Toinen mies panee naistasi, mikä siinä kiihottaa?
Niin? Katselet vierestä tai tiedät että naisesi saa vierasta jossakin ja kiihotut, miksi? Mikä on kaikkein kiihottavinta tässä? Haluatko naistasi enemmän tämän session jälkeen, entä vaikuttaako jotenkin tunteisiisi häntä kohtaan (sitähän naiset usein pelkää, ettet aidosti välitä jos haluat jakaa)?
terv. Aisurimieheen ihastunut
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi tuttava mies himoitsi tyttöystäväni. Oli kiimaista kun hän kännissä joskus yritti lähennellä ja pääsikin tisseihin käsiksi. Siitä innostuneena ehdotin tyttöystävälle että menisi joskus yksin sinne ja antaisi miehen panna jos se ehdottelee sitä. Siitä alkoi heidän seksisuhde. Mies luulee etten tiedä, on kiihottava panna häntä sen jälkeen kun hän on ollut juuri tuttavamme kanssa.
Meillä käynyt samanlainen. Vanhempi mies joka ollut minun tuttu pidempään ja ollut hyvää sauna ja kaljaseuraa, niin ei saanut katsetta irti tyttöystävästäni ja kehui aina aina miten upea ilmestys hän oli. Mies on minua noin 25 vuotta vanhempi, mutta ihan hyvässä kunnossa ja aika hiljaista taisi olla oman vaimon kanssa. Kerran oltiin aloittelemassa saunomista ja tyttöystäväni tuli tuomaan minulle unohtuneen pyyhkeen, niin saatiin houkuteltua sen mukaan saunaan. Olihan se aika hävytöntä, kun huomasin tyttöystäväni nauttivan vanhemman miehen himokkaasta katselusta. Tahalleen tuntui pesiessä tarjoavan näkymiä, jossa paikat näkyy paremmin. Kyllähän siinä ruperi tuttavalla veri pakkautumaan kulliin ja hetken estelyn jälkeen antoi hävyttömästi seistä ja näkyä tyttöystävälleni ihan kunnolla. En tiedä mihin asti olisi mennyt, jos en olisi jarrutellut, mutta mies kehui ja naistani ja esitteli kunnolla kulliaan ja pyysi tyttöystävääni kokeilemaan. Käsihommat tyttöystäväni punastellen antoi miehelle ja antoi miehen kouria paikkoja. Pakko myöntää, että itsellä meinasi lentää koskematta omaan kaluun, kun näin kuinka vanhemman miehen kalu nyki ja roiski suihkun lasiseinään järkyttävän isot lastit. Itse lauksen samointein, kun olin "voittanut" tuttavan olematta ensimmäinen laukeaja. Kovasti on kysellyt, koska tyttöystäväni tulee taas saunaan, mutta en uskalla kyllä pyytää, kun jälkeen päin sekin on ollut lähinnä hieman kiihottuneena tapahtumasta.
M29
Meillä emännän kaa varattu mies naimassa meidän kaa välillä. Kiihottaa katsoa kun emäntäni saa vierasta kullia sisään.
Itseäni kiihottaa eniten naiseni kiihko, kiihottuminen ja nautinto. Vieraiden suhteen hän nauttii eniten seksistä naisten kanssa. Suon sen mielihyvin hänelle. Ja jos joku mies kiinnostaa häntä niin sekin on ok.
Pääasia on, että naiseni nauttii. Ei se, että minä näen jotain mikä minua kiihottaa. En kaipaa nähdä livelesboseksiä erityisesti, mutta jos naiseni on siinä kiimasta hurjana, niin mielellään katson. Samoin jos hän on toisen miehen tai vaikka parin kanssa (tätä ei vielä tapahtunut, koska hän(kään) ei kiihotu ryhmäseksistä tai vieraista ajatuksena, vaan pitää olla vetovoimainen kohde).
Tarjonta miehistä olisi suuri, naisista vähäisempi. Osa varmaan luulee, että taka-ajatuksena on se, että haluaisin miehenä olla kahden naisen kanssa. Se ei ole mikään erityisfantasia enkä haluaisi heteronaista kanssamme kolmanneksi. Mieluummin kävisin panemassa häntä sitten keskenäni. Paitsi jos naistani kiihottaisi nähdä minut jonkun toisen kanssa.
Cuckold maailma nöyryytyksineen, ohitetuksi tuleminen, jälkiliukkaille pääseminen, vieraan "jälkien siivoaminen" yms. ei ole siinä muodossa itselle millään muotoa kiinnostava tai kiihottava. Pikemmin päinvastoin. Tai että minun pitäisi tehdä vaihtodiili ja sitten itsekin saan vierasta.
Eli päällisesti samalta näyttävän tilanteen "päähenkilöillä" voi olla todella erilaiset motiivit ja halut taustalla. Ne heille suotakoon, jos täysivaltaiset aikuiset ihmiset ovat mukana omasta halustaan nauttimassa. Ei mitään väärää niissä muissa.