olen ihastunut toiseen mieheen
Ennen kuin tulee moralisointia: tiedän, olen kamala ihminen!
Olemme olleet miesystäväni kanssa yhdessä hieman yli kolme vuotta. Olen 22, hän kolmisen vuotta vanhempi. Aloitin viime vuoden talvella opiskelut ja olen nyt ihastunut luokkallani olevaan mieheen. Aluksi tämän uuden miehen kanssa suhde oli täysin kaveripohjalla, mutta nyt olemme kumpikin ihastuneita toisiimme ja vietämme koulun lisäksi vapaa-aikaakin välillä yhdessä. Uusi mies ei halua tulla nykyisen suhteeni väliin, vaan haluaa minun olevan sinkku ennen kuin menemme pussailua pidemmälle. Kyllä, olemme suudelleet.
Olen todella ihastunut tähän uuteen tapaamaani mieheen ja samaan aikaan viime keväänä tunteeni nykyiseen mieheen ovat hälvenneet. Tuntuu etten enää rakasta häntä niinkuin parisuhteessa kuuluisi rakastaa. Toisaalta tiedän hänellä olevan todella suuria tunteita minua kohtaan edelleen.
Pitäisikö siis jäädä helppoon ja turvalliseen suhteeseen, joka varmasti olisi turvallinen ja luotettava vai kuunnella sydäntä ja "hypätä" tuntemattomaan. Toivon saavani asiallisia vastauksia ja erilaisia näkökulmia asiaan! :) Mukavaa viikonloppua!
Kommentit (11)
Sulojaan kannattaa yleensä jaella vain yhdelle kerrallaan.
Sä oot tosi nuori, nuoruuteen kuuluu kokeilut ja rohkeus, siitä vaan!
Olet vielä niin nuori, että luota vain vaistoosi ja anna mennä...Toisen jättäminen on aina vaikeaa, mutta reilumpaa nykyiselle poikaystävällesi.
Miksi on toisen kanssa jos ei edes rakasta? Hyi että tuntuu pahalle edes ajatella jos mieheni olisi ihastunut nyt johonkin toiseen naiseen ja vielä olisi mun kans ja esittäis rakastavansa minua. Miksi et aikasemmin ole jättänyt sun miestä? Pistää vihaksi tuollainen. Varo ettei ole karhu vastassa ku juokset sutta karkuun.
Luultavasti nykyisessä suhteessasi kaikki ei ole kunnossa, jos olet antanut itsellesi luvan ihastua toiseen mieheen. Jos suhde on hyvä ja kumppani oikea, ei muut ihmiset kiinnosta hetkeäkään. Nykyisen suhteen jatkaminen on varmaan aika vaikeaa, jos tunteita on toiseen mieheen.
Unohdin mainita että opiskelujeni takia nykyiseen mieheeni minulla on noin 2-3 tunnin ajomatka/suunta. Tämä on siis ainakin varmasti rasittanut suhdettamme.
Tiedän, että teen tavallaan väärin, mutta ei kai ihminen voi tunteilleen mitään? Ja lisäksi välitän todella paljon nykyisestä poikaystävästäni, joten jos joku luulee minun vain esittävän hänelle, se ei ole totta. Välitän nykyisin vain lähinnä kaverina:/ Tai voi kai sanoa, että myös rakastan, mutten enää ole rakastanut..
Tee miten teet, mutta tuo on tosi hyvä neuvo että jaa sulojasi vain yhdelle kerrallaan. Tsemppiä!
Jätä nykyinen ja yritä uuden tuttavuuden kanssa! - jos ei ole lapsia. Onnea matkaan :)