? Minulla venäläinen mies ja tekee paljon kotitöitä ihan omasta aloitteesta

[/quote]

Mäkin jäin miettiin, että mikä tämä "malli" oikein on? Käyttääkö kaikki 142 miljoonaa venäläistä sitä samaa mallia?

Vierailija
13/19 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 09:21"]

Miten me suomalaiset naiset ei suostuta tuollaiseen järjestelyyn, kuulostaa tosi ihanalta elämältä...

[/quote]

Kyllä meillä suostuu tai suostuu on väärä sana vaan haluaa. Eli vaimo siivoaa, pesee pyykit/astiat ja tekee ruoat aina. Olen sanonut, että voin aivan hyvin imuroida/pyyhkiä pölyt ja vastaus on, että mene nyt kaverille tai ulos vaan siksi aikaa niin et ole jaloissa. Tosin astiat ja pyykit pesee kone joten sitä nyt varsinaisesti ei tee kumpikaan..

Vierailija
14/19 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo sopii molemmille, niin mikäpäs siinä. Tosin kyllä vähän mietin, tarkoittiko nainen, että kun menette naimisiin, hän jää pois töistä hoitamaan kotia?

Vierailija
15/19 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiskien latominen koneeseen ja sieltä pois ei aiheuta mitään vaivaa? Saati sitten pyykkien lajittelu, ripustaminen, viikkaaminen ja silittäminen?

Kuule AP, aivan varmasti olet tyytyväinen elämääsi kunnes teet sen virheen että menet naimisiin hänen kanssaan. Voipi tulla toisenlaisia vaatimuksia sen jälkeen. Jos naimisiin kuitenkin päädyt, tee ehdottomasti avioehto. Rakastunut saa olla, mutta älä ole tyhmä.

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 10:03"]

Tosin astiat ja pyykit pesee kone joten sitä nyt varsinaisesti ei tee kumpikaan..

[/quote]

Vierailija
16/19 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 10:53"]

Ja tiskien latominen koneeseen ja sieltä pois ei aiheuta mitään vaivaa? Saati sitten pyykkien lajittelu, ripustaminen, viikkaaminen ja silittäminen?

[/quote]

Tiskien latominen koneeseen? Siis kerääkö joku tiskit tiskipöydälle ja sitten latoo kerralla ne koneesen? Kyllä meillä ne laitetaan aina ihan sitä mukaan kun niitä tulee suoraan koneeseen.

Tyhjennän tottakai koneen jos olen silloin paikalla kun se on pessyt. Teen kyllä kaiken muunkin jos kelpaa, mutta jos apu ei kelpaa niin en minä itseäni väkisin sinne tyrkytä.

Vierailija
17/19 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin ajatellut samaa,suominaiset ovat liian kiittämättömiä ja laiskoja.Vaativat kokoajan lsää eivätkä ole valmiita yhtään itse ponnistelemaan suhteen kuntoon saamiseen.Ja pahinta, käyttävät seksiä kiristyskeinona jos mies ei muuten jousta. 

Vierailija
18/19 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.Tuo edellinen oli jotenkin sekava.No nyt onkin että juurikin tämä venäläis taustainen neitonen on saanut mut rakastumaan niin että halkeen.Enkä halua häntä alistaa.Haluan että saisin kumppanin joka antaa rakkautta eikä pelkkää valitusta ja vaatimuksia mistä milloinkin.En mielestäni ole kylmä,vaikkakin ex rouva sellaiseksi muuttuikin,syy varmaan minussa.Kirjoitan sen itse ettei teidän sitä tarvitse sanoa.Haluan kaikille hyvää ja rakastetavaa elämää hyvässä sovussa.Sitä ei varman näillä sivuilla olekkaan.VIHAA JA KATKERUUTTA riittää.Pikkasen vaan mietityttää tuleeko kultuurierot väliimme.

Vierailija
19/19 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok,sä et onnistuu koska olet urpo!!! Kyllä Suomessakiin Neuvostoliitton tasapainoinen avioliitto toimii...tunnen montaa-ihan suomalaisia ovat kyllä!!!!!! Sä oot jotenkiin passiiviinen ja liian kylmää,anna sen naisen mennäääää vaan sä ehkä tarvitset jonkun alistetun kiltin naisen joka tottele sua kun Labradorinnoutaja. Sitä paitsi voi luoja varmaan yritit hänet sänkyyn :((( Joo sorry. Kule naista pitää rakasta koko sydämmestä!!!!! Silloin se vie!!!! Pelkkä tykkääminen meille sory vaan ei riita. Eikä tässä rahasta ole kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi