hiilarit alas-onko tehokkain keino saada nopeammin paino tippumaan?
Tahtoisin saada motivaation kasvattamiseksi ripeästi 8kg pois(painoa 107kg), olen lukenut että vähän hiilarinen ruokavalio voi olla nopea keino pudottaa painoa,onko totta?
Kommentit (4)
on. mutta jotta paino lähtee niin hiilarit pitää olla tosi alhaalla (mielellään alle 20 g/päivä aluksi, viikon tai parin jälkeen voi lisätä vähän.
käytännössä et siis voi syödä muuta kuin lihaa, kalaa, kanaa, kananmunaa, joitain juustoja ja muutamia kasviksia (esim. kukkakaali). mutta paino tosiaan putoaa nopeasti.
Mulle sopi niin, että hiilarit alle 100g. Sitä rataa kuin vahingossa kalorit pysyivät myös alle 1500kcal. PAITSI kerran viikossa söin noin 300g karkkia :D Laihduin näin aika paljon, eikä kilot ole tulleet takaisin.
No mä oon nyt syöny real leipää max 3 palaa päivässä,päällä juustosiivut ja rasvaa, maitorahkaa,marjoja,sokeritonta mehusoppaa,lihaa,kanaa,kalaa,kasviksia ja juureksia kaikenlaisia,perunaa ja pastaa,riisiä täysjyvänä ja luomuna esim vain 1 peruna aterialla, salattiin saatan laittaa ihan vähän kastiketta, proteiini patukoita joissa hiilarit minimissä,protsku juomaa, munia,ja kastiketta jos haluan esim kanaan niin teen ihan kuohkukermasta ilman jauhoja..puuroo,maitoo,joskus pähkinöitä,hedelmiä max 2 päivässä...näitä on kuulunu mun ruokavalioon nyt..jos vähennän niin että max 1 hedelmä ja tilalle pähkinää, päivälliseltä peruna/pasta/riisi pois kokonaan..?
Tehokkain on alentaa kalorit minimiin. Syötkö paljon hiilareita? Millaisia? Tuleeko ne kasviksista vai leivästä ja sokerista?