Onko tämä nyt ihan normaalia? Mä olen menossa leikkaukseen ja olen jopa vähän innoissani siitä
Toimenpide on siis sappirakon poisto. Olen kerran aikaisemmin ollut operoitavana toisesta syystä ja silloin nukutus meni hyvin, ei kipuja eikä pahoinvointia. Toivuinkin todella nopeasti ja se ihana unelias tunne heräämössä lämpöpeiton alla. Toki lääkkeillä oli osuutta asiaan. Toivottavasti nyt menee yhtä hyvin.
Kommentit (13)
Jos on tarpeeksi kipeä, eläimetkin osaa antautua hoidettaviksi.
On kiviä. sappikohtaus ollut viimeksi kesäkuussa. Nyt ollut monta kuukautta oireeton.
Ap
Itsekin odotan kolmanteen käsileikkaukseen menoa, hoitotakuu 6 kuukautta meni jo kuukausi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä kiviä
On,tähystyksessä kävi ilmi että siellä on jalokiviä.Siksi olen osittain innoissani.
Olin itsekin onnellinen kun 10 vuotta sitten operoitiin elämänlaatuani pitkään laskenut vaiva. Ensinnäkin ihan se, että kohta alkaa paraneminen, mutta toiseksi se parin viikon pakollinen tauko kaikkeen normisäätämiseen ja stressiin. Puhelin äänettömälle ja hyvä äänikirja päälle, ja peitto korviin.
Minut on nukutettu 3 kertaa, eka kerta 12-vuotiaana. Silloin halusin tietää, mitä tapahtuu, niin ei ennakkoon annetulla rauhoittavalla ollut oikein vaikutusta. Halusin nähdä mihin mennään ja mitä tapahtuu. Salissa hoitaja tokaisi "Hei täähän on hereillä" ennenkuin työnsi sen maskin naamalle -ja siinähän sitten tietoisuus hävisikin saman tien.
Kaksi muuta kertaa on ollut aikuisena, ja kieltäydyin esilääkityksestä sanoen että ei mulla tässä ole mitään hätää.
Eli ymmärrän, olen itsekin ollut joka kerta jollain hassulla tavalla innostunut ja utelias operaatioiden suhteen. (Mutta en silti ole mikään Münchausen-tapaus, eli en hakeudu operaatioihin ihan varta vasten :D )
Se on muuten ihana tunne ,kun herää leikkauksesta ja on lämmin,lääkitty ja levollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä kiviä
On,tähystyksessä kävi ilmi että siellä on jalokiviä.Siksi olen osittain innoissani.
HAH :DD Tämä. Rubiinit vaan kimmelteli ultrassa :DD
AP
Vierailija kirjoitti:
Olin itsekin onnellinen kun 10 vuotta sitten operoitiin elämänlaatuani pitkään laskenut vaiva. Ensinnäkin ihan se, että kohta alkaa paraneminen, mutta toiseksi se parin viikon pakollinen tauko kaikkeen normisäätämiseen ja stressiin. Puhelin äänettömälle ja hyvä äänikirja päälle, ja peitto korviin.
Kieltämättä se parin viikon paussi kaikesta tulee hyvään saumaan. En osaa yhtään ennakoida kuinka kiepäksi kyseinen toimenpide tekee. Olis kiva kuulla jos jollain kokemusta.
Ap
Tykkään tunteesta kun nukahdan nukutusaineen vaikutuksesta. Kaikki huolet on poissa siinä hetkessä, on vaan syvä rauha ja painava uni.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tunteesta kun nukahdan nukutusaineen vaikutuksesta. Kaikki huolet on poissa siinä hetkessä, on vaan syvä rauha ja painava uni.
Ja ajattele jos et herää ollenkaan rauha kestää pitkään.
Onko siellä kiviä