Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suihkurusketus

Vierailija
12.12.2013 |

onko kukaan kokeillut? pitääkö siinä olla alasti vai saako pitää rintsikat päällä? en haluaisi seistä alasti jonkun ruiskuttajan edessä. kokemuksia, onko hyvännäköinen, kui kauan pysyy?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ovat sellaiset paperipikkarit (saa talon puolesta) jalassa, mutta halutessasi voisit olla vaikka burka päällä. :> Rintsikoiksi kannattaa valita mustat "rönttörintsikat", vaaleat värjääntyvät. Laita päälle löysät ja tummat vaatteet, ettei rusketukseen tule rajoja. Kuori ja rasvaa iho ennen rusketusta.

Rusketus kestää noin viikon-pari, riippuen millainen ihosi on.

Vierailija
2/14 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 23:19"]

Useimmat ovat sellaiset paperipikkarit (saa talon puolesta) jalassa, mutta halutessasi voisit olla vaikka burka päällä. :> Rintsikoiksi kannattaa valita mustat "rönttörintsikat", vaaleat värjääntyvät. Laita päälle löysät ja tummat vaatteet, ettei rusketukseen tule rajoja. Kuori ja rasvaa iho ennen rusketusta.

Rusketus kestää noin viikon-pari, riippuen millainen ihosi on.

[/quote]

paljonko maksaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haitannut olla paprupikkareissa.. Työtähän se nainen vaan teki :)

Vierailija
4/14 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tais olla iha omat mustat stringit päällä ! ja ymmärrän että joillain on kiusallista olla toisen edessä ilman vaatteita, mutta koita miettiä se sillain että kyseinen ruskettaja tekee joka päivä monelle ihmisille saman homman ja on nähnyt vaikka ketä alasti, ei hän siinä kerkeä paljon sinua tai rintojasi katselemaan ! :D Ja sitten tosiaan ne tummat vaatteet päälle kun lähdet, suihkua kannattaa välttää ensimmäiseen 24h ! :)

Ja sit vielä semmonen että mee ottaa mieluiten 2-3 pv ennen rusketus kun tarvitset sen eli jos joihinkin juhliin? Koska seuraavana päivä rusketus vielä hieman epätasaisen näköistä ja kellertävää joten olisi hyvä antaa sen tasaantua pari päivää niin silloin saa parhaan tuloksen ;)

Vierailija
5/14 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja hinta oli sen 70 euroa ! :)

t. nro 5

Vierailija
6/14 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk! 70 euroa! Ja mä kun luulin että 20 euroa virossa oli kova hinta. 

Vierailija
7/14 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ainakin täällä tampereella tuon hintainen oikeestaan jokaisessa paikassa. Onhan se kallista eikä ihan joka päivä kyllä rusketettavaksi mennä..

Vierailija
8/14 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Suihkurusketuksessa käyvät näyttävät oranssilta. Käsittämätöntä etteivät he tajua sitä itse...

Vierailija
9/14 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksanut ku 25 e

Vierailija
10/14 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 11:50"]

Ei maksanut ku 25 e

[/quote] 

millä paikkakunnalla? 

Vierailija
11/14 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sit jos on vähänkin roikkuva takapuoli, jää ikävät puolikuut pakaran alle. En kyllä mene enää toistamiseen, tulos oli epäaito ja läiskikäs, vaikka kuorin ihon ja olin vaikka millasessa asennossa.

Vierailija
12/14 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän muka saa 25 eurolla kokovartalo suihkurusketuksen ? haluaisin myös tietää meinaan itse etsin aikoinani kaikki hinnat suihkurusketuspaikoista ja taisi olla halvin tuo 70 euroa

Vierailija
13/14 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin muutama vuosi sitten pk-seudulla ja hinta oli jotain 40 euroa. Kukaan ei myöskään katsellut minua, vaan menin koppiin jossa muistaakseni ihan automaattisesti hoitui homma. En muista tarkkaan pitikö itse painaa jotain nappia, mutta kenenkään edessä en seisonut.

Vierailija
14/14 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketusta voi edistää Mytan- rusketuspillereillä

http://hyvinvointishop.com/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan