Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purskahdin itkuun. Kerron miksi

Vierailija
09.11.2020 |

Olen aina hoitanut raha-asiat mallikkaasti. Ulosotossa en ole ollut, kerran sain alaikäisenä maksukehotuksen liittyen julkisten tarkastusmaksuun. Ja nämähän menevät todella helposti ulosottoon, ei siis vaadita mitään systemaattista laiminlyöntiä. Samoin verot humpsahtavat ulosottoon erittäin helposti, eikä veroissa jousteta pätkän vertaa.

Noh, eräänä kirottuna vuotena sain perintönä osakkeita. Isäni siirsi ne oltuaan niiden haltijana ties miten monta ikuisuutta. En tänäkään päivänä ymmärrä osakkeiden verotuksesta yhtään mitään, enkä voi tietää mitään hankintahintojakaan kun en ole niitä itse hankkinut.

Hankkiuduin niistä kyllä eroon, koska en jaksanut enää sitä loputonta pas.kaa mitä niistä aiheutui.

Noh, tähän liittyen tuli JÄLLEEN pas.kaa niskaan ja koen, että minua rankaistaan jatkuvasti, vaikka hoidan raha-asiat hyvin. Koen, että isäni on nimenomaan halunnut minut ongelmiin, kyllä hän ymmärtää nämä jutut ja tietää, että minä en ymmärrä. Minä en voi perintöön vaikuttaa mitenkään enkä vaikuttaa myöskään siihen missä muodossa sen saan.

En siis ole itse hankkiutunut ongelmiin, vaan ongelmat on kiltisti minulle tarjoiltu. Samaan aikaan on vedätyslaskun käsittely oikeudessa, ei liity tähän juttuun mutta joka tapauksessa olen niin vi.....n katkera tästä kaikesta pas.ka sta.

Ja ensimmäistä kertaa ikinä sanoin isälleni viestitse, että kaikki on pilalla ja että tällainen elämä ei ole noiden mahtavien osakkeiden arvoista.

En yksinkertaisesti jaksa tällaista pas.kaa, mitä v... olen tehnyt ansaitakseni tällaista jatkuvalla syötöllä.

Tämänkö takia olen maksanut yli 10 vuotta laskuni, jotta saan sitten pas.kaa niskaan kaikkien niiden vuosien edestä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sait perinnöksi osakkeita, myit ne ja nyt on tullut jotain veroja niistä maksettavaksi? Vai?

Vierailija
42/45 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiittämätön kakara. En enää ihmettele, miksi jossain maissa abortoidaan tyttösikiöitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma virheesi se on ettet ymmärrä. Turhaan täällä siitä kiukkuat.

Vierailija
44/45 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IHAN YHTÄLAILLA VARMAAN SYYLLISTÄTTE NUORTA IHMISTÄ SIITÄ, ETTÄ EI YMMÄRRÄ ESIMERKIKSI ASUNTOLAINAN KIEKUROISTA. JOS EI OLE IKINÄ ITSELLEEN ASUNTOLAINAA HOMMANNUT JA ON N U O R I IHMINEN.

Ei se mitään syyllistämistä ole. Ihan yleistietoa, että asioista otetaan selvää ennen kuin lyödään nimi paperiin.

Jokainen opettelee joskus asiat koskien ekaa lainaansa tai perintöään. Opettelee ensin, allekirjoittaa ja sitoutuu sitten vasta.

”Älä ikinä laita nimeäs paperiin, ellet tiedä, mistä siinä on kyse.”

Vierailija
45/45 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IHAN YHTÄLAILLA VARMAAN SYYLLISTÄTTE NUORTA IHMISTÄ SIITÄ, ETTÄ EI YMMÄRRÄ ESIMERKIKSI ASUNTOLAINAN KIEKUROISTA. JOS EI OLE IKINÄ ITSELLEEN ASUNTOLAINAA HOMMANNUT JA ON N U O R I IHMINEN.

Ei se mitään syyllistämistä ole. Ihan yleistietoa, että asioista otetaan selvää ennen kuin lyödään nimi paperiin.

Jokainen opettelee joskus asiat koskien ekaa lainaansa tai perintöään. Opettelee ensin, allekirjoittaa ja sitoutuu sitten vasta.

”Älä ikinä laita nimeäs paperiin, ellet tiedä, mistä siinä on kyse.”

Tämä kannattaa sisäistää. Jos jotain omistat, niin täytyy ymmärtää vastuut ja velvollisuudet. Isäsi teki väärin ihan jo siinä ettei kasvattanut sinua pitämään huolta asioista, mutta nyt täysi-ikäisenä sinun pitäisi jo itse opetella. Et voi ikuisesti vedota siihen että olet nuori etkä ymmärrä. Nyt sinä vain poljet jalkaa maahan ja kiukuttelet kuin pieni lapsi. Ole aikuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi