Mulla ihan oikeesti oli nuorena samanlainen kampaus kuin Ymmillä.
80- luvun loppupuolella kävin amiskan harjoittelukampaamossa ja sain tuon luomuksen. Oli ihana, tykkäsin hirveesti. =)))
Kommentit (8)
Oi mitä ongelmia. Toiset kuolee nälkään tai elää sodan varjossa. Tällä on ruma tukka.
Oi mitä ongelmia. Toiset kuolee nälkään tai elää sodan varjossa. Tällä on ruma tukka.
Joi, Afganistanissa on paljon ongelmia, mutta kyllä mua vituttaa silti mun Ymmi-kiharat. Kosteana päivänä ne on ihan hirveät.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 21:24"]
[/quote]
Aivan.
Mitä siitä tulisi, jos meillä kaikilla olisi kaunis tukka? Putinilla ois kaunis tukka, Tukiaisella ois kaunis tukka, Ilkka Kaneravallakin ois kaunis tukka. Ei se kuule yhteiskunta pyöri niin, että kaikilla ois kaunis tukka.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 21:24"]
[/quote]
Joo sillähän se nälänhätä paranee ja sodat loppuu, kun me lopetetaan valitus hiusmalleistamme.
Varmaan pakkosyötät lapsiaskin, koska "maailmassa ihmiset kuolee nälkään".
Nämä hyvinvointimaiden ongelmat on vain niiiiin vakavia. Oikeesti, vähän rajaa uikutuksen kanssa.
Taustaa...
Minulle rakas ystävä sairastui rintasyöpään ja kulkee huivi kaljun peittona. Rumakin tukka on parempi kuin ei tukkaa lainkaan.
Nämä hyvinvointimaiden ongelmat on vain niiiiin vakavia. Oikeesti, vähän rajaa uikutuksen kanssa.
Taustaa...
Minulle rakas ystävä sairastui rintasyöpään ja kulkee huivi kaljun peittona. Rumakin tukka on parempi kuin ei tukkaa lainkaan.
Tiedätkö, mulla on vieläkin :(
pehkoni on niin luonnonkihara kun kihara vaan voi olla.
ainut kampaus mitä voin pitää on vain ponnari.
sen verran pituutta pidän, että kiinni saan.
inhoan näitä niin!!!!
onneksi kumpikaan lapsistani ei ole saanut samanlaisia.
luonnonkiharat molemmilla mutta sellaiset, että voivat mallin valita isompana itse.
Ei tätä pakollista ponnaria joka päivä.