Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mitä sanoisit/tekisit/ajattelisit jos 33v mieheltä tipahtaisi ylähammasproteesi suusta toisilla treffeillänne, kun molemmat olisitte juoneet muutaman?

Vierailija
09.11.2020 |

Et tietäisi tästä asiasta etukäteen, koska mies oli ajatellut paljastaa sen vasta paljon myöhemmin...Mutta nyt sattuisi tuollainen vahinko.

Mitä ajatuksia se herättäisi?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti treffit olisivat siinä.

Miksi mies ei olisi etukäteen kertonut noin merkitsevästä seikasta?

No millä lailla se on merkittävä seikka? Nythän ap on jo selkeästi hyväksynyt tosiasian että ei voi naisia deittailla ilman etuhampaita, joten hei, eteenpäin mennään!

Go ap! Mut hommaa silti se paita et ”oon se hampaaton tyyppi av:lta” ihan puhtaasti sen takia kun sulla kesti niin sairaan monta keskustelua päästä sinuiksi sen tosiasian kans et hampaatta ei pärjää.

Ai sun mielestä on ihan normaalia että kolmekymppisellä on suusta hyppivät tekarit?

Joo ihan normaalia, mun maailmassa vaan 80+ ikäisillä on tuollaiset

En tunne ketään jolla olisi

Yököttävää...ei TODELLAKAAN ole miesystäväainesta

Kyllä minä tunnen ihmisiä jotka ovat esim pyöräilyonnettomuudessa menettäneet jokusen etuhampaan.

Ja heillä on kännätessä lasiin tipahtava proteesi? Eiköhän normaali 70-luvun jälkeen syntynyt ihminen ole hankkinut implantit tuollaisen jälkeen.

Esim. VAKUUTUS?

Joskus implantteja on joutunut odottelemaan jonkin aikaa. + ap vasta tottui ajatukseen ettei voi hengailla ilman etuhampaita ja odottaa instabeibejä, niin give him a break.

Vierailija
22/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin siltä istumalta mitään sanomatta pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En deittaile juoppoja.

Vierailija
24/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok se olisi, jos mies on NHL-miljonääri ja hampaat ovat lähteneet peleissä. Rahalla saa sitä paitsi paljon paremmat tilalle!

Vierailija
25/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti repeäisin tökerösti nauramaan. En vaan voisi sille mitään.

Vierailija
26/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko juoda? Ainakaan niin, että tekarit tipahtaa?

Vierailija
27/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin kenellä on nykypäivänä suusta putoilevat tekarit. No vanhuksilla ehkä, mutta miksei nuorella ole sitten pysyviä implantteja tai kruunuja?

Vierailija
28/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että "jumalauta, tämä on se vauvapalstan saamaton vänisijä"

Vierailija
29/33 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs minä siihen - ottaisin peruukin päästäni ja sanoisin: "Kukaan ei ole täydellinen.".

N 35

Vierailija
30/33 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin kenellä on nykypäivänä suusta putoilevat tekarit. No vanhuksilla ehkä, mutta miksei nuorella ole sitten pysyviä implantteja tai kruunuja?

KOSKA NE MAKSAVAT RAHAA

EI MULLA OLE LAITTAA TONNEJA NIIHIN

AP

Vierailija
31/33 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti treffit olisivat siinä.

Miksi mies ei olisi etukäteen kertonut noin merkitsevästä seikasta?

No millä lailla se on merkittävä seikka? Nythän ap on jo selkeästi hyväksynyt tosiasian että ei voi naisia deittailla ilman etuhampaita, joten hei, eteenpäin mennään!

Go ap! Mut hommaa silti se paita et ”oon se hampaaton tyyppi av:lta” ihan puhtaasti sen takia kun sulla kesti niin sairaan monta keskustelua päästä sinuiksi sen tosiasian kans et hampaatta ei pärjää.

Ai sun mielestä on ihan normaalia että kolmekymppisellä on suusta hyppivät tekarit?

Joo ihan normaalia, mun maailmassa vaan 80+ ikäisillä on tuollaiset

En tunne ketään jolla olisi

Yököttävää...ei TODELLAKAAN ole miesystäväainesta

Kyllä minä tunnen ihmisiä jotka ovat esim pyöräilyonnettomuudessa menettäneet jokusen etuhampaan.

Ja heillä on kännätessä lasiin tipahtava proteesi? Eiköhän normaali 70-luvun jälkeen syntynyt ihminen ole hankkinut implantit tuollaisen jälkeen.

Esim. VAKUUTUS?

Kännätessä lasiin tipahtava proteesi :D Auts, taidan olla vähän väsynyt mutta tämä naurattaa ihan kamalasti :DD

Vierailija
32/33 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa kun oltaisiin, niin varmaan repeäisin nauramaan ja möläyttäisin, että "Mitä eikö sulla ole hampaita?!". Tästä varmaan saisimme sitten hyvän keskustelunaiheen, ellei kaveri nolostuisi/pahastuisi minulle.

Vierailija
33/33 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣😂🤣😂🤣

Ap on hauska

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä