en saa ikinä ketään
Olen 22v nuori nainen ja en ole mikään maailman kaunein enkä tule koskaan saamaan ketään. Exälläkin uusi nainen...
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska bilettäminen kuuluu parikymppisen asiaan.
Bilettäminen vaatii onnistuakseen tietynlaisen luonteenlaadun. Sitä ei ole kaikilla.
Niinpä. Itse olen aina ollut ääri-introvertti ja inhoan tungosta ja meteliä. Joten jos johonkin bileisiin tai baariin olen joutunut, taatusti olen mököttänyt siellä yksin naama norsunvitulla ja poistunut heti kuin mahdollista.
Olen silti 3 kertaa seurustellut ja enemmänkin olisin miehiä saanut jos olisin halunnut. Ihan vaan opiskelupaikoista, töistä, harrastuksista. Kaveruuden kautta alkaen. Mulle tosin sitten valinta oli itselläni se, etten halua mitään vakisuhteita ollenkaan vaan viihdyn paremmin yksin.
Jos on jatkuvasti synkkiä ajatuksia ja itsetunto ihan nollissa, niin kannattaa hakeutua terapiaan. Sinun pitää oppia arvostamaan itseäsi ja osata olla myös yksin. Varoituksen sanana kerron, että jos epätoivoisesti vaan etsit itsellesi jotain, kun "muillakin on", niin päädyt sellaisiin suhteisiin, jotka satuttavat sinua oikein kunnolla. Tiedän kyllä kokemuksesta sen, että parikymppisenä sitä kriiseilee sellaisista asioista, jotka 10 vuoden päästä tuntuvat ihan naurettavilta ja turhilta.
Jos sinulla on eksä, niin todistetusti olet jonkun saanut. Miksi pitäisi olettaa, ettet toistamiseen voi onnistua?
Kaikille ei ole ketään. Älä valita ap.
jOS OLET RUMA JA SÄÄLITTÄVÄ NIIN ET TODELLAKAAN SAA KETÄÄN
Olet 22v älä menetä toivoasi. Varmasti löydät jonkun. Seurustelu ei kannata siksi että olisi joku.
Ai, sulla on exä. Joo et varmaan tuu koskaan saamaan ketään t: exätön ikisinkku 40v
Osaan kuvitella miten ruma olet. Ei ihme ettet saa ketään.
ET EDES ANSAITSE KETÄÄN. OLET PELKKÄ NOLLA.
Hyväksy se, että et kelpaa kenellekään. Olet sata varmasti ruma ja naurettava. Kuole. t25v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oisin noin nuori niin seurustelu ois viimeinen murheen aihe, ehdit myöhemminkin, keskity nyt itseesi, opiskele, harrasta, näe ystäviä, biletä, tee kaikkia sitä mitä et enää silloin voi tehdä kun kuvioissa on 10 vuoden päästä mies ja lapsi...
Et voi antaa tällaista ohjetta näkemättä kyseistä ihmistä. Kyseessä voi oikeasti olla geneettisesti todella luontaan poistyöntävän näköinen ihminen ja juuri nyt nuorena 22veenä voi olla prosentuaalisesti parhaat mahdollisuudet lisääntyä, kun 32veenä se pienikin rumuutta peittävä nuoruudenkauneus on kaikonnut. Sori nyt vaan rehellisyydestäni. Todellisuutta tuntuu olevan joillekin vaikea hyväksyä näinä päivinä, mutta tällaisia miehiä ja naisia ON olemassa, joiden kannatta nuorena lisääntyä, kun vielä pystyvät. Itse olin yksi näistä. En koskaan lisääntynyt.
Minä olen tälläinen. Todella vastenmielinen, ja nyt keski-iän kynnyksellä mun juna on tässä elämässä mennyt jo. En koskaan seurustellut.
Kuka edes haluaa seurustella? :DDDDDD
Ryhdy lesboksi. Lesboille kelpaa kaikki.