Millainen on teidän ihannemiestyyppi?
Mulla sellainen oikein kalpeakasvoinen, tummasilmäinen ja -hiuksinen. Vähän sellaisen kuolleen/aneemisen näköinen. Kuin Tim Burtonin elokuvasta.
Kommentit (67)
Tupakoimaton, huumeeton, ei tartte viikottain alkoa, tykkää ulkoilla, tykkää koirista, tykkää autoilla, tykkää katsoa leffoja ja sarjoja.. Ja jos on pidempi kuin minä eli enemmän kuin 155 ja jos painais alle 100 kg ni hyvä juttu. Pitkä tukka.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole about tämä sellaisen suomalaisen +30 perusblondin unelma. https://img.ilcdn.fi/W7EKjMWpOd5abyZj8RB1AN5BmUw=/full-fit-in/612x0/img…
Aivan ihana kuva!!! Tämä blondi tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoimaton, huumeeton, ei tartte viikottain alkoa, tykkää ulkoilla, tykkää koirista, tykkää autoilla, tykkää katsoa leffoja ja sarjoja.. Ja jos on pidempi kuin minä eli enemmän kuin 155 ja jos painais alle 100 kg ni hyvä juttu. Pitkä tukka.
Eli 156 senttinen 100kg mies jolla on tukka takapuolen päälle olisi ok. Valitettavasti en täytä noin vaativia kriteerejä
Ulkonäkö: Hyvässä lihaksistossa, alhainen rasvaprosentti, seksikäs, pitkä, tumma- vaalea- tai punatukkainen ei välimuotoja, sänki, kauniit isot kädet, hyvät hampaat, pitkä, mielellään isohko varustus
Muut: tuoksuu hyvälle ja muutenkin hyvä hygienia, peruspositiivinen, älykäs, työssä josta tykkää tai edes haaveita sellaisesta, ei pitkää ulosottorekisteriä, ei tykkää pieruhuumorista vaan arvostaa mustaa, kuivaa ja ironista huumoria jota lateleekin huolettomasti, laajalti lukenut, turvallinen, vakaa ja luotettava, pitää seksistä ja korkea libido. Kallellaan enemmän vasemmalle kuin oikealle ja feministi. Tyylitajuinen.
Vierailija kirjoitti:
Yli 190 cm pitkä, luotettava, rehellinen, rauhallinen, älykäs, akateeminen, tummatukkainen, naisia kunnioittava ja koirista pitävä. Kotoa löytyy sellainen, kuin suoraan Dressmanin mainoksesta.
No nyt on kova! Jos teillä joskus menee kattilat jakoon, niin mä voin kyllä ottaa sun äijän ristikseni :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli 156 senttinen 100kg mies jolla on tukka takapuolen päälle olisi ok. Valitettavasti en täytä noin vaativia kriteerejä
Onneksi tuohon pituus/paino jakaumaan sopii suuri osa miehistä. Pitkää tukkaa ei toki ole kaikilla. Aina on löytynyt mies omaan makuun ja viimeisimmän on saanut pitää jo yli 10 vuotta.
Saalistajan, ei saaliin silmät: kuvastaa aivotyyppiä, eli persoonallisuutta ja älykkyyttä.
Siniset tai harmaat silmät.
Itsevarma ja rento (vastakohtana aggressiivinen tai ylimielimielinen, sääntöihin (ja kumppaniin) takertuva, tylsämielinen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 190 cm pitkä, luotettava, rehellinen, rauhallinen, älykäs, akateeminen, tummatukkainen, naisia kunnioittava ja koirista pitävä. Kotoa löytyy sellainen, kuin suoraan Dressmanin mainoksesta.
No nyt on kova! Jos teillä joskus menee kattilat jakoon, niin mä voin kyllä ottaa sun äijän ristikseni :D
Sellainen risti, että usein jään katsomaan häntä, kun katsoo sohvalla telkkaria, että on komeampi kuin 99% filmitähdistä ja malleista. Varaudu siihen, että kisa on kova, jos satun vaikka kuolemaan. En usko eroon, olemme olleet yhdessä niin pitkään ja loistava match.
- lääkäri tai rahoitusjohtaja tai lentäjä
- 190 cm
- komea
- mun kaverit tykkää siitä
- tekee jotain jännää, esim kiipeilee vuorilla tai diilaa kokaiinia julkkiksille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen risti, että usein jään katsomaan häntä, kun katsoo sohvalla telkkaria, että on komeampi kuin 99% filmitähdistä ja malleista. Varaudu siihen, että kisa on kova, jos satun vaikka kuolemaan. En usko eroon, olemme olleet yhdessä niin pitkään ja loistava match.
ps. Mallit varsinkaan eivät ole aina kovin maskuliinisia niin kuin minun mieheni on. Ja luonne on ihan paras. Kaikki pitävät hänestä luontaisesti, on hyväkäytöksinen ja arvoiltaan täysi kymppi, feministi ym.
Ulkoisesti klassisen kaunis mies, joka ei ole ultramaskuliinisen näköinen. Mieluummin tumma tumma kuin vaalea tukka, mutta vaalea iho ja siniset tai vihreät silmät. Keskikokoinen, ei liian treenattu lihaskimppu mutta ei pulkannarukaan. Pehmeä matala ääni. Irkkunäyttelijä Cillian Murphy voisi olla ulkoisesti aika lailla ihanne (esim. Inceptionissa, In-Time tieteisleffassa ja Batman pahiksena).
Luonteeltaan tykkään hyvin introverteista ja rationaalisista tyypeistä, koska olen itsekin sellainen. En jaksa yhtään turhan hölötystä enkä tunteista puhumista paljoakaan. Eli semmoinen klassinen "ei puhu eikä pussaa" olisi mulle aika passeli :D En myöskään tykkää kovin paljoa läheisyydestä muuta kuin seksin aikana, ns. turha lääppiminen ärsyttää. Enkä haluaisi asua koskaan yhdessä, tarvitsen paljon omaa tilaa ja rauhaa. Viikonloppuisin tapailu omissa asunnoissa asuen sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Komea, pitkä ja itsevarma.
Itsekin pidän Hessu Hopon kaltaisista miehistä, mutta tapella täytyy osata.
Jos ei osaa voittaa muita miehiä fyysisessä kaksintaistelussa, niin kertoo ettei ole älykäs.
Fysiikan alkeet pitää osata. Vipuvoiman käyttö käytännössä ja vapariharrastus taustalla todisteena että on oikeasti kovassa myllytyskunnossa.
Minulla ei mene läpi maisterit, jotka ei osaa käyttää fysiikkaa käytännössä.
Älykkyys näkyy käytännön asioissa. Että voittaa muut miehet ja osaa suojella naistaan.
Sellainen jolla on paljon lihaksia ja suuri penis
Ujo, hiljainen, laajalti lukenut, hyvät käytöstavat, hyvä keskustelija. Ulkoisesti siisti, enemmän feminiinisiä kuin maskuliinisia piirteitä eli kaunis komean sijaan ja hoikka kookkaan sijaan. Tykkää läheisyydestä ja seksistä (jossa minä vien), mutta ei halua nähdä koko ajan eikä muuttaa yhteen tai perustaa perhettä. Siniset silmät.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö: Hyvässä lihaksistossa, alhainen rasvaprosentti, seksikäs, pitkä, tumma- vaalea- tai punatukkainen ei välimuotoja, sänki, kauniit isot kädet, hyvät hampaat, pitkä, mielellään isohko varustus
Muut: tuoksuu hyvälle ja muutenkin hyvä hygienia, peruspositiivinen, älykäs, työssä josta tykkää tai edes haaveita sellaisesta, ei pitkää ulosottorekisteriä, ei tykkää pieruhuumorista vaan arvostaa mustaa, kuivaa ja ironista huumoria jota lateleekin huolettomasti, laajalti lukenut, turvallinen, vakaa ja luotettava, pitää seksistä ja korkea libido. Kallellaan enemmän vasemmalle kuin oikealle ja feministi. Tyylitajuinen.
Kaikki meni varsin hyvin, kunnes luki "Kallellaan enemmän vasemmalle kuin oikealle ja feministi". Sori, nuo ei sovi yhteen miehekkään miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut: tuoksuu hyvälle ja muutenkin hyvä hygienia, peruspositiivinen, älykäs, työssä josta tykkää tai edes haaveita sellaisesta, ei pitkää ulosottorekisteriä, ei tykkää pieruhuumorista vaan arvostaa mustaa, kuivaa ja ironista huumoria jota lateleekin huolettomasti, laajalti lukenut, turvallinen, vakaa ja luotettava, pitää seksistä ja korkea libido. Kallellaan enemmän vasemmalle kuin oikealle ja feministi. Tyylitajuinen.Kaikki meni varsin hyvin, kunnes luki "Kallellaan enemmän vasemmalle kuin oikealle ja feministi". Sori, nuo ei sovi yhteen miehekkään miehen kanssa.
No, minulla on jo kaikki nuo kriteerit täyttävä mies, että ainakin yksi sellainen löytyi.
Eiköhän se ole about tämä sellaisen suomalaisen +30 perusblondin unelma. https://img.ilcdn.fi/W7EKjMWpOd5abyZj8RB1AN5BmUw=/full-fit-in/612x0/img…