Nainen! Mitä sanoisit/tekisit/ajattelisit jos 33v mieheltä tipahtaisi ylähammasproteesi suusta toisilla treffeillänne, kun molemmat olisitte juoneet muutaman?
Et tietäisi tästä asiasta etukäteen, koska mies oli ajatellut paljastaa sen vasta paljon myöhemmin...Mutta nyt sattuisi tuollainen vahinko.
Mitä ajatuksia se herättäisi?
Kommentit (33)
Lähtisin siltä istumalta mitään sanomatta pois
Ihan ok se olisi, jos mies on NHL-miljonääri ja hampaat ovat lähteneet peleissä. Rahalla saa sitä paitsi paljon paremmat tilalle!
Todennäköisesti repeäisin tökerösti nauramaan. En vaan voisi sille mitään.
Onko pakko juoda? Ainakaan niin, että tekarit tipahtaa?
Ihmettelisin kenellä on nykypäivänä suusta putoilevat tekarit. No vanhuksilla ehkä, mutta miksei nuorella ole sitten pysyviä implantteja tai kruunuja?
Että "jumalauta, tämä on se vauvapalstan saamaton vänisijä"
Mitäs minä siihen - ottaisin peruukin päästäni ja sanoisin: "Kukaan ei ole täydellinen.".
N 35
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin kenellä on nykypäivänä suusta putoilevat tekarit. No vanhuksilla ehkä, mutta miksei nuorella ole sitten pysyviä implantteja tai kruunuja?
KOSKA NE MAKSAVAT RAHAA
EI MULLA OLE LAITTAA TONNEJA NIIHIN
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti treffit olisivat siinä.
Miksi mies ei olisi etukäteen kertonut noin merkitsevästä seikasta?
No millä lailla se on merkittävä seikka? Nythän ap on jo selkeästi hyväksynyt tosiasian että ei voi naisia deittailla ilman etuhampaita, joten hei, eteenpäin mennään!
Go ap! Mut hommaa silti se paita et ”oon se hampaaton tyyppi av:lta” ihan puhtaasti sen takia kun sulla kesti niin sairaan monta keskustelua päästä sinuiksi sen tosiasian kans et hampaatta ei pärjää.Ai sun mielestä on ihan normaalia että kolmekymppisellä on suusta hyppivät tekarit?
Joo ihan normaalia, mun maailmassa vaan 80+ ikäisillä on tuollaiset
En tunne ketään jolla olisi
Yököttävää...ei TODELLAKAAN ole miesystäväainesta
Kyllä minä tunnen ihmisiä jotka ovat esim pyöräilyonnettomuudessa menettäneet jokusen etuhampaan.
Ja heillä on kännätessä lasiin tipahtava proteesi? Eiköhän normaali 70-luvun jälkeen syntynyt ihminen ole hankkinut implantit tuollaisen jälkeen.
Esim. VAKUUTUS?
Kännätessä lasiin tipahtava proteesi :D Auts, taidan olla vähän väsynyt mutta tämä naurattaa ihan kamalasti :DD
Humalassa kun oltaisiin, niin varmaan repeäisin nauramaan ja möläyttäisin, että "Mitä eikö sulla ole hampaita?!". Tästä varmaan saisimme sitten hyvän keskustelunaiheen, ellei kaveri nolostuisi/pahastuisi minulle.
Joskus implantteja on joutunut odottelemaan jonkin aikaa. + ap vasta tottui ajatukseen ettei voi hengailla ilman etuhampaita ja odottaa instabeibejä, niin give him a break.